Sofian stalkkerin päiväkirja 5

Anonyymi

1) Heräsin kuudelta eikä nukuttanut. Nyt teen tekopirteänä outoja venyttelyjä ja nytkyttelyjä kylpytakki päällä. Köyristän selkää ja pyörittelen niskaa niinku… en ees tiedä mikä. No samalla tavalla köyristän kuin Sofia teki cat/cowta mut itse olen seisaallaan ja nojaan käsillä polviin. Laitan napakan iskulauseen videoon Rise and Shine!
2) Tuttu juttu kattilassa eli puuro. Kaadan päälle mustikkakeittoa. Toinen video on valmis. Kaks videoo ennen kuin Sofialla on ensimmäistäkään.
3) Pistän silti heitterikommentteja salaprofiileilla Sofian kuviin. Haukun hänen vartaloaan. Nimitän häntä parisuhteen rikkojaksi ja vapaamatkustajaksi. Mä olin itsekin vapaamatkustaja exän kanssa ollessa mutta mitä sitten.
4) Sit valehtelen instassa että mulla on uus rakkaus elämässä. Ei mulla oikeesti oo mitään rakkautta. Mistä mä sellasen oisin voinut edes löytää? No mut näin mä sanon netissä. Tyypillistä minua... Koska Sofialla on mies niin on mullaki pakko olla.
5) Toimittaja soittaa ja kysyy miehestä. Sanon että se ei oo mikään uus juttu ja mies on maailman ihanin. Miljonääri Ruotsista. En tuo häntä julkisuuteen. Puhelun jälkeen soitan paniikissa Nannalle ja kysyn onks sillä ketään tuttua ruotsalaista joka suostuis tapaamaan edes.
6) Lähden kiireellä Dubaihin. On saatava kuva mysteerimiehestä. Lapset vien ex-miehille hoitoon. Mulla on useita ex-miehiä ja lapsia eri miehille. Dubaissa stressaa. Hirveen kuuma ja pakko esittää ammattiurheilijaa. Muka pitkiä pyörälenkkejä. Otan kuvia rannalla missä muka juoksen. Kämmenet terävänä sivuilla niinku maailman parhailla 100 metrin juoksijoilla. Ponnari just oikeella tavalla ilmassa.
7) Ruotsalainen onkin perheellinen mies. Se siitä sitten. Otan pienen videon siitä kun se kävelee uima-altaalla. Oikeesti se ois voinu kyllä olla kuka vaan. Mulla on ex-miestä ikävä ja siksi tulee viha Sofiaa kohtaan. MIKSI SE VEI MUN MIEHEN?
8) Tosi hämmentävä fiilis. Miks mä oon tämmönen? Seiskasta soitetaan. Ne on saaneet selville mysteerimiehen taustat. En suostu kommentoimaan. Mitenpä sitä vois kommentoida kun mies on ammattirikollinen ja painanut itse rahaakin. Otan äkkiä yhteyttä tuttuun toimittajaan Iltalehdessä. Voisko se tehdä valkopesuartikkelin ennen Seiskan juttua? Se suostuu! Sofia ei ole lehdessä mut mä olen!
9) Menen nukkumaan. Sitä ennen stalkkaan exän ja Sofian instat. Sofian pylly näyttää pirun kireältä ja upean muotoiselta.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuoden 2014 kekusteluissa sanoit että teidän kaveripiirissä ei hyväksytty Martinaa Stefanin puolisoksi. Siltä se kyllä näyttääkin. Vaikka nainen Stefanin rinnalla vaihtuu niin aina se on teidän mustamaalaisjutuissa ollut parempi kuin Martina. Suorastaan ihana, kuten Sofia nyt tällä hetkellä.

      • Anonyymi

        Onko sulla linkkiä noihin kekusteluihin?


    • Anonyymi

      Oliko joku oikeesti tuossa käynyt läpi 7 vuoden takaisia keskusteluita ja tehnyt jotain päätelmiä niistä??? :D Sairasta porukkaa.

      • Anonyymi

        Googlaa kaksi nimeä peräkkäin ja painaa enteriä. Siellä pari ketjua vuodelta 2014 niin joku aivan itse kertoo kuuluvansa Stefanin lähipiiriin eli kaveripiiriin ja samat jutut, nainen on eri. Ja tuleehan siellä vastaan muitakin tuttuja hokemia Martinaa vastaan. Todistaa vain että kyse ei ole edes Sofian puolustamisesta vaan katkeruus tiettyä henkilöä vastaan. Koska Sofian tilalla oli silloin eri henkilö mutta jutut oli samat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa kaksi nimeä peräkkäin ja painaa enteriä. Siellä pari ketjua vuodelta 2014 niin joku aivan itse kertoo kuuluvansa Stefanin lähipiiriin eli kaveripiiriin ja samat jutut, nainen on eri. Ja tuleehan siellä vastaan muitakin tuttuja hokemia Martinaa vastaan. Todistaa vain että kyse ei ole edes Sofian puolustamisesta vaan katkeruus tiettyä henkilöä vastaan. Koska Sofian tilalla oli silloin eri henkilö mutta jutut oli samat.

        No nyt ymmärtää ne 9v lokkina ja Levin vessa ja kaikki nuo jutut. Onko heidän suhteessaan ollut joku sekoittamassa pakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ymmärtää ne 9v lokkina ja Levin vessa ja kaikki nuo jutut. Onko heidän suhteessaan ollut joku sekoittamassa pakkaa.

        Kaikenlaista siellä. Joku kertoi että hänen siskonsa opiskelee oikiksessa lakia. Tämänkin sanoja oli siis Martinaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista siellä. Joku kertoi että hänen siskonsa opiskelee oikiksessa lakia. Tämänkin sanoja oli siis Martinaa vastaan.

        Täytyy vain todeta, että Martinan lausunnot eri lehtiin ja someen ovat suurimmalta osin täysin valheellisia:
        Olen koko ikäni asunut niillä ( Kaartinkaupunki ) seuduilla = ei pidä paikkaansa
        Lapset osaavat lukea ?? ja kärsivät erokohun otsikoista = Martinan antamat lausunnot

        Vastaavia löytyisi vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vain todeta, että Martinan lausunnot eri lehtiin ja someen ovat suurimmalta osin täysin valheellisia:
        Olen koko ikäni asunut niillä ( Kaartinkaupunki ) seuduilla = ei pidä paikkaansa
        Lapset osaavat lukea ?? ja kärsivät erokohun otsikoista = Martinan antamat lausunnot

        Vastaavia löytyisi vaikka kuinka paljon.

        Kerro paikat missä on asunut koska kerran tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista siellä. Joku kertoi että hänen siskonsa opiskelee oikiksessa lakia. Tämänkin sanoja oli siis Martinaa vastaan.

        Ja miten tuo liittyi tähän että joku kertoi että siskonsa opiskelee oikiksessa lakia. Sinä siis tiesit että tuo henkilö valehteli (mistä tiesit?) ja siksi nyt yrität vastata siihen että kyllä se Martinakin valehtelee. Voi jessus miten läpinäkyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten tuo liittyi tähän että joku kertoi että siskonsa opiskelee oikiksessa lakia. Sinä siis tiesit että tuo henkilö valehteli (mistä tiesit?) ja siksi nyt yrität vastata siihen että kyllä se Martinakin valehtelee. Voi jessus miten läpinäkyvää.

        Tämä kommentti tuohon 8.45 kirjoitettuun jossa joku jostain ihmeen syystä keksi ruveta väittämään että valehteleehan se Martinakin mutta todisteita odotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vain todeta, että Martinan lausunnot eri lehtiin ja someen ovat suurimmalta osin täysin valheellisia:
        Olen koko ikäni asunut niillä ( Kaartinkaupunki ) seuduilla = ei pidä paikkaansa
        Lapset osaavat lukea ?? ja kärsivät erokohun otsikoista = Martinan antamat lausunnot

        Vastaavia löytyisi vaikka kuinka paljon.

        Sanoiko Martina että niillä, suluissa Kaartinkaupunki, seuduilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vain todeta, että Martinan lausunnot eri lehtiin ja someen ovat suurimmalta osin täysin valheellisia:
        Olen koko ikäni asunut niillä ( Kaartinkaupunki ) seuduilla = ei pidä paikkaansa
        Lapset osaavat lukea ?? ja kärsivät erokohun otsikoista = Martinan antamat lausunnot

        Vastaavia löytyisi vaikka kuinka paljon.

        Martinalla on ihan oma totuus aina tilanteeseen sopiva itselle.
        Ja muissa on aina vika oli totuus mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on ihan oma totuus aina tilanteeseen sopiva itselle.
        Ja muissa on aina vika oli totuus mikä tahansa.

        Näin on aina on uhrin roolissa ja kaikki on muiden vika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko Martina että niillä, suluissa Kaartinkaupunki, seuduilla?

        Martinan sanomiset muuttuvat niin tiuhaan, että tietääkö enää edes itse , missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa kaksi nimeä peräkkäin ja painaa enteriä. Siellä pari ketjua vuodelta 2014 niin joku aivan itse kertoo kuuluvansa Stefanin lähipiiriin eli kaveripiiriin ja samat jutut, nainen on eri. Ja tuleehan siellä vastaan muitakin tuttuja hokemia Martinaa vastaan. Todistaa vain että kyse ei ole edes Sofian puolustamisesta vaan katkeruus tiettyä henkilöä vastaan. Koska Sofian tilalla oli silloin eri henkilö mutta jutut oli samat.

        Googalsin kekustelun. Ei tullut mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vain todeta, että Martinan lausunnot eri lehtiin ja someen ovat suurimmalta osin täysin valheellisia:
        Olen koko ikäni asunut niillä ( Kaartinkaupunki ) seuduilla = ei pidä paikkaansa
        Lapset osaavat lukea ?? ja kärsivät erokohun otsikoista = Martinan antamat lausunnot

        Vastaavia löytyisi vaikka kuinka paljon.

        Hän ei voi itselleen mitään. Valheita vaan tulee ja tulee. Esimerkiksi valhe miehestä. Ei ole mitään miestä. Leena Ylimutka on ihan pihalla eikä tajua että hänkin näyttää ihan pelleltä kun tekee jutun jostain mysteerimiehestä jota ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on aina on uhrin roolissa ja kaikki on muiden vika!

        Kyllä ja hän on aina se joka on tehnyt lopulliset ratkaisut. Stefan heitti hänet pihalle ja hän käänsi sen niin että hän jätti Stefanin. Hauska juttu että sama tilanne koskettaa Martin fanittamaa Suomen suurinta huumekauppiasta Nikoa. Sofia antoi Nikolle kenkää mutta Niko käänsi sen niin että hän antoi Sofialle kenkää. Martti ja Niko olisi niin hyvä pari. Mutta Niko ei halunnut panna Marttia vaikka Martti tarjosi hänelle itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan sanomiset muuttuvat niin tiuhaan, että tietääkö enää edes itse , missä mennään.

        Ei todellakaan tiedä. Ja sitten kun tilanne on paha niin hän vaikenee. Esimerkiksi personal trainer koulutuksesta hän vaikenee koska hän ei pysty esittämään todistuksia kun niitä ei ole. Sometiimi taas selittää että lukekaa wikipediasta siellä kerrotaan että on personal trainer. Niin joo... ainoo vaan että Martin wiki sivusto linkkaa lähteeksi Martin oman sekavan blogin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro paikat missä on asunut koska kerran tiedät.

        Ei ainakaan nuoruuttaan Kaartinkaupungin osassa, sen faktaa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei voi itselleen mitään. Valheita vaan tulee ja tulee. Esimerkiksi valhe miehestä. Ei ole mitään miestä. Leena Ylimutka on ihan pihalla eikä tajua että hänkin näyttää ihan pelleltä kun tekee jutun jostain mysteerimiehestä jota ei ole olemassa.

        Nämä iltapäivälehtien " viihde toimittajat " täysin surkeaa ja ala-arvoista sakkia, ei heitä voi toimittajiksi kutsua, ei missään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja hän on aina se joka on tehnyt lopulliset ratkaisut. Stefan heitti hänet pihalle ja hän käänsi sen niin että hän jätti Stefanin. Hauska juttu että sama tilanne koskettaa Martin fanittamaa Suomen suurinta huumekauppiasta Nikoa. Sofia antoi Nikolle kenkää mutta Niko käänsi sen niin että hän antoi Sofialle kenkää. Martti ja Niko olisi niin hyvä pari. Mutta Niko ei halunnut panna Marttia vaikka Martti tarjosi hänelle itseään.

        Tässä olisi jotain itua, näihän se varmaan oli ja meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan tiedä. Ja sitten kun tilanne on paha niin hän vaikenee. Esimerkiksi personal trainer koulutuksesta hän vaikenee koska hän ei pysty esittämään todistuksia kun niitä ei ole. Sometiimi taas selittää että lukekaa wikipediasta siellä kerrotaan että on personal trainer. Niin joo... ainoo vaan että Martin wiki sivusto linkkaa lähteeksi Martin oman sekavan blogin.

        Ei ole wikipediaan uskomista, siellä on ihan väärää tietoa eräästä toisestakin henkilöstä, jos itse antavat nämä tiedot, niin nehän voivat olla mitä vaan skeidaa ja mitä ikinä sylki suuhun tuo. Tuskin niitä kukaan tarkistaa !


    • Anonyymi

      Kiitos taas! 😃😃😃

      • Anonyymi

        Kiitokset täältäkin!


    • Anonyymi

      Kiitos aamunauruista 😆

    • Anonyymi

      Säälittävää avautumista. Jo numero 5

    • Anonyymi

      Onko nämä päiväkirjat jossain blogissa luettavissa? Täältä puuttuu ainakin yksi päivä?

      • Anonyymi

        Samaa itse toivoisin. Useampikin blogi ois poikaa.


    • Anonyymi

      Hemmetin kovaa settiä!

    • Anonyymi

      Hahhaa!! Tää oli päivän paras!

      • Anonyymi

        Jokaikinen " päiväkirja " on tuhtia settiä ja niin totuuden mukainen.


    • Anonyymi

      Julkaistaanko nää kirjana?

      • Anonyymi

        Toivottavasti julkaistaan ja pian.


      • Anonyymi

        Julkaistaan. Rosanna Kuljun pinkin päiväkirjan kansien väliin painettuna.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe