Onko kukaan nähnyt ja mitä mieltä on ollut?
Vastaukset 6
Ihan hauska pätkä oli. Tytöt hoitivat hommansa kohtuullisen hyvin, varsinkin se nuorempaa esittänyt (on oikeasti 5 vuotta "isosiskoaan" vanhempi). Jotenkin elokuva on laatuisampaa teinikauhistelua kuin suuri enemmistö, liekö syynä sitten kanadalaisuus vai mikä. Tiedä en.
Kekseliästä oli myös ihmissudeksi muuttumisen rinnastaminen murrosikään; elokuvan tagline (mitä se on suomeksi?) on "They Don't Call It The Curse For Nothing". Elokuva oli yllättävän synkkä, mikä sekin on plussaa näinä aikoina, kun vähintään joka toiseen kauhuelokuvaan pitää sisällyttää itseironisia viittauksia kauhuelokuvakliseisiin.
Arvosanaksi antaisin 8 pongoa kymmenestä. Olen anteliaalla tuulella nyt.kyllähän tuo katsomisen arvoinen leffa on ...Ainoo et ne sudet siin on aika tönkön näkösii ilmestyksii ...Jos niihin olis laitettu enemmän aikaa niin lopputulos olis voinu olla parempikin. Mutta leffa sinänsä on hyvä .
- gegs
JuoppoSika kirjoitti:
kyllähän tuo katsomisen arvoinen leffa on ...Ainoo et ne sudet siin on aika tönkön näkösii ilmestyksii ...Jos niihin olis laitettu enemmän aikaa niin lopputulos olis voinu olla parempikin. Mutta leffa sinänsä on hyvä .
mieltä olen minäkin.
mun mielestä se oli ihan katottava leffa. niihin "susiin" olin pettynyt.
- nalle88
No olihan se ihan hyvä....On niitä kyllä
parempiaki nähty...=) - uiohn
Hyvä leffa! ginger on tosi kaunis.
- Anonyymi
Ginger Rogers osasi stepata nopiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493