Aihe

OK-tontti 220 neliötä!

Anonyymi

Lamminrahkaan tulee tontteja, joiden pinta-ala 220 nelömetriä. Saakohan tuohon rakentaa kolmikerroksisen talon kun sivullepäin ei ole tilaa? Perusteluina on, että tontit ovat pieniä, koska ratikkapysäkki.

26

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuokratontit. Viidenkymmen vuoden jälkeen tonttivuokra nousee kymmenkertaiseksi.

• Anonyymi

Kai tontille on määrätty kerrosneliöt.
      Ei mitä tahansa saa rakentaa.

• Anonyymi

Varmaankin siihen saa rakentaa 30 - 60 neliöisen omakotitalon. Sellaisiahan uudet kalliit kerrostaloasunnotkin ovat.

• Anonyymi

Seinistä kiinni toisissaan. Miksi ei voi sanoa, suoraan, että muurimainen rivitalokompleksi.

• Anonyymi

Tässä matkitaan Pirkkalaan tehtyä brittityylistä rakentamista. Nämä kytketyt ok-talot ovat kaksikerroksisia, ja kadun puolella on vain pieni etupiha, jossa paikka yhdelle autolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä matkitaan Pirkkalaan tehtyä brittityylistä rakentamista. Nämä kytketyt ok-talot ovat kaksikerroksisia, ja kadun puolella on vain pieni etupiha, jossa paikka yhdelle autolle.

Onko tilaa lumikasalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin Pirkkalaa tällaisia löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin Pirkkalaa tällaisia löytyy?

Kuule ihan kirkon vierestä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule ihan kirkon vierestä löytyy.

Kirkkohan on viiden kilometrin päässä Pirkkalan hajaasutusalueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkkohan on viiden kilometrin päässä Pirkkalan hajaasutusalueella.

Ei ole, se on Pirkkalan vanha kirkko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ettäkö tilaa yhdelle autolle? Eikös nykylinja ole että autopaikkoja ei enää tarvita, varsinkaan ratikkalinjan varrella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ettäkö tilaa yhdelle autolle? Eikös nykylinja ole että autopaikkoja ei enää tarvita, varsinkaan ratikkalinjan varrella?

Se ratikkalinja tulee Lamminrahkaan vasta 12 vuoden kuluttua. Siihen saakka täytyy pärjätä omalla autolla.

• Anonyymi

Kätevää. Asukkaita houkutellaan lupaamalla ratikkalinja (vaikka asiasta vissiin ei ole vielä edes päätetty?) Siiten kun asukkaita on, niin sitten todetaan, että kyllä ne ratikkakiskot vissiin täytyy rakentaa kun kerran on näin paljon talojakin.

• Anonyymi

Juuri noin asiat hoidetaan. Ihan totta. Varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin asiat hoidetaan. Ihan totta. Varmasti.

Näinhän se menee, vaikka et sitä tajunnutkaan.

• Anonyymi

Mahtuuko pihalle lasten leikkihärveleitä?

• Anonyymi

minä kun menen pihalle niin ei naapuria edes näy, voin aivan huoletta lorotella talon kulmille ja nauttia vapaudesta, tuollaisesssa muutaman neliön tontilla tulisi kyllä normaali ihminen hulluksi

• Anonyymi

Suomessa ei oo rakennusmaata niin pakko myydä 150000 :- 200 neliön tontteja
      tai täytää järvi louheella.
      Voi luoja tätä hulluutta.

• Anonyymi

Ei tarvi hakea Pirkkalasta. Raholassa on samanlaisia ollut pian parikymmentä vuotta. Käykää katsomassa.

• Anonyymi

Kangasalan kaupungilta on näemmä lähtenyt tottihinnat käsistä ja vieläpä aika huolellisesti. Noiden postimerkkiä hieman isompien kaupunkipientalotonttien vuosivuokra on 2790-4140 € ja jos Kangasala laskee maan tuotto-odotukseksi sen 5 %, niin he laskevat tuon maan hinnaksi 55800-82800€. Paljon halvempia eivät ole nuo omakotitalotontit, jotka ovat kooltaan hulppeat 337-450m2 ja vuosivuokra 2700-3150€, eli Kangasalan arvioima tontin hinta 54000-63000€. Suomessa on maata pilvin pimein, mutta ihmiset halutaan tunkea asumaan postimerkin kokoiselle läntille ja rakentaminen ja asuminen halutaan väen väkisin tehdä törkeän kalliiksi. Ei tuossa ole mitään järkeä. Kun vielä lumetkin täytyy varastoida omalle tontille, niin siinä on moni rakentaja vielä ihmeissään.

• Anonyymi

Minäkin olen tosi katkera, kun ei ole varaa hankkia tonttia tuolta. Eikä mistään muualtakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen tosi katkera, kun ei ole varaa hankkia tonttia tuolta. Eikä mistään muualtakaan.

Jos olet noin köyhä ja surkea, niin parempi olisi, kun et tulisi tänne vinkumaan.

• Anonyymi

Taisi tulla nyt väärälle palstalle. Lamminrahka on Kangasalan aluetta.

• Anonyymi

Minä kun luulin, että Kangasala on liitetty Tampereeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kun luulin, että Kangasala on liitetty Tampereeseen.

Minä kun luulin että Tampere on liitetty Moskovaan. Putinista tulee uusi Tampereen pormestari.

• Anonyymi

Itse hakisin lupaa mennä maan alle riittävän määrän, samalla olisi väestösuoja itselle valmiina.😁🥰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      161
      8718
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      324
      5957
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      288
      3834