On muuten rattimies tämä, kauniisti käskyttää mersuu ja hallitsee luisuttelun! Oon ihaillut kun on joskus keskustassa perää heittäny!
https://youtu.be/qi58t5sc27o
Nättiä luisua!
10
1430
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kumpa sais perittyä tältä Mersu-mieheltä katkomansa aurauskeppien hinnan.
- Anonyymi
Hyvä että sladittelee jossain korpiteillä ettei liikenteen seassa
- Anonyymi
Kyllä tulee pahamieli tämmöisistä nuorista eikö nuorison kuuluisi olla töissä tekemässä itselleen tulevaisuutta eikä rälläämässä autoilla videoilla terveisin kukkis 😥😥😥
- Anonyymi
#eiteetöitäeituuvirheitä
✌🏼 - Anonyymi
Nää jantterit taitavat kaikki olla ihan töissäkäyviä kansalaisia , joten voit pyyhkiä kyyneleesi vaikka siihen kukkahattuusi.
- Anonyymi
Ootko kuullut ikinä opiskelusta jotkut vielä opiskelee että pääsee töihin☺
- Anonyymi
Tolosenmäessä pääsee näyttämään taitojaan, ei taida vauhti riittää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52905
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍99877Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15776Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3730- 65602
- 74597
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1594Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184559- 56551
- 70533