Joko ekattelu on loppunut 😁🤣😂
- ehvoneh
Joko on loppunut ...............?
Anonyymi
8
135
Vastaukset
- Anonyymi
hevostelija sairastui koronaan?
- Anonyymi
Siis mä olin eka juu sii määm.
- Anonyymi
Oikealla on Mannerheimin ratsastajapatsas mutta se ei näy tähän. Juu siii
- Anonyymi
Tällä palstalla on hiljaista. Verottomat ruotsi-autot on kaluttu loppuun. Palstan vois lopettaa ja tilalle Kaskö !
- Anonyymi
Edvardhei...unohditko jotain ?
- Anonyymi
Olin eka !!!
- Anonyymi
joko valokuvien levittely loppui? vai paniko poliisi stopin sillekin harrastukselle?
- Anonyymi
S.E.X.-exploitaatiota Lapväärtissä? On vähän ajat muuttunu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911