Olen testaillut muutamia alkoholittomia valkkareita ja kuohareita ja minusta kaikki on ollut suureksi yllätykseksi hyviä. Cava on vielä maistamatta, ja toki moni merkki. Sopivat erittäin myös mocktaileihin minun mielestä.
Tein juominenhallintaan-blogiin postauksen rosésta tehdystä Spritzeristä, joka oli minusta oikein hyvää, vaikka käytin ihan marketin halvimmasta päästä olevaa kuoharityyppistä juomaa.
Vinkka jos sulla on suosikkia tai lempparia mocktaileissa tai viinimerkeissä? Kokeilen!
Mocktailit ja alkoholittomat viinit
0
205
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 552889
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12975- 88974
- 49876
- 84834
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94720
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86605- 48575
