Nämä ateistit larppaavat kristittyjä ja opettavat että usko Jumalaa ei ole tärkeää ja pääasia vaan sen sijaan vaan Jeesuksen opetusten mukainen elämä jossa lähimmäisen rakkaus ja taas-arvo on tärkeimmässä ja keskeisimmässä osassa. Myös vastoin kirkon opetusta he ovat Kai Sadinmaa myötävaikutuksesta alkaneet opettaa ettei maalikkoehtoollisen jakamiseen tarvita erityistäpappeutta vaan yleiseen pappeuteen vedoten myös maalikkoseurakuntalainen voi papin puuttuessa toimittaa ehtoollisen perhekunnalleen. Mitä luulette kestääkö heidän liikkeensä, joka ei vaadi uskoa Jumalaan ja Jumalan pelkoa vaan hylkäävät koko Jumalan? Vai käykö niin että heidät harhaoppiensa tähden erotetaan kirkosta ja tämä liikesammuu ennen aikojaan?
Kirkosta on nousemassa uusi ateistivetoinen herätysliike
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä varoitettiin jo 1980-luvulla, kun vaadittiin naispappeutta. Tämä ennustettiin. Mutta "naispapit" vakuuttelivat / valehtelivat, että mikään muu ei tule muuttumaan kirkossa.
Naispappeus siis kaatoi kokonaisen kristillisen kirkon. Jokainen joka on naispappi, tai tukee naispappeutta, on siis antanut tukensa tälle satanistiselle vihatyölle.
Aito kristitty ei mene messuihin, joita toimittamassa on yksikin naispapitar, eikä ota HPE:tä vastaan naisen kädestä.
Suomen ev.lut.kirkko on jo niin tuhottu, että siellä ei käytännössä voi enää käydä. Viimeksi olen tainnut osallistua messuun ja vastaanottaa HPE:n pari vuotta sitten Inkerin ev.lut. kirkossa, Venäjällä.- Anonyymi
Aloitus:
<<<Nämä ateistit larppaavat kristittyjä ja opettavat että usko Jumalaa ei ole tärkeää ja pääasia vaan sen sijaan vaan JEESUKSEN OPETUSTEN MUKAINEN ELÄMÄ jossa lähimmäisen rakkaus ja taas-arvo on tärkeimmässä ja keskeisimmässä osassa.<<<
Vastaus:
<<<Tästä varoitettiin jo 1980-luvulla, kun vaadittiin naispappeutta. ... on siis antanut tukensa TÄLLE SATANISTISELLE VIHATYÖLLE.<<<
Oikea kristitty repii Raamatusta heti Jeesuksen opetuksista kertovat sivut!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus:
<<<Nämä ateistit larppaavat kristittyjä ja opettavat että usko Jumalaa ei ole tärkeää ja pääasia vaan sen sijaan vaan JEESUKSEN OPETUSTEN MUKAINEN ELÄMÄ jossa lähimmäisen rakkaus ja taas-arvo on tärkeimmässä ja keskeisimmässä osassa.<<<
Vastaus:
<<<Tästä varoitettiin jo 1980-luvulla, kun vaadittiin naispappeutta. ... on siis antanut tukensa TÄLLE SATANISTISELLE VIHATYÖLLE.<<<
Oikea kristitty repii Raamatusta heti Jeesuksen opetuksista kertovat sivut!!!Olipa vihervasemmistolainen kommentti.
- Anonyymi
Jumalan pelkoa! Häh! Jumalaan on rakkaus .
- Anonyymi
Ei kristityille, joiden Jumala on VT:n Jahve uutena liittona Jeesuksen verellä, jota julistetaan Jeesuksen kuolleena pitämiseksi ehtoollisella Paavalin sanoin:
1.Kor.<<<11:23 Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, .... Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, TE JULISTATTE HERRAN KUOLEMAA...<<<
Jumala on rakkaus vain Jeesuksen opetuksin taivasten valtakunnan Isästä, mutta tämä on uhrilahja vihaiselle VT:n Jumala Jahvelle Augsburgin tunnustuksen mukaan, joka on luterilaisuuden tärkein tunnustus, koska Paavalin syntioppi on uskonnon perusta ja se perustuu Paavaliin, ei Jeesukseen.
Mahtaisiko se auttaa kirkkoa saamaan joukkoonsa uusia "hurskaita" , jos kirkko ryhtyisi ponnekkaasti ajamaan Puolan mallia.
Ehdoton kielto aborteille niin kumman voitto se olisi - jumalan vai kirkon?- Anonyymi
Puolan mallissa on poissa sosiaaliabortti ja vammaisten abortti mutta sallitaan INSESTI Raiskaus. Ja äidin henkeä uhkaavat abortit. Puolan abortti on pehmeämpi kuin ääri uskovien suomalaisten
- Anonyymi
Alkukirkossa oli toimintamuotoja useita ja seurakuntia ja niiden enkeleitä useita.
Rooma ja Bysantti kokosivat kaikki yhteen ja katkoivat harha-opit.
Jumalasta vai ihmisestä lähtöisin? Evankeliumia ei kukaan omin voimin kykene täysin täyttämään ja se on erilainen eri käännöksissä.
Luulen että enkeleistä lähtöisin?
Mutta raitis tuulahdus kuitenkin joka saattaa loppua lyhyeen tai vararikkoon? - Anonyymi
<<vaan Jeesuksen opetusten mukainen elämä jossa lähimmäisen rakkaus ja taas-arvo on tärkeimmässä ja keskeisimmässä osassa.... Mitä luulette kestääkö heidän liikkeensä, joka ei vaadi uskoa Jumalaan ja Jumalan pelkoa vaan hylkäävät koko Jumalan?<<
Mikä tuollainen Jeesuksen opetus on, jossa Jumala hylätään, kun piti tehdä niitä Isän tahtomia tekoja (Matt.7)?! Niin - ajattele! - tuossa opissa täytyy jopa tehdäkin jotakin, siis muutakin kuin vihta itseä ja muita. Eikä ole helvettiä eikä helvetillä pelottelua, eikä vihaista Jumalaa, vaan on hyvä Jumala, taivasten valtakunnan Isä.
Mutta kannibalistisen ehtoollisen voit tästä opista unohtaa syödä Paavalin sanoin Jeesuksen ruumista ja juoda hänen vertaan - jakoi sen sitten kuka tahansa - hänen kuolleena pitämiseksi. - Anonyymi
Kirkko yrittää estää jäsenpakoa, ja unohtaa, että uskoon ei tarvita kirkkoa!
- Anonyymi
Näin on. Ensimmäisillä kristityillä ei ollut kirkkoja eikä seurakuntia, ei vanhimpia eikä pappeja vaan kristityt johtivat itse itseään ja opettivat yksin itseään. Vasta myöhemmin syntyi kirkkolaitos, seurakunnat sekä vanhimpien ja pappien virat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ensimmäisillä kristityillä ei ollut kirkkoja eikä seurakuntia, ei vanhimpia eikä pappeja vaan kristityt johtivat itse itseään ja opettivat yksin itseään. Vasta myöhemmin syntyi kirkkolaitos, seurakunnat sekä vanhimpien ja pappien virat.
Tämä on vähän vaikea kysymys, että olivatko ensimmäiset Jeesuksen opetuslapset ja Jeesuksen opetuksen seuraajat edes kristittyjä, jos kristinusko perustuu vasta Paavalin tekemään liittoon Jeesuksen verellä VT:n vihaisen Jahven kanssa, joka on Baal-jumala?!
On oikeastaan aika yhdentekevää, että oliko heillä kirkkoja ja seurakuntia, koska kyseessä on täysin päinvastainen oppi: toisessa on hyvä taivasten valtakunnan Isä Jumala ja toisessa vihainen VT:n Jahve, Baal-jumala, joka on taustoiltaan saatana, joka siis on nyt kristinuskon Jumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vähän vaikea kysymys, että olivatko ensimmäiset Jeesuksen opetuslapset ja Jeesuksen opetuksen seuraajat edes kristittyjä, jos kristinusko perustuu vasta Paavalin tekemään liittoon Jeesuksen verellä VT:n vihaisen Jahven kanssa, joka on Baal-jumala?!
On oikeastaan aika yhdentekevää, että oliko heillä kirkkoja ja seurakuntia, koska kyseessä on täysin päinvastainen oppi: toisessa on hyvä taivasten valtakunnan Isä Jumala ja toisessa vihainen VT:n Jahve, Baal-jumala, joka on taustoiltaan saatana, joka siis on nyt kristinuskon Jumala.Ensimmäiset kristityt joita sillä nimellä kutsuttiin elivät Jj ja pian kaikkia Jeesus - liikkeen nasaretilaisia kutsuttiin tällä nimellä. Virallisen historian tulkinnan mukaan kristinusko oäja juutalaisuus erosivat omiksi uskonnoikseen kun roomalaiset tuhosivat temppelin jolloin kristityillä oli syytä ottaa välimatkaa juutalaisiin, mutta traditionaalisen vanhan näkemyksen mukaan se tapahtui vuosisata myöhemmin kun kristityt kieltäytyivät tukemasta Barkokhbaa juutalaisten kapinassa jolloin juutalaiset erottivat kristityt pysyvästi synagogasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäiset kristityt joita sillä nimellä kutsuttiin elivät Jj ja pian kaikkia Jeesus - liikkeen nasaretilaisia kutsuttiin tällä nimellä. Virallisen historian tulkinnan mukaan kristinusko oäja juutalaisuus erosivat omiksi uskonnoikseen kun roomalaiset tuhosivat temppelin jolloin kristityillä oli syytä ottaa välimatkaa juutalaisiin, mutta traditionaalisen vanhan näkemyksen mukaan se tapahtui vuosisata myöhemmin kun kristityt kieltäytyivät tukemasta Barkokhbaa juutalaisten kapinassa jolloin juutalaiset erottivat kristityt pysyvästi synagogasta.
Siis tuon Jj-suhrun piti olla Antiokiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tuon Jj-suhrun piti olla Antiokiassa.
Niin, jotta olet voinut siitä lukea, niin silloin juuri on jo Paavali ollut kovalla kädelle suuntaamassa Jeesuksen kuoleman jälkeen kristinuskoa haluamaansa suuntaan peittämällä niin Jeesuksen opetukset kuin myös ihmeteot, joita Paavali ei Raamatussa kertaakaan mainitse. Ja selvin erohan on tänä päivänäkin nähtävissä näiden oppien erot ja päinvastaisuus. Kristittyjä ei ole ollut ennen kuin Paavali teki Jeesuksen kuolemasta kristuskultin valehtelemallaan ylösnousemuksella, joka paljastuu apostolien tekojen 19 luvun mukaan - samoin paljastuu Paavalin valheet, valheelliset puheet Damaskoksen tien salamanväläyksestä, josta hän kertoo ristiin myös apostolien teoissa. Näinpä meillä on tänä päivänäkin sanonta 'ristiriita'.
Eiköhän Jeesus itsekin korostanut opetuksiaan eikä itseään niin tärkeänä pitänyt.
- Anonyymi
Jeesus piti opetuksissaan itseään tärkeänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus piti opetuksissaan itseään tärkeänä.
Jeesus nimenomaan sanoo persoonauskosta (uskoa hänen nimeensä, tehdä jotakin hänen nimeensä) että se on laittomuuden tekemistä. Hän korosti korvia - kellä on korvat se kuulkoon opetuksissaan.
Raamatusta tämä löytyy selvästi sanottua. Jeesus ei myöskään eläessään ole ollut mikään Kristus - se on Paavalin tekemä oppi - ei myöskään mikään Jumalan poika ja vielä vähemmän itse Jumala. Nämä tarinat ovat Paavalin saarnaajien lisäyksiä.
Paavali antaa opetuslapsille Pyhä henki -termin noin 25 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen, joka paljastaa myös apostolien tekojen alun Pyhän hengen vuodatuksen Paavalin valheeksi - myös sen, että hänen opetuksensa on Jeesuksen mukaan 'laittomuuden tekemistä'.
Tässä:
Apt. <<19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan." Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella." Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan HÄNEEN (persoonausko), joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen." Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran JEESUKSEN NIMEEN. Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.<<
Vuoden saa selville ainakin englannin kielellä, että koska Apollos oli Korintossa (noin vuonna 55), tämä paljastaa, etteivät opetuslapset, oppilaat edes tienneet mitään Pyhää henkeä, joka on perusta siis helluntaintapahtumalle, Jeesuksen väitetylle ylösnousemukselle pian kuolemansa jälkeen, jota kutsutaan Pyhän hengen vuodatukseksi, ja tämän lisäksi tässä osuudessa on myös tämä tehdä jotakin Jeesuksen nimeen eli persoonauskokohta.
Tälle vastakohta Raamatusta löytyy Jeesuksen omista opetuksista Matteuksen evankeliumin 7:stä luvusta:
7:21<< Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me SINUN NIMESI kautta ennustaneet ja SINUN NIMESI kautta ajaneet ulos riivaajia ja SINUN NIMESI kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT.'<<
Kaiken lisäksi tämän persoonauskon tyrmäys on todella voimakas, eikä mikään pieni 'hei älkää nyt viitsikö' -tyylinen juttu. Jeesukselle merkitsi vain se, että uskotaan hänen opetuksiaan, koka hänellä oli tehtävä tuoda pelastus ihmisille, jonka Isä oli hänet lähettänyt tuomaan. Ja tuo pelastus liittyi siis meidän elämään jo eläessämme Jeesuksen mukaan taivasten valtakunnassa joka on meissä ja meidän ympärillämme. Kyse ei ollut/ole mistään kuoleman jälkeisestä asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus nimenomaan sanoo persoonauskosta (uskoa hänen nimeensä, tehdä jotakin hänen nimeensä) että se on laittomuuden tekemistä. Hän korosti korvia - kellä on korvat se kuulkoon opetuksissaan.
Raamatusta tämä löytyy selvästi sanottua. Jeesus ei myöskään eläessään ole ollut mikään Kristus - se on Paavalin tekemä oppi - ei myöskään mikään Jumalan poika ja vielä vähemmän itse Jumala. Nämä tarinat ovat Paavalin saarnaajien lisäyksiä.
Paavali antaa opetuslapsille Pyhä henki -termin noin 25 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen, joka paljastaa myös apostolien tekojen alun Pyhän hengen vuodatuksen Paavalin valheeksi - myös sen, että hänen opetuksensa on Jeesuksen mukaan 'laittomuuden tekemistä'.
Tässä:
Apt. <<19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan." Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella." Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan HÄNEEN (persoonausko), joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen." Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran JEESUKSEN NIMEEN. Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.<<
Vuoden saa selville ainakin englannin kielellä, että koska Apollos oli Korintossa (noin vuonna 55), tämä paljastaa, etteivät opetuslapset, oppilaat edes tienneet mitään Pyhää henkeä, joka on perusta siis helluntaintapahtumalle, Jeesuksen väitetylle ylösnousemukselle pian kuolemansa jälkeen, jota kutsutaan Pyhän hengen vuodatukseksi, ja tämän lisäksi tässä osuudessa on myös tämä tehdä jotakin Jeesuksen nimeen eli persoonauskokohta.
Tälle vastakohta Raamatusta löytyy Jeesuksen omista opetuksista Matteuksen evankeliumin 7:stä luvusta:
7:21<< Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me SINUN NIMESI kautta ennustaneet ja SINUN NIMESI kautta ajaneet ulos riivaajia ja SINUN NIMESI kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT.'<<
Kaiken lisäksi tämän persoonauskon tyrmäys on todella voimakas, eikä mikään pieni 'hei älkää nyt viitsikö' -tyylinen juttu. Jeesukselle merkitsi vain se, että uskotaan hänen opetuksiaan, koka hänellä oli tehtävä tuoda pelastus ihmisille, jonka Isä oli hänet lähettänyt tuomaan. Ja tuo pelastus liittyi siis meidän elämään jo eläessämme Jeesuksen mukaan taivasten valtakunnassa joka on meissä ja meidän ympärillämme. Kyse ei ollut/ole mistään kuoleman jälkeisestä asiasta.Tämä apostolien tekojen 19. luku, on koko Raamatun kaikista paljastavin kohta. Se kumoaa koko kristinuskon perustan suhteessa Jeesukseen ja hänen opetuksiinsa ja koko persoonauskon eli käytetyn muodon uskoa JEESUKSEEN, jota sitten - persoonauskoa - käytetään kaiken tekemiseen.
Se kaataa käsityksen Pyhästä hengestä liittyen Jeesuksen ylösnousemukseen, jota siis tämän mukaan ei koskaan ole edes tapahtunut, ja se paljastaa uskon Kristukseen pelkäksi valheeksi. Myös sen, että teoilla ei ole mitään merkitstä, kun Kristus on kuollut tosi Jumalana meidän puolestamme, vaan päin vastoin - Jeesus sanoo, että kenelläkään ei ole mitään asiaa taivasten valtakuntaan muuten kuin täyttämällä taivasten valtakunnan Isän tahdon.
<<Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, VAAN SE, JOKA TEKEE MINUN TAIVAALLISEN ISÄNI TAHDON.<<
Tässä ei ole mitään epäselvää, mutta on huomioita nyt, että se taivasten valtakunta hänen opetusten mukaan oli siis meissä ja meidän ympärillämme, ei mikään kuoleman jälkeinen juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä apostolien tekojen 19. luku, on koko Raamatun kaikista paljastavin kohta. Se kumoaa koko kristinuskon perustan suhteessa Jeesukseen ja hänen opetuksiinsa ja koko persoonauskon eli käytetyn muodon uskoa JEESUKSEEN, jota sitten - persoonauskoa - käytetään kaiken tekemiseen.
Se kaataa käsityksen Pyhästä hengestä liittyen Jeesuksen ylösnousemukseen, jota siis tämän mukaan ei koskaan ole edes tapahtunut, ja se paljastaa uskon Kristukseen pelkäksi valheeksi. Myös sen, että teoilla ei ole mitään merkitstä, kun Kristus on kuollut tosi Jumalana meidän puolestamme, vaan päin vastoin - Jeesus sanoo, että kenelläkään ei ole mitään asiaa taivasten valtakuntaan muuten kuin täyttämällä taivasten valtakunnan Isän tahdon.
<<Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, VAAN SE, JOKA TEKEE MINUN TAIVAALLISEN ISÄNI TAHDON.<<
Tässä ei ole mitään epäselvää, mutta on huomioita nyt, että se taivasten valtakunta hänen opetusten mukaan oli siis meissä ja meidän ympärillämme, ei mikään kuoleman jälkeinen juttu.Niin, tässä nyt on sitten se ateistivetoinen herätysliike Jeesuksen johdolla opetuksineen, joten voisitteko te itseänne hurskaina uskovaisina pitävät nyt poistua kirkosta ja jättää se sopuisasti Jeesuksen ateistiselle herätysliikkeelle, jota Jeesus-nimeä te röyhkeästi käytätte vain hyväksenne saadaksenne pitää kirkon itsellänne. Teidän valheenne on todistettu.
- Anonyymi
Kyse ei ole herätysliikkeestä vaan tyrmäysliikkeestä. Liikkeen tarkoitus on tyrmätä kaikki konservatiivikristityt.
- Anonyymi
Niin historia toistaa itseään: jälleen Jeesus on napit vastakkain Jahven kultin kanssa - väittäessään tämän olen itse isästä perkeleestä ja vain valehtelevan.
Ei ole mikään muuttunut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin historia toistaa itseään: jälleen Jeesus on napit vastakkain Jahven kultin kanssa - väittäessään tämän olen itse isästä perkeleestä ja vain valehtelevan.
Ei ole mikään muuttunut!Paha kirjoitusvirhe - siis väittäessään TÄMÄN - siis Jahven uhrikultin - olevan isästä perkeelstä, jossa vain valehdellaan. Tämä on myös tullut Raamatusta toteenäytetyksi - valehtelu esimerkiksi Pyhä henki -termistä, jonka on Paavali itse antanut, samoin Paavali on antanut ehtoollisen asetussanat. Ja Jeesushan on verellään uusi liitto Jahven kanssa, jonka historialliset taustat ovat saatanasta ja Augsburgin tunnustuksen mukaan uhrilahja tosi Jumalana (Kristus).
- Anonyymi
Kyllä pitäisi saada sellainen jäsenyysheto kirkkoon, että jos ei joulukuun aikana julkisesti tunnusta uskoaan, niin okeus kirkollisveron maksuun seuraaavan vuoden aikana evätään.
- Anonyymi
jäsenyysheto po jäsenyysehto
okeus po oikeus - Anonyymi
Ei kirkollisveron maksulla ole mitään merkitystä, koska todellisuudessa kirkko pidetään yllä Suomen valtion budjetista, jolla kompensoidaan vaikka tapahtuva jäsenkato. Niin kirkollisvero kuin kirkolle maksettavat rahat kulkevat Suomen valtion budjetin kautta. Sitä en osaa sanoa, että koska kirkkohan on Suomen muistaakseni kolmanneksi varakkain yritys, että kenen taskuun sitten tuon varallisuuden tuotto menee, että tuloutetaanko se tulopuolelle Suomen valtion budjetissa. Toisaalta käsittämätöntä, jos valtion varoista on tuettava sitten vielä kirkon toimintaakin, jos kyseessä on yksi Suomen vakavaraisimmista yrityksistä. Joku tietänee paremmin nämä rahakuviot.
Tässä esimerkki uutista Kauppalehdestä:
<<Seurakunnilla on likvidejä varoja ja sijoituksia yli miljardi euroa. Verotuototkin yllättivät positiivisesti.
08.09.2016
Seurakunnat ovat onnistuneet selättämään finanssikriisin myötä käynnistyneen talouskurjuuden. Seurakuntien yhteenlaskettu tulos oli viime vuonna paras seitsemään vuoteen. Nettotulos nousi 47,2 miljoonaan euroon. Vuotta aiemmin vastaava tulos oli 13,3 miljoonaa euroa.<<
- Anonyymi
Monet apokryfiset kirjoitukset kertovat omalla tavallaan Jeesuksesta.
Barnabaan, Filippoksen , Tuomaan, Bartolomeuksen evankeliumit.
Apostoliset Isät, Näitä on lukematon määrä teoksia.
Mutta Neljä PYLVÄSTÄ, jotka kirjoittivat Jumalaa peläten, ylistäen, palvoen vain pääsivät raamattuun. Eivät ne jotka toivat esiin jotain muuta.
PYLVÄÄT OVAT TÄRKEITÄ EIKÄ SIVUPOLUT AINA KESTÄ KOETUKSISSA HORJUMATTA?
Evankeliumi ei ole kahleissa, saarnatkoon millä mielellä tahansa kunhan saarnaavat, astukaa esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla......
Joskus on lohtua vähemmistön opeista monille, pelko vain on kestävyyden suhteen???- Anonyymi
Jeesus on Augsburgin tunnustuksen mukaan tosi Jumalana uhrilahja Jahven vihan lepyttämiseksi. Jahve taas taustoiltaan on saatana:
<<EIKÄ SIVUPOLUT AINA KESTÄ KOETUKSISSA HORJUMATTA?<<
Jos ne todistavat - esimerkiksi Tuomaan evankeliumi - jota ei ihminen ole päässyt muuttamaan 1700 vuoteen - Raamatun väärennökset, totta kai ne on hylättävä, tai kristinusko ei pysy pystyssä horjumatta.
- Anonyymi
Papin muutos vai puutos? Kiitos arkkipiispoille vuosien työstä kirkon sisäpiireissä. Tänään on oltava totisella kuulolla kaikkien aikojen merkkien täyttyessä.
- Anonyymi
En ole huomannut, että kirkon jäsenistä olisi yksikään ateisti. Ei se kuuluisi heidän arvomaailmaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1424437Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja613381Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12453Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v251935KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2321651Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2331237Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka251227Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1641145- 691126
- 62848