Pelkään että mies pettää

Anonyymi

Alan tulla hulluksi itseni kanssa. Pelkään mieheni menettämistä oikeastaan koko ajan kun hän ei ole kanssani. Jos en saa häntä ryyppyillan jälkeen kiinni, olen ihan varma, että nyt se on eksynyt väärään sänkyyn. Ihan joka kerta löytyy ymmärrettävä syy miksi ei ole vastannut puhelimeen. Mun mustasukkaisuus on toisellekin todella raskasta ja oravanpyörä syntyy kun pelkään käytökseni ajavan hänet pois ja taas ahdistaa vaan lisää. Olen jonossa terapiaan ja olen alkanut tehdä kotona harjoituksia millä pahat ajatukset saisi pois. Onhan tästä mahdollista selvitä ja suhde pelastaa?

15

2167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet ja kauanko olette olleet yhdessä? Luottamus rakennetaan pikkuhiljaa. Toisen käyttäminen ja kontrollointi on tietysti väärin ja jos oma epävarmuus siihen ajaa niin kannattaa miettiä mistä se kumpuaa. Ikävä sanoa mutta monet jotka joutuneet petytyksi ovat aavistaneet sen etukäteen. Sopivaa selvät pelisäännöt että et pidä siitä että miehesi häviää baari illan jälkeen ilmoittamatta että hänen täytyy itse soittaa sinulle jos hän sinua rakastaa ja kunnioittaa toimii myöskin niin että sinulla ei ole aihetta turhiin huoliin ja mustasukkaisuuteen.

      • Anonyymi

        Olen 30v ja yhdessä ollaan oltu pari vuotta. Minusta vaan tuntuu epäreilulta ruveta vaatimaan tiettyä käyttäytymistä mun epävarmuuden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 30v ja yhdessä ollaan oltu pari vuotta. Minusta vaan tuntuu epäreilulta ruveta vaatimaan tiettyä käyttäytymistä mun epävarmuuden takia.

        Mutta jos kuitenkin soittelet perään. Niin varmaan helpompi molemmille että ilmoittaa itse kun sopii. Ja jos jos sovitte että ei ilmoita mitään yrität vain antaa olla rauhassa. Ehkä se luottamus siitä kasvaa kun huomaat että ei ole mitään aihetta. Sitä lähinnä ajan takaa. Ihan perusasia se on suhteessa. Itse ainakin haluan hyvän yön viestin jos on kavereiden kanssa jossain että tiedän kaikki ok. Sen kummemmin en kysele perään. Onko sinua joskus petetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos kuitenkin soittelet perään. Niin varmaan helpompi molemmille että ilmoittaa itse kun sopii. Ja jos jos sovitte että ei ilmoita mitään yrität vain antaa olla rauhassa. Ehkä se luottamus siitä kasvaa kun huomaat että ei ole mitään aihetta. Sitä lähinnä ajan takaa. Ihan perusasia se on suhteessa. Itse ainakin haluan hyvän yön viestin jos on kavereiden kanssa jossain että tiedän kaikki ok. Sen kummemmin en kysele perään. Onko sinua joskus petetty?

        Minua ei ole petetty, minä olen kerran menneisyydessä pettänyt, en kylläkään tätä miestä. Olen myös lukenut, että vanhempien ero ja uskottomuus voi aiheuttaa tunnelukkoja aikuisuuteen. Haluaisin vaan olla normaali, en tämmöinen raskas vaativa ihminen,en minäkään jaksaisi jos toinen käyttäytyisi näin.


    • Anonyymi

      Kuka niistä miehistä, vai ne kaikki?

    • Anonyymi

      Väärään sänkyyn ei eksytä sinne mennään.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä totta, Väärä sanavalinta.


    • Anonyymi

      Oletko puhunut miehesi kanssa tuntemuksistasi?Toisen on helpompi ymmärtää ja suhdetta jatkaa, jos kerrot, että olet tietoinen ylireagoinnistasi ja että haluaisit tehdä asialle jotakin. Tarvitsisit kumppaniltasi enemmän vakuuttelua, että hän haluaa vain sinut eikä muita. Voitte vaikka sopia sellaisia asioita, jotka saisivat sinut tuntemaan olosi turvallisemmaksi, mutta jotka eivät ole liikaa vaadittu kumppaniltasi. Esimerkiksi viestin laittaminen baarireissun jälkeen tuskin olisi liikaa.

    • Anonyymi

      Miksi ette mene yhdessä? Miksi erikseen? Olette yhdessä nyt,ette sinkkuja. Kun alkaa parisuhteeseen ,miksi tahtoo mennä erikseen? Koskaan en ole ymmärtänyt tuota enkä koskaan edes ole tahtonut mennä yksin.jotenki on vaan niin noloa muka mennä yhdessä ja tossun alla jos ei mee erikseen. Yhdessä menevät tykkäävävät olla yhdessä,erikseen menevät sais erota välittömästi.olen kaiken nähnyt.varatut pettää ja siksi baariin erikseen lähdetään. Molemmat erikseen. Mikä suhde se sellainen on ettei ole hauskaa yhdessä??

      • Anonyymi

        Esimerkki tässä. Olen viisikymppinen.kolmekymppinen mies tulee sanoon että oon niin kuuma. On naimisissa ja rakentaa omakotitaloa. Hauskaa juttelua.lähden kotiin ja tulee perässä.oma nainen parikymppinen.noh seksiinhän se meni ja hän kaikki jumaloivat sanat vaikka puhelin soi kun muija kyselee.ei vastannut. Komea oli.miehet on häntäheikkejä.kuka niihin luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkki tässä. Olen viisikymppinen.kolmekymppinen mies tulee sanoon että oon niin kuuma. On naimisissa ja rakentaa omakotitaloa. Hauskaa juttelua.lähden kotiin ja tulee perässä.oma nainen parikymppinen.noh seksiinhän se meni ja hän kaikki jumaloivat sanat vaikka puhelin soi kun muija kyselee.ei vastannut. Komea oli.miehet on häntäheikkejä.kuka niihin luottaa.

        Vielä no kaks😃kun rakastutte,varjelkaa sitä. Älkää ottako turhia riskejä. Maailmassa on liikaa houkutuksia.tilaisuuksia pettämiseen jne.sitoutukaa rakkauteenne molemmat, omasta tahdosta,tehdäksenne kaikkenne välttääksenne riskit.jokainen vastaantuleva voi olla se oikea. Oikeasti oikea on se jolle lupaudut .omistaudut.Muista viis. Siinä on onnen ja pitkän liiton salaisuus.


      • Anonyymi

        Samaa ihmettelen. Ottaisin ilomielin puolison jonka kanssa yhdessä mennään ja ollaan. Ei mitään baari reissuja ym erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen. Ottaisin ilomielin puolison jonka kanssa yhdessä mennään ja ollaan. Ei mitään baari reissuja ym erikseen.

        Enhän mä aina pääse lähtemään kun hän haluaa mennä. Ja menen mäkin välillä omien kavereiden kanssa, ilman häntä. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä, että haluaa joskus omaa aikaa. Me ollaan yhdessä, ei yksi ja sama ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä aina pääse lähtemään kun hän haluaa mennä. Ja menen mäkin välillä omien kavereiden kanssa, ilman häntä. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä, että haluaa joskus omaa aikaa. Me ollaan yhdessä, ei yksi ja sama ihminen.

        Miksi mies/sinä sitten vaatii omaa aikaa paikoissa jotka saa toisen epäilevälle mielelle?

        Onko teidän kummankaa aivoihin osunut pienintäkään kipinänpoikasta jossa "omaa aikaa" voi viettää korkeampitasoisessa seurassa kavereiden kanssa.

        Ilman viinaa. Ilman mitään mieltä tuhoavia aineita?

        Onko kummallakaan minkään valtakunnan mielenkiintoa viettä (itseään) kehittävämpää aikaa harrastusten parissa?!

        Vai onko räkälät tuo ainoa paikka jossa kaiiiiikki ystävänne ovat?
        Jos noin, on aika vaihtaa valintaa ihmisten suhteen.


    • Anonyymi

      Olis äärimmäisen raskasta olla noin toimivan ihmisen kanssa yhdessä.
      Ei oo millään tavalla tervettä, onneksi olet hakemassa apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4683
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4542
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      615
      4141
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3097
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2661
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      213
      2130
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1755
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1492
    Aihe