Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Solisluun sc nivelen ongelmat

Anonyymi

Kysyisin täältä onko jollain tehty operaatiota ja haluaisin kuulla tähän hyviä ortopedejä. Ei tunnu osaamista löyttvän mistään ja siksi olen erittäin kiitollinen jos saan vinkkejä ortopedien nimistä kysriseen vaivaan. Mieluiten pks mutta muualtakin käy. Kiitos.
Ps. Helvetillinen vaiva eikä apua löydy mistään

8

3431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä sama ongelma vuosia sitten. Ei suostunut ortopedi leikkaamaan, haitta suurempi kuin hyöty hänen mukaansa. Aloin itse kuntouttamaan kuntosalilla. Vahvistin solisluun ympäröiviä lihaksia ja tein kaikkia mitä pystyi. Ihme ja kumma, vaiva parani ajan kanssa lähes kokonaan. Kannattaa yrittää, se palkitsee.

    • Anonyymi

      Saako kysyä mikä sulla oli siis? Itselläni solisluun ja rintalastan puoleinen ilm luxaatio. Solisluun pää nousee todella ikävästi kurkkuun

      • Anonyymi

        Ihan sama vaiva, sc nivel rappeutunut. Ei pystynyt paikallaan ollenkaan. Ei voinut kättä nostaa, vaikea nukkua, ei voinut pitää puhelinta korvalla ym. Ajattelin ettei parane ikinä, mutta parani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama vaiva, sc nivel rappeutunut. Ei pystynyt paikallaan ollenkaan. Ei voinut kättä nostaa, vaikea nukkua, ei voinut pitää puhelinta korvalla ym. Ajattelin ettei parane ikinä, mutta parani.

        Hienoa. Mulla on tosi paha on siis noussu irti rintalastasta ja kivut kammottavia. Mitä sä sitte teit ja kauan meni että rupes auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa. Mulla on tosi paha on siis noussu irti rintalastasta ja kivut kammottavia. Mitä sä sitte teit ja kauan meni että rupes auttaa?

        Miksi näistä ei oo kellään tietoo? Miksi lääkärit vähättelee näin kauheaa vaivaa. Tämä tekee työkyvyttämäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa. Mulla on tosi paha on siis noussu irti rintalastasta ja kivut kammottavia. Mitä sä sitte teit ja kauan meni että rupes auttaa?

        Kuntosali treeniä, vahvistin niitä lihaksia jotka tukevat solisluuta. Rinta/hartia lihaksia, lähinnä työntöliikkeitä. Sellaisia liikkeitä mikä ei satu eikä solisluu liiku(kolise). Veto liikkeitä en pystynyt tekemään ollenkaan. Aikaa meni varmaan ainakin vuosi kun huomasin että rupee kestää veto liikkeitäkin. Nykyään voin tehdä melkein mitä vaan. Eikä haittaa elämää ollenkaan. Ei lääkäri vähätellyt tätä vaivaa, on vain vaikea korjata leikkauksella. Riskit on suuremmat kuin hyödyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntosali treeniä, vahvistin niitä lihaksia jotka tukevat solisluuta. Rinta/hartia lihaksia, lähinnä työntöliikkeitä. Sellaisia liikkeitä mikä ei satu eikä solisluu liiku(kolise). Veto liikkeitä en pystynyt tekemään ollenkaan. Aikaa meni varmaan ainakin vuosi kun huomasin että rupee kestää veto liikkeitäkin. Nykyään voin tehdä melkein mitä vaan. Eikä haittaa elämää ollenkaan. Ei lääkäri vähätellyt tätä vaivaa, on vain vaikea korjata leikkauksella. Riskit on suuremmat kuin hyödyt.

        Oliko sulla millaset oireet? Mulla tuntuu kun henkitorvi menis kasaan. Välillä ääni ei kulje ja tuntuu kun oikeesti olis kurkussa jotain. Kiinnostaa kuulla. Mulla on kyllä rajut oireet ja tunnen kädellä kun solusluu on jotenki pystyssä. Ja otettiinko sulla kuvia? Miten siis diagnoosi tehtiin. Kiva jos vastaat vielä tähän. Ja laittakaa muutkin ihmeessä. Myös lekureita jotka tästä ymmärtää. Itsellä tosi vaikee tilanne kun kohta painostetaan työelömäön enkä mä pysty tekee mitään, tää tekee muutenki olon tosi sairaaksi. Kokoajan puristaa kaulan ja rintakehän välistä. Ja mitään ei voi kädellä tehdä. Tosi v mäinen olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla millaset oireet? Mulla tuntuu kun henkitorvi menis kasaan. Välillä ääni ei kulje ja tuntuu kun oikeesti olis kurkussa jotain. Kiinnostaa kuulla. Mulla on kyllä rajut oireet ja tunnen kädellä kun solusluu on jotenki pystyssä. Ja otettiinko sulla kuvia? Miten siis diagnoosi tehtiin. Kiva jos vastaat vielä tähän. Ja laittakaa muutkin ihmeessä. Myös lekureita jotka tästä ymmärtää. Itsellä tosi vaikee tilanne kun kohta painostetaan työelömäön enkä mä pysty tekee mitään, tää tekee muutenki olon tosi sairaaksi. Kokoajan puristaa kaulan ja rintakehän välistä. Ja mitään ei voi kädellä tehdä. Tosi v mäinen olo.

        Ensi oire oli, otin paitaa pois ja pamahti lujaa. Käsi jäi vaakaasentoon lukkoon, siitä se alkoi. Kuvattiin magneetissa ja ultrassa ja natiivikuva. Turvotus nivelessä ja kova kipu määrätyissä liikkeissä. Käden nosto ja kurkotus olivat myrkkyä,myös nukkuminen kyljellä. Ortopedin mukaan solisluu ei pääse kurkkuun eikä kaulaan. Itsekin pelkäsin sitä mutta turhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe