Haluatko kanssani lapsen?

Anonyymi

Voitaisiin kyllä yksi rakkauslapsi laittaa jo alulle rakkaani. Samalla voitaisiin alkaa suunnittelemaan rantahäitä.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on aika outo ajatus, unohdetaan se heti

• Anonyymi

Mitäs outoa siinä on?

• Anonyymi

Hänellä on jo lapsi, eiköhän se jo riitä.

• Anonyymi

Riittää tietenkin, mutta eihän sitä ikinä tiedä..

• Anonyymi

Rannanparrashäät mannermaisin virvokkein :D

• Anonyymi

Sivistyneitä aperitiiveja ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivistyneitä aperitiiveja ;)

Mikä aperitiivi on suomeksi.. sulhaspoika vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä aperitiivi on suomeksi.. sulhaspoika vai?

Ennen ruokailua juotava drinkki, jonka yhteydessä usein tarjoillaan alkupaloja. Sivusta totean.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Ennen ruokailua juotava drinkki, jonka yhteydessä usein tarjoillaan alkupaloja. Sivusta totean.

Ei saa ottaa noin vakavasti mun kysymyksiä :).. no mutta kiva kun vastasit

• Anonyymi

Ai että ensin lapsi alulle ja sitten häät... älä unta näe.

• Anonyymi

No näenpäs, kaikenlaista.

• Anonyymi

Oletko niitä naisia, jotka aina uuden miehen tavatessaan hankkiutuu raskaaksi ja jättää edellisen lapsen isänsä tai lastenhuollon hoidettavaksi? Uutta putkeen uuden kanssa. Yök.

• Anonyymi

Onpas oksettavat oletukset sieltä, en edes tunne tuollaisia naisia. Taitaa olla enemmän sinun tuttavapiirejäsi, tai jopa sinä itse.

• Anonyymi

Onkohan sinusta vanhemmaksi? ehditkö olla lapsen kanssa palstailultasi?

• Anonyymi

Hyvä pointti, palsta on kuitenkin se elämän a ja o.

• Anonyymi

Tottakai haluan...

• Anonyymi

En tiedä olenko liian jalat maassa tyyppi kuitenkin. 😂 Vaikka olen ollut häneen vahvasti ja syvästi rakastunut jo pitkään.... vaikka hän sai minulle yht’äkkiä vauvakuumeen tapaisia oireita joku vuosi sitten... 🙄 Vähän ristiriitaisia tunteita myös tuon puskista hyökänneen kuumeen kanssa... Silti. Eikö suhteissa ensin tutustuta syvemmin, ehkä treenataan yhteiseloa ja lastentekoprosessiakin, ja sitten vasta aletaan lisääntymään? Niin kuin siis oikeasti? Haaveita toki elämässä pitää ja saa olla. Se ei koskaan ole pahaksi. 👍

Jotta lisääntymisasioista voisi keskustella, pitäisi minulla olla tieto hänen tunteistaan ja tahdostaan, syvempi tutustuminen pitäisi olla takana ja molemmin puolinen henkinen sitoutuminen olla selvää ja sovittu. Sinänsä koska tunnemme toisemme jo ennalta, voi tutustuminen edetä nopeamminkin kuin täysin uuden ihmisen kanssa, jos molemmista se tuntuu oikealta. Perusluottamus on helposti koossa ja kumpikin jo tietää jo ennalta minkälainen ihminen se toinen on.

Jos, jos ja jos... Jos olisimme tuossa vaiheessa ja jos hän kertoisi, että haluaa lapsen kanssani, tottakai olisin valmis ainakin miettimään asiaa. Koska en ole enää 25v, en voisi tietenkään luvata onnistuuko se enää. Ei siitä ole takuita. Eikä noin isoa asiaa muutenkaan voi luvata tuosta noin vaan ilman harkintaa, koska kyseessä on pitkä sitoumus ja uuden ihmisen elämä.

Tosia asia kuitenkin on, että tällä hetkellä omat tunteeni on ainoa fakta suhteessa Häneen.

• Anonyymi

Onpa järkevä viesti. Kiva lukea tällaisiakin tällä palstalla. Olet fiksu ja viisas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4054
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      46
      2777
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2745
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2473
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2465
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      315
      2306
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2009
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1702
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1653
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1507
    Aihe