Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä on pervointa, mitä olette nähneet ?

Anonyymi

Siis pervoin tai kinkyin fetissi, missä olette olleet osallisina tai katsojina ?

166

11174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun opiskeluaikana vappubileissä näin kuinka kaveri imi bilekämpän keittiössä tiskipöydällä istuvan tyttöystäväni pillua. Kaverilla farkut auki ja komea seisokki. Olisivat varmaan alkaneet kohta nussia mutta homma loppui siihen kun kalautin kaveria viinipullolla takaraivoon. No - seurustelusuhde jatkui sitten myöhemmin ja kaveruuskin palasi muutaman kuukauden jälkeen. Myöhemmin olen suorastaan katunut, että menin keskeyttämään.

      terveisin "Opiskelumuistoja"

      • Anonyymi

        Mitä pervoa tuossa paitsi väkivaltaa viinipullolla lyömisestä ei jatkooon....


      • Anonyymi

        Vähän samanlainen tapaus - myös vuosien takaa.
        Oli suuren konepajakohteen harjannostajaiset ja meidöt suunnittelijat vaimoineen oli kutsuttu iltajuhlaan jyväskyläläiseen ravintojaan. Tarjoilu oli todella ylenplattinen ja pikkutunneilla kaikki olivat aika lailla tillintallin -vaimonikin.
        Jossain vaiheessa lähdin etsimään häntä ja löysinkin. Vaatenaulakon kätköissä yksi toinen suunnittelija imi vaimoni paljasta tissiä. Pusero oli auki ja rintaliivit kaulassa ja tissit paljaina! Sen verran pidin meteliä naulakon toisessa reunassa että hetken kuluttua pujottelivat sieltä kasvot punottaen esiin, mutta itse olin jo siirtynyt vähän kauemmas "tarkkailuasemiin!. Silti en voinut olla sanomalla vaimolleni jossain vaiheessa että hänen puseronsa on väärin napitettu. Ei muuten ollut, mutta hätääntyminen oli kyllä selvästi havaittavissa. Muuten en asiasta koskaan puhunut hänen enkä tuntemani suunnittelijan kanssa.


    • Anonyymi

      Kun antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.

    • Anonyymi

      Nyt useamman vuoden jälkeen toisinaan tulee mieleen ajatus, että löytäisin nykyisen vaimoni samasta tilanteesta, niin olisin ihan hissunkissun ja katsoisin loppuun asti. Kyllä siinä jotain kiihottavaa tosiaan oli!

      Opiskelumuistoja

    • Anonyymi

      Kun panin naista pyllyyn, niin kulli tuli ihan kakkaseksi. Nuolin klittaa naiselta, kun miehensä pani koirassa pilluun. Nainen otti multa samalla suihin.

    • Anonyymi

      Oli kesämökillä yksin, kun pihaan ilmestyi kaksi miestä ja nuori nainen. He kokeilivat mökin ovea ja kun se oli kiinni, alkoivat harrastaa kolmen kivaa terassilla. Katselin verhonraosta...

    • Anonyymi

      Olin murkkuikäinen ja kävin joessa uimassa. Istuskelin uimisen jälkeen rannalla, olin aika piilossa. Kuului ääniä aika läheltä, ja näin yhden tutun miehen touhuavan yhden tutun naisen kanssa. Nainen meni kontalleen ja mies otti naisen uimapuvun alaosan pois ja "pani perseeseen" sitä naista. Ei siinä mitään, mutta kun mies veti kalunsa ulos, tuli sieltä suihkuamalla sitä ihteään. Molemmat kävivät sitten joessa pesulla, nainen oli ihan humalassa, ja ns. posliini, joka ei ollut siihen aikaan käsittääkseni kovin yleinen ilmiö.

    • Anonyymi

      Koira nuoli sammuneen naisen pillua.

      • Anonyymi

        Mies nuoli nukkuvaa koiraa.


    • FantasyOfA11ium

      Eräs Urpo - niminen palstamies työnsi kerralla viisi kappaletta mahtipurjoa anukseensa. Se oli härski näky!

      • Anonyymi

        Ettei tuo "Urpo" olisi ollut salanimellä esiintynyt Rauno?


      • FantasyOfA11ium
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei tuo "Urpo" olisi ollut salanimellä esiintynyt Rauno?

        Erittäin todennäköisesti näin on käynyt !


      • FantasyOfA11ium

        Älä huijaa!


    • Anonyymi

      Meinasin kerran nähdä melkein alastoman naisen mutta kun ehdin paikalle hän oli ehtinyt pukeutua.

      • Anonyymi

        Mä meinasin kerran saada pillua... mulla oli jo housut kintuissa ja pippeli kovana... vain se pillu jäi puuttumaan... 🤔


      • FantasyOfA11ium

        Varsin erikoisesta emättimestä on oltava kysymys!


    • Anonyymi

      3 1 oltiin parin kaverin kanssa menossa yhdelle meistä jatkamaan iltaa/aamua. No taksijonossa joku tuntematon nainen änki samaan pirssiin. Sanoi meille asuvansa määränpäämme lähettyvillä. Perille kun päästiin, nainen pyysi liittyä vielä seuraamme.? Oltiin et mikäs siinä. Juopoteltiin varmaan tunti.jonka aikana nainen oli kertonut kuinka narsisti hänen miehensä on jne. Keskusteluihimme tuli hiljainen hetki. n. 15min. Kaikki katseli toisiaan olohuoneessa. Kunnes kaverini vastasi naisen kysymykseen(Mitäs sitte keksitään)? (Ruvetaanko panemaan).? Vastausta ei tarvinnut kauaa odotella. HYVÄ IDEA!! Seuraavat 2h olikin rentoa liikuntaa. Välillä hommat keskeyty. Koska narsisti mies soitti käskyttäen välittömästi kotiin. No puhelun jälkeen, pantiin homma maaliin asti tietty. Pukiessaan kiitteli meitä. Ja naureskeli alapäänsä tunnottomuutta. 👌

    • Anonyymi

      Vaimolla oli tuollainen lelupoika, josko 18 vuotias ja vaimoni yli 40 v. Vaimo oli pyytänyt... ja minä olin luvannut, että hän saa opettaa tuota poitsua miesten tavoille. Viikonloppuisin kaveri tuli meille ja vaimo oli ihastuksissaan tuosta nuoren miehen huomiosta, siis kestoseisokista. Alkuun se oli sellaista sisään ulos sisään ulos ja siinäpä se. Tuossa kurssituksen lopuilla ollessa vaimo työnsi kielensä pojan peräaukkoon, kun vaimosta oli kivaa ottaa niin sanotusti löysät pois. Tuo oli minusta sitä ...

    • Anonyymi

      Annoin miehen ajella mun hiukset.

    • Anonyymi

      Kun tumma mies nussi vaimoani. Mun idea siis, ruikutin 2vuotta että vaimo suostui ja antautui toisen nussittavaksi. Ekana kertana josta nyt kerron olin vain katsojana myöhemmin mukana toisena miehenä, vaimoa nussitaan siis molempiin reikiin samanaikaisesti näissä sessiossa jota on parin kuukauden välein piristämässä elämää. Ekalla kerralla vaimo oli paniikissa ja joi väkevää, jotta rentoutui ettei tärissyt. Tumma oli hankittu ja haastateltu skypellä, iso kyrpä oli mulle tärkeä että vaimoni saa isoa ja mä pääsen näkemään vaimoa nussittavan kunnolla. Riisuin itse vaimon ilkosilleen ja siirryin passiiviseksi katselemaan. Tumma kyrpä paljastui komeaksi, suonikkaaksi ja paksuksi oma keskikokoinen alkoi tuntumaan pieneltä sen rinnalla.

      • Anonyymi

        Leveä kieli nuoli edestakaisin vaimon avonaista pillua kunnes smitti siirtyi imemään vaimon kauniita perhosmaisia häpyhuulia. Smitti näykkiä ja venytteli häpyhuulia ja ensi kertaa vaimokin vaikeroi " ei ei ei" smitti otti vaimon pakaroista kiinni ja levitti pilluaukon ammolleen ja kertoi vaimolle että pillu on kokonaan näytillä. Vaimo vaikeroi ettei saa katsella, mutta pillu kiilsi märkyyttään joten kiihottunut vaimo selvästi oli. Kerrankin pillu näkyi kunnolla, vaimo taistelee pillun katsomista omassa seksissämme. Nyt oli antauduttava. Smittin paksu kyrpä tunkeutui parilla työnnöllä vaimon avoimeen pilluun ja alusta saakka työnnöt olivat vaativia ja lujia. Vaimo voihki smittin nussiessa kiimaisesti omien halujensa mukaisesti pillua. Pillureikä jäi apposen auki smittin välillä vetäessä kyrvän ulos ja tunkeutuessaan sisään uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leveä kieli nuoli edestakaisin vaimon avonaista pillua kunnes smitti siirtyi imemään vaimon kauniita perhosmaisia häpyhuulia. Smitti näykkiä ja venytteli häpyhuulia ja ensi kertaa vaimokin vaikeroi " ei ei ei" smitti otti vaimon pakaroista kiinni ja levitti pilluaukon ammolleen ja kertoi vaimolle että pillu on kokonaan näytillä. Vaimo vaikeroi ettei saa katsella, mutta pillu kiilsi märkyyttään joten kiihottunut vaimo selvästi oli. Kerrankin pillu näkyi kunnolla, vaimo taistelee pillun katsomista omassa seksissämme. Nyt oli antauduttava. Smittin paksu kyrpä tunkeutui parilla työnnöllä vaimon avoimeen pilluun ja alusta saakka työnnöt olivat vaativia ja lujia. Vaimo voihki smittin nussiessa kiimaisesti omien halujensa mukaisesti pillua. Pillureikä jäi apposen auki smittin välillä vetäessä kyrvän ulos ja tunkeutuessaan sisään uudelleen.

        Smitti käänsi rajusti vaimon ympäri, laski hänet lattialle polvilleen työntäen pään maahan. Perse pystyssä vaimo aneli "ei näin" smittin vastassa "juuri näin" smitti levitti vaimon jalkoja isommalle ja venytteli vaimon hyvin esillä olevia häpyhuulia suullaan. Sormi painui peräaukkoon ja pian peräaukko sai kieltä vaimon vaikeroidessa "ei peppuun, liian iso" smitti venytteli peräaukkoon suussaan olleilla kahdella sormella ja kertoi vaimolle" nyt nussitaan perseeseen" . Anukseen työntyminen oli hitaampaa, kuolaa levitettiin useaan kertaan anukseen kunnes aukko antautui ja paksu kyrpä levitti anusaukon leveälle. Vaimo toisteli" liian iso, liian iso" . Smitti työnsi kyrvän anukseen perälle asti ja hieroi sormillaan vaimon klittaa. Välillä sormet kävivät vaimon pillureijässä smittin nussiessa hitaasti vaimon anista. Vähitellen nussinta muuttui rytmikkäämmäksi. Smitti keskeytti juuri ennen laukeamistaan kertoen, että tahtoo vielä nussia lisää. Smitti jatkoi anukseen nusdintaan ja kuiski vaimolle "hyvä perse" ja jatkoi nussimista siirtyen suoraan anusaukosta pillureikään. Smitti kyseli vaimolta tuntuuko? "Se on niin iso" smitti levitti tiukasti pakarat jotta anusaukko avautui, sylkäisi ja tunkeutui jälleen anukseen. Vaimoa joutui antautumaan rajuun nussintaan, smitti otti vaimon anuksesta kaiken haluamansa. Lauetessaan smitti kertoi vaimolle, että nyt perseesi on otettu. Smittin toipuessa pyyhin vaimon pillun ja spermaa valuvan anukseen pyyheeseen ja halasin vaimoa sanoen kiitos. Smitti kertoi nusdivansa pillua vielä jotta vaimo saisi hyvän orgasmin. Smitti laittoi vaimon takaisin sänkyyn selälleen ja nuoli pillua vaimon voihkiessa. Nyt vaimo jo tunnusti "tuntuu hyvältä" smittin näykkiessä vaimon perhoshuulia. Smitti kosketteli vaimon synnytysarpia ja suukotteli niitä, vaimo yhä pyysi ettei katsottaisi sitä. Smitti nauroi ja kertoi nähneensä jo kaiken ja piti näkemästään. Smittin paksu kyrpä siirtyi pillureikään ja nussi rytmikkäästi ja kovaa. Vaimo voihki eikä voinut kun antautua rajulle bussin alle. Vaimo vaikeroi saadessaan ison orgasmin smittin kuiskatessa " näin nauttii pillu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Smitti käänsi rajusti vaimon ympäri, laski hänet lattialle polvilleen työntäen pään maahan. Perse pystyssä vaimo aneli "ei näin" smittin vastassa "juuri näin" smitti levitti vaimon jalkoja isommalle ja venytteli vaimon hyvin esillä olevia häpyhuulia suullaan. Sormi painui peräaukkoon ja pian peräaukko sai kieltä vaimon vaikeroidessa "ei peppuun, liian iso" smitti venytteli peräaukkoon suussaan olleilla kahdella sormella ja kertoi vaimolle" nyt nussitaan perseeseen" . Anukseen työntyminen oli hitaampaa, kuolaa levitettiin useaan kertaan anukseen kunnes aukko antautui ja paksu kyrpä levitti anusaukon leveälle. Vaimo toisteli" liian iso, liian iso" . Smitti työnsi kyrvän anukseen perälle asti ja hieroi sormillaan vaimon klittaa. Välillä sormet kävivät vaimon pillureijässä smittin nussiessa hitaasti vaimon anista. Vähitellen nussinta muuttui rytmikkäämmäksi. Smitti keskeytti juuri ennen laukeamistaan kertoen, että tahtoo vielä nussia lisää. Smitti jatkoi anukseen nusdintaan ja kuiski vaimolle "hyvä perse" ja jatkoi nussimista siirtyen suoraan anusaukosta pillureikään. Smitti kyseli vaimolta tuntuuko? "Se on niin iso" smitti levitti tiukasti pakarat jotta anusaukko avautui, sylkäisi ja tunkeutui jälleen anukseen. Vaimoa joutui antautumaan rajuun nussintaan, smitti otti vaimon anuksesta kaiken haluamansa. Lauetessaan smitti kertoi vaimolle, että nyt perseesi on otettu. Smittin toipuessa pyyhin vaimon pillun ja spermaa valuvan anukseen pyyheeseen ja halasin vaimoa sanoen kiitos. Smitti kertoi nusdivansa pillua vielä jotta vaimo saisi hyvän orgasmin. Smitti laittoi vaimon takaisin sänkyyn selälleen ja nuoli pillua vaimon voihkiessa. Nyt vaimo jo tunnusti "tuntuu hyvältä" smittin näykkiessä vaimon perhoshuulia. Smitti kosketteli vaimon synnytysarpia ja suukotteli niitä, vaimo yhä pyysi ettei katsottaisi sitä. Smitti nauroi ja kertoi nähneensä jo kaiken ja piti näkemästään. Smittin paksu kyrpä siirtyi pillureikään ja nussi rytmikkäästi ja kovaa. Vaimo voihki eikä voinut kun antautua rajulle bussin alle. Vaimo vaikeroi saadessaan ison orgasmin smittin kuiskatessa " näin nauttii pillu".

        Bussin alle * nussinnalle*. Vaimo on antautunut nyt mulle niin että määräysvalta on mulla. Olen luvannut ettei itseni lisäksi häntä saa nussia muut kuin smitti. 3 kertaa ollaan nussittu siten että smitti, minä ja vaimo ja ollaan nussittu molempiin reikiin samanaikaisesti. Vaimo kertonut että suostuu tähän vain koska rakastaa minua ja minä haluan niin kovin tätä. Todellista antautumista , eikö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bussin alle * nussinnalle*. Vaimo on antautunut nyt mulle niin että määräysvalta on mulla. Olen luvannut ettei itseni lisäksi häntä saa nussia muut kuin smitti. 3 kertaa ollaan nussittu siten että smitti, minä ja vaimo ja ollaan nussittu molempiin reikiin samanaikaisesti. Vaimo kertonut että suostuu tähän vain koska rakastaa minua ja minä haluan niin kovin tätä. Todellista antautumista , eikö vain?

        Vaihtakaa välillä osia vaimo katsoo kun smitti imettää ensin kaluaan sinulla jonka jälkeen laittaa sinut kontilleen maahan ja aloittaa rytmikkään nussimisen persereikääsi. Kun smitti on laukeamaisillaan hän vetää kalunsa ulos ja ampuu lastinsa kasvoillesi. Lopuksi saat vielä nuolla hänen kalunsa puhtaaksi spermasta ja paskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtakaa välillä osia vaimo katsoo kun smitti imettää ensin kaluaan sinulla jonka jälkeen laittaa sinut kontilleen maahan ja aloittaa rytmikkään nussimisen persereikääsi. Kun smitti on laukeamaisillaan hän vetää kalunsa ulos ja ampuu lastinsa kasvoillesi. Lopuksi saat vielä nuolla hänen kalunsa puhtaaksi spermasta ja paskasta.

        Juuri noin,miehen pitää ottaa persenussintaa ja vaimo voi katsella ja nauraa!
        Kai sinä nyt rakastat vaimoa niin että antaudut!?
        Ai ei vai? Miksi vaimon pitäisi?
        Exit only koskee myös naisen peppua.
        Perse seksi on aivan perseestä naiselle, eihän meillä ole siellä mitään nautintoelintäkään, toisin kuin miehillä se eturauhanen.


    • Anonyymi

      Rivointa mitä minä olen nähnyt kun mökkinaapirimme nussi äitiäni ja isäni seisoi vieressä ja runkkasi samalla. Välillä hän tunki kulliaan äidin ja välillä naapurin suuhun. Kun naapuri laukesi niin isäni hyppäsi äidin päälle. Sitten äitini laukesi ja isäni meni toiseen päähän sänkyä ja runkkasi spermansa molempien naamalle.

      • Anonyymi

        Eikös toi oo ihan normiviikonloppu Forssassa?


    • Anonyymi

      Pervointa ja samalla kiihottavinta mitä olen nähnyt on kun tulin yllättäen mökille minne vaimo oli tullut jo edellisenä päivänä. Autolla ei pääse mökin pihaan vaan se pitää jättää noin sadan metrin päähän ja tulin aamupäivällä kun olisi pitänyt tulla illan suussa. Ihmettelin kun ei vaimoa näkynyt ensin missään ja vein tavarat mökkiin. Sitten ajattelin että on saunamökillä ja menin sinne katsomaan. Siellähän se makasi takkahuoneessa pöydällä ja yksi naapurimökkiläinen nussi sitä takaapäin. Katsoin ikkunasta ja hoitivat homman loppuun. Lähdin autolle takaisin ja tulin puolen tunnin kuluttua takaisin muina miehinä.

      • Anonyymi

        Kyllä me huomattiin sinut. Olisit tullut mukaan...

        t. Naapurin setämies


      • Anonyymi

        Miksi? Etkö millään voi pysyä poissa täältä?


      • Anonyymi

        Kysyin. Olet kuulemma niin hönö, ettet voi pysyä poissa täältä.


      • Anonyymi

        Oletko hönö aivan varma tuosta?


      • Anonyymi

        Varma hönöydestäsi?


      • Anonyymi

        Älä hönö välitä, kyllä sä vielä joskus tuon ymmärrät... ehkä.


      • Anonyymi

        Nyt hönö ymmärsit väärin. Sä pyysit mua kysymään itseltäni, et ootko sä hönö. Ja oothan sä. 👍


      • Anonyymi

        Puhuitko peilin edessä?


      • Anonyymi

        Kampi? 🤔


      • Anonyymi

        Eli puhuit peilin edessä?


    • Anonyymi

      Savottamiehen pallit.

      • Anonyymi

        Savotalla.


      • Anonyymi

        Emmää huijaa.


    • Anonyymi

      Asyimme rivitalossa ja kerran tulin kotiin aamupäivällä pihan kautta ja ihmettelin ääniä jotka kuulin vanhempieni makuuhuoneesta. Jotenkin ymmärsin että nyt on jotain jännä tekeillä ja hiivin katsomaan kun äitini otti suihin joltain mieheltä mitä en tunnistanut.
      Hetken kuluttua mies käänsi äitini ympäri ja alkoi naimaan takaapäin karmealla voimalla. Sitten hän laukesi armottomast huutaen.
      Hiivin hiljaa ulos ja odotin n tunnin pihalla niin hän lähti.
      Kun menin sisälle niin äitini oli suihkussa ja menein katsonaan ”sotkettua” sänkyä.

      • Toistuiko tapahtuma? Saiko Iskä tietää?


    • Anonyymi

      Tämä menee osallitujina osastoon, enkä kaipaa tähän mitään "Jumalan Pasuuna -kommentteja". Kyllä ehdottomasti kinkyintä on se, mitä minulle on tapahtunut, että olen viimeisen vuoden ajan pannut omaa äitiäni. Äiti ja isä erosivat muutamia vuosia sitten, ja asiat vain kehittyivät siihen suuntaan, että minä menin äidin kanssa sänkyyn. Viimeisen vuoden ajan minä olen paneskellut äidin kanssa.

      • Anonyymi

        Samankaltainen juttu. Meillä se tosin on alkanut hieman aikaisemmin, eikä kyse ole äidistä, vaan siskosta. Tästä on jo kauan aikaa. Varmaan parikymmentä vuotta. Meillä vietettiin talvilomaa ja viina virtasi. Vanhemmat olivat laskettelemassa nuorempien sisarusten kanssa ja talo oli meidän koko viikon. Kaverit oli kutsuttu, ja jossain vaiheessa aamuyöllä kaverini alkoi vikittelemään serkkuamme ja he päätyivät sitten panemaan huoneeseeni. Muut kaverit olivat jo lähteneet aiemmin kun juhliminen oli alkanut väsyttämään ja kun kun he näkivät mitä kaverimme ja serkkumme välillä kohta epäilemättä tulisi tapahtumaan. Lopulta huomasimme olevamme siskoni kanssa kahdestaan keittiössä ja äänten rohkaisemina menimme äidin ja iskän sänkyyn makaamaan. Väsytti, ärsytti ja äänet myös kiihotti. Meillä oli siskon kanssa jo sitä ennen hieman seksuaalisia kokemuksia ja keittiössä viinan rohkaisemana aloimme hieromaan toisiamme ja siitä siirryttiin sänkyyn. Ekaksi olin päällä ja hieroimme vaatteet päällä tavaroita vastakkain ja yllättävästi aloimme myös pussailemaan. Pussailu oli semmoista jota emme tehneet ennen. Esimerkiksi joskus kun olin nuollut pillua ja suudellut reittä, sisko oli sanonut että lopeta. Mutta nyt hän oli täysillä mukana. Panemista emme olleet vielä koskaan harrastaneet eikä sitä uskallettu tehdä silloinkaan. Mutta sormeni oli siskoni pillussa ja hän runkkasi minua. Emme uskaltaneet ottaa vaatetta sen enempää pois koska ei haluttu että he yllättäisivät. En saanut orkkua kun en voinut sotkea mitään joten laitoin kalun housuihin ja siskon maatessa jalat taivasta kohden sängyn reunalla, ehdin hänen mukaansa kerran nuolla hänet tyytyväiseksi. Mutta se päättyi liian aikaisin kun kuulimme kuinka kaverini ja serkkumme saivat ja tuli kiire suoristaa kamppeet.


      • Anonyymi

        Joo, pahoittelut kaikille, jos tämä mun postaus tuli väärään topikkiin. Eihän siinä oikeasti oo mitään pervoa, jos panee äidin kanssa, ei ainakaan jos on täysi-ikäinen. Harvinaista se voi olla, muttei mitenkään pervoa. Se on ihan vaan seksiä, ja hyvää sellaista. Koittakaa ite asua kaksin sellaisen äidin kanssa, joka on suhteellisen nuori, hyvän näköinen ja seksuaalisesti halukas pienessä asunnossa, jossa koko ajan törmäätte toisiinne vähissä vaatteissa ja jossa teillä ei ole omaa huonetta, vaan yhteinen huonen äidin kanssa, jossa te molemmat sitte nukutte, vaikka eri sängyissä. Kyllä siinä väkisin tulee mieleen kaikenlaista, mulle ainakin tuli. Ja niin taisi tulla äidillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pahoittelut kaikille, jos tämä mun postaus tuli väärään topikkiin. Eihän siinä oikeasti oo mitään pervoa, jos panee äidin kanssa, ei ainakaan jos on täysi-ikäinen. Harvinaista se voi olla, muttei mitenkään pervoa. Se on ihan vaan seksiä, ja hyvää sellaista. Koittakaa ite asua kaksin sellaisen äidin kanssa, joka on suhteellisen nuori, hyvän näköinen ja seksuaalisesti halukas pienessä asunnossa, jossa koko ajan törmäätte toisiinne vähissä vaatteissa ja jossa teillä ei ole omaa huonetta, vaan yhteinen huonen äidin kanssa, jossa te molemmat sitte nukutte, vaikka eri sängyissä. Kyllä siinä väkisin tulee mieleen kaikenlaista, mulle ainakin tuli. Ja niin taisi tulla äidillekin.

        No jaa, eipä ole tuollaisesta kokemusta, mutta on se silti aika pervoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, eipä ole tuollaisesta kokemusta, mutta on se silti aika pervoa.

        No joo, tämä voi olla aika perverssiä, mutta jos asut äitisi kanssa kaksin, niin näin voi helposti käuÿdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, eipä ole tuollaisesta kokemusta, mutta on se silti aika pervoa.

        Te ajattelette, että tämä on taas joku fantasia kirjoitus, mutta ei olekaan... tää on ihan tosi juttu, näin sen vaan on. Ja vaikka ettehän te tätä usko, niin ei sillä ole väliä, näin se vain on. Tosi elämä on joskus fantasisaa ihmeellisempää.


    • Anonyymi

      6hg5j65gh

    • Anonyymi

      Katsellut klubilla kuinka 5 miestä panee naista ja jutellut samaan aikaan naisen aviomiehen kanssa mukavia. Itse päädyin myös panemaan vaimoani lavalle ja toteutamme katsomon toiveita.

      • Anonyymi

        äh olen todella pervo likaisinta olim nuiolla ssiskon kiinmapikkarit ja katsella kun hän runkkaaa koiraaansa ja olen tykännyht juoda hänenm pissaa ja runkAR hänen päälle kun hän runkkaa tykkään m yös katsoa kun hän pissaa housuiun


    • Mä näin roomalaiskatolisen papin, joka oli oikeasti selibaatissa. Asia selvis, kun sen tyttöystävä kerto, että sillä ei ota eteen.

      • Anonyymi

        Otti sillä varmaan eteen pikkupoikien kaa?


      • Anonyymi

        Otti sillä varmaan eteen pikkupoikien kaa?


    • Anonyymi

      Vihreä poliitikko niuhottamassa hiilestä. Siinä meinaa laatta lentää heti.

    • Anonyymi

      Katsoin dokkaria Katynin metsästä ja telkkahyvänä oli maukkaita ribsejä.

    • Anonyymi

      Olin yhden naisen kanssa hotellissa. Nainen oli treenattu ja vahva voimiltaan, harrasti jotain kamppailulajia. Oli ihan "hullu", koko ajan olisi pitänyt painaa menemään. Halusin levätä. Hetken päästä hän tuli hajareisin päälleni istumaan ja piti käsiäni paikoillaan ja "otti väkisin". Kun oli saanut lastin sisäänsä, kääntyi 69- asentoon ja valutti lastin naamalleni ja otti samalla suihin. En ihan kovasti tykännyt.

      • Anonyymi

        Ainakin olet rehellinen. Kun kyse on näkemisestä, sinä puhut näystä eli kuvitelmasta.


      • Hölömö. Tuohan on ihan parasta välillä. Saisikin tuollaista oikein riuskaa ja vaativaa välillä, että ei tarvisi olla ite kuskina, vaan pidellä välillä vähän vaan sängyn reunoissa kiinni, että pysyy kyydissä.


    • Anonyymi

      Pillu

    • Anonyymi

      Näin mökillä sammuneen naisen. Makasi lattialla selällään. Sen koira nuoli sen pillua.

    • Anonyymi

      Oltiin juhlimassa porukalla nuorina yhdellä mökillä . Meitä oli kolme kaverusta ja pariskunta. Pariskunnan mies pakotettiin lopulta katsomaan kun sen tyttöystävää naitiin kukanenkin vuorollaan. Tää tyttöystävä oli mesissä ihan alusta saakka ja yks juttu johti vaan toiseen. Tiedettiin toki jo aiemman perusteella että naiselta saa mut ei koskaan oltu häntä porukalla pantu. Tunnettiin siis tää nainen mutta sitä miestä ei ja ne lähti mukaan baarista.
      Aamulla meinas vähän hävettää mutta voi olla että suurimman nöyryytyksen koki tää naisen poikaystävä. Toki tällä jätkällä olis mahdollista ollut poistua mökiltä ei siis sitä estetty mutta yöaika ja Syrjänen paikka niin ei varmaan osannu lähtee. No mukava heppu kuiten. Oli kivaa.

    • Anonyymi

      Siis pervointa mitä olen nänyt on paksu kaluni takaapäin karvaisen isoperseisen Anopin perseessä kahvaa myöten.

    • Anonyymi

      Varmaan pervoin näkemäni juttu oli kun näin isosiskoni runkkaavan isoisääni kun olimme hänen luonaan yötä. Sisko oli silloin n15-16v ja minä pari vuotta nuorempi. En tiedä kuinka kauan jatkui mutta näin heidät ainakin 4 kertaa. Aina samalla tavalla siskoni istui sängyllä ja isoisä seisoi hänen edessään. Siskoni oli alasti ja sai aina mällit päällensä.

    • Anonyymi

      Asuin nuorena likkana kimppakämpässä, siellä oli yks poika viereisessä huoneessa se kävi usein mun huoneessa juttelemassa, yks päivä tulin kämpille etuajassa niin oli tää poika mun huoneessa muna sohvatyynyjen välissä, se siis pani polviasennossa mun nahkasohvaa ja katto alastomia naisia kannettavalta, poika oli kai luullu että tuun myöhemmin kämpillä. Siinä me sitten seistiin toistemmen edessä poika muna pystyssä ja minä pidättelin nauruani, poika alkoi sopertamaan joitain ja sanoin sille et ei se mitään, hoida hommasi loppuun niin en kerro kellekään. Kun poika sitten laukesi, kerroin hänele että hän saa hoitaa mun siivous vuorot jos haluaa etten kerro tästä ja jätän tulevaisuudesskin oveni auki, poika yritti selittää ettei ole aiemmin pannut sohvaani mutta sanoin hänelle et mua ei haittaa, senkus panet sen kanssa vaikka joka päivä.
      Nykyään tuo poika on naimisissa ja perheellinen, eikä taida vaimo tietää miehestään ja mun sohvasta, haha.

    • Anonyymi

      Nudisti rannalla, vähän sivummalla kaksi naista imivät mustan miehen jätti kyrpää. Kun meni uimaan niin pääsi aika läheltä näkemään, lopuksi naiset runkkasi mieheltä spermat kalliolle. Aika irstas oli näky.

    • Anonyymi

      Fistaus. Itse sitä saanut mieheltä ja olen myös katsonut naisen fistausta livenä. Naine olen.

      • Anonyymi

        Fistaus on kiihottavaa, saanut fistata naista useammin. Kiihottava tunne, kun nainen saa orgasmin käteni sisällään.
        -fistaajam jkl


      • Anonyymi

        Fistaus on ihanan kiihottavaa 😋


    • Anonyymi

      Ja..a, mikä pervointa. Menin parkkihalliin portaita alas ja vastaani tuli nainen, venäläiseksi kuvittelin, jolla oli lyhyt turkki ja lyhyt minihame. Kun hän nousi portaita ylös ja minä olin menossa alas, niin hänen paljas pimpsansa oli täysin näkyvillä, hame oli noussut sen verran ylös, eikä hänellä ollut housuja siellä alla. Ei se niin pervoa ollut, mutta hyvin yllättävää.

      • Anonyymi

        Venäläiset naiset harvoin käyttää sukkisten alla pikkareita, tullut nähtyä aika usein tuo.


    • Anonyymi

      Jos ei olisi ollut vahingosta kyse, niin olisi pervointa. Olimme vaimoni kanssa 69 asennossa minä alla vaimo päällä, kumpikin imeskeli toisensa elimiä. Pyysin vaimoa lirauttamaan vähän pissaa, että olisin maistanut. Hän yritti ja yritti ja sanoi ettei onnistu. Sanoin, että rentoudu. Hän rentoitui ja sitten tuli; ensin peukalon pään kokoinen kakkakikkare ja sitten pissaa kuin paloruiskusta. Että sellaista...

    • Anonyymi

      Yks neito kaksikymppinen lähti raflasta matkaani, itse siis 43 vee. Pantiin kaksi kertaa eikä ollut mikään hyvä petipuuhissa mut ihan suht tiukka pillu ja antoi jyystää. Sessioiden jälkeen tehtiin pari drinkkiä ja mentiin jatkamaan sänkyyn. Pantiin vielä kerran ja tsiigasin pillua levittämällä sen eteeni. Otin lelulaatikosta dildon, kaikkein isoimman, neito ei sitä pimeässä nähnyt. Suostui leikkiin kun sanoin että hieron dildolla. Liukkaria laitoin pilluun ja dildoon ja sormetin . Vähitellen 4 sormea. Tyyny perseen alle ja jalat leväälle. Sitten jättidildo sisään liukastettuun pilluun. Neito kertoi että kiristää ja aloin hieroa pillua dildolla . Sytytin valot vaikka neito pyysi sammuttamaan. Sika upea näky jättidildo pillussa. Neito sanoi että tuntuu isolta ja piti silmiä kiinni. Dildo pillussa työnsin sormen perseeseen liukkarin avulla ja neito huusi kun sai orkun. Vedin dildon pois ja nyt neito näki jättidildon ja oli nolona. Suudeltiin ja neito oli selvästi lätkässä muhun. Sanoin että haluan enemmän kun tämän yön ja se oli helpottunut ja tyytyväinen. Kysyin Lupas tulla perseeseen, se vastusteli kun ei ollut ikinä kokeillut. Sanoin että kohtelen häntä hyvin ja haluan hänet omaksi. Panin pilluun ja kysyin uudelleen lupaa koittaa meneekö liulkarilla perseeseen ja sain luvan. Kireä perse antautui heti ekana yönä. Sattui neitoon vähän mutta tein varovasti. Kerroin että lisäharjoitus helpottaa. Tapailin häntä 2 viikkoa Panin joka päivä pillua ja persettä ja jättidildoakin sai vielä muutamaan otteeseen. Persettä otin pari kertaa lujemmin, kovemmalla kyydillä vaikka neito ei niin tykännytkään kun pyysi hiljentämään. Sitten sain tarpeekseni nuoresta viivapillusta, ja jutusta joka ei henkisesti antanut mitään, huomaa 23 vuoden ikäero. Viivapillu ei muutenkaan ole visuaalisesti kaunis vaan pitää olla hyvän muotoiset häppärit ja nainen. Jättidildo oli siis oikeasti ISO ja oli härski näky pillussa.

      • Anonyymi

        Ja taas tätä samaa paskan jauhantaa...


    • Anonyymi

      Oltiin noin viisitoista oltiin tanssipaikan viereisessä metsässä juomassa porukan kossua, tuli tuttu amiksen tyttö aika heilahtaen kulki, kyykisty ja pissasi hyvä että pysy pystyssä, tiettiin seurustelee yhen pojan kanssa sitä ei näkynyt, kun nousi huomasi meidät. Tuli kyseleen viinaa, katsoin pitkä noin 180 rinnat oli isonlaiset hame lyhyt, huomasin että on aika jurrissa sanoin et tarvi lisää tuli eteen halasi kuiskas mitä maksaa, sanoin pillua niin saat, katseli ympärilleen hymyili missä näytin pienen lautakasan kauempana menin jälessä sanoin on kaunis pylly naurahteli ja nosti hametta vain paljas pylly, sanoin housut kastui äsken.
      Tyttö antoi nostaa paidan hyväilin rintoja sanoi hitaasti ime poika imin nännejä ja koskettelin pillua levitti haarat koske kunnolla hieroin pillua ja imin avasin housut ja painoin sisään sanoi onhan sulla kumi painoin märkään pilluun sanoin on ja panin kaverit tuli viereen tyttö nauroi nyt taidan saada viinaa laskin sisään toinen tilalle samalla tyttö otti ryypyt sai taas sisään lastin kolmas käänsi ja pani takaa näki selvästi kuinka piilun huulet piti kiinni tyttö alkoi jo kiihtyä sanoi hitaasti haluan kyrpää minulla sesoi taas otin kiinni ja panin tosi liukas mutta tiukka.
      Annettiin vielä ryypyt. Tyttö lähti käveleen tanssi paikalle, ei mennyt pitkään kun tulivat ulos sen poika kaveri piti puhetta ja piti tyttöä pystyssä. Poika vei istumaan tanssilattian sivulla olevalle penkille, kuultiin kun sanoi saat yksin osata kotiisi.
      Mentiin istumaan kysyttiin mihin matka nauroi poika lähti. Sanottiin me viedään kotia lähdettiin toikkaroimaan metsän läpi, tytöllä alkoi pisattamaan nostin hameen ja annoin kyykistyä olin takana pojat nauroi pidin olkapäistä kiinni katsoin isoaja rintoja hieroin rintoja kun oli kyykyllään kuiskas olet ihana, nostin tytön seisomaan ja mentiin eteenpäin. Metsässä oli hyvä tasanne tyttö yritti istua kaatui seljälleen menin viereen tyttö kuiskas haluatko ja nosti paitaa imin nännejä tyttö hamusi kalua sanoi saat panna levitin pitkät sääret ja panin sisään siellä oli entisiä siemmeniä kuului vaan lotina kun panin ja laukesin tyttö oli seljällään kysyin saako kaverit vastas hitaasti saa varmasti, naitiin tyttöä useasti, kun alkoi selvitä vietiin tien varteen ja lähdettiin.
      Näin tyttöä muutaman kuukauden jälkeen oli taas viihteellä. käveli istumaan iereen kysyin missä poikakaverisi, nauroi sen illan jälkeen kun otin teiltä viinaa ei ole oltu yhdessä. Katsoi ja hymyili te naitte aika paljon kävelin huonosti monta päivää, olin nousemassa veti alas älä säikähdä en tee numeroa ja piti kättä kainalossa, sanoin otatko ja otti laukusta pullon, otettiin ryypyjä, Kertoi että muistaa kaiken siellä metsässä oikeastaan halusin että panetta oli ihana tunne olla pantavana voidaanko jossain ja suuteli. Kysyin me kaikkiko nauroi ei se muuten tunnu. Soittelin pojille voitiin mennä Samin kotiin vanhemmat mummolassa.
      Sisällä tämä Sari käveli alusasussa, ja imi välillä jokaista, vietiin Samin huoneeseen, antoi pillua halukkaana ja imi jos sai kalua samalla. Sai varmaan kuus-kahdeksan kertaa. Lähtiessä annettiin taksi rahaa, kuiskas mulle tavataan.
      Oltiin ymmällään miten noin kaunis kuin pornotähti antaa panna.
      Olen nähnyt Saria vaatekaupan myyjänä hymyilee aina nätisti harmi että seurustelee serkun kanssa olen tavannut heidät monesti.

      • Anonyymi

        Hmm... varmaankin ois hyvä ja kiimainen tarina mutta turhankin sekava :(


    • Anonyymi

      Paavo Lipponen 😳

    • Anonyymi

      Saksalaisella uimarannalla kaks naista suuteli ja imi toistensa rintoja. Toinen myös kusi toisen tisseille.

    • Anonyymi

      Katselin vierestä kun vaimo sain suurta kaverin kyrpää pilluunsa,kuinka pillu aukes,klitta nousi pystyyn ja kuinka kiihottavan näköistä kun posliinipilluun kyrpå uppoaa,ja mä katselin ja runkkasin kyrpääni..

    • Anonyymi

      Nuoren naisen hyväksikäyttö kun toinen on ollut lujaa päihteistä. Kiltti likka nussittiin joukolla ja sai tuplaa. 6 jätkää nussi sitä raisusti ja oli komiaa kun sai tehdä kaikkea.

      • Anonyymi

        Sen jälkeenhän te raiskasitte sun mummon. Niitä mummoja on komiaa raiskata, ku ei tarvii huolehtii ehkäsystä.


      • Anonyymi

        Hieno mies! Oikein miesten mies, kuten Pekka Haavistokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno mies! Oikein miesten mies, kuten Pekka Haavistokin.

        Ei tuohon Pekka Haavistoa tarvittu. Mutta on se pervoa kun kuusi jätkää paukuttaa antaumuksella nuorta tiukkaa tyttöä ja venyttää paikat. Ja kun kaikki ei 6 ei mahdu kerralla niin siinä on silmänruokaa siksi aikaa kun taas pian on oma vuoro. Ja onhan se kutkuttava näky kun levittään toisen paikat avoimeksi ja katsellaan joukolla kunnes taas käydään hommiin. Toinen on niin avuton siinä vahvempien kynsissä ja käytössä. Joku sille sanoi aamulla että nyt sut sitten on otettu kokonaan.


      • Anonyymi

        Mikäs noin suivaannuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs noin suivaannuttaa?

        Elähän Aapo nyt suivaannu. Siskos oli ihan hyvä pano, vaikka aika paljon huusikin. Oothan säki sitä pannu. Kotkassa sitä on pannu aika moni muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elähän Aapo nyt suivaannu. Siskos oli ihan hyvä pano, vaikka aika paljon huusikin. Oothan säki sitä pannu. Kotkassa sitä on pannu aika moni muukin.

        Ei oo siskoa, mutta hyvä että olet päässyt nussimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo siskoa, mutta hyvä että olet päässyt nussimaan.

        Se oli sun veli, josta tehtiin ”sisko”.


      • Anonyymi

        Vaikka tämä onkin väärin, mutta olis silti omalla tavallaan kiihottavaa nussia jotain kilttiä tyttöä porukalla juurikin noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tämä onkin väärin, mutta olis silti omalla tavallaan kiihottavaa nussia jotain kilttiä tyttöä porukalla juurikin noin.

        Ja mummoja kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tämä onkin väärin, mutta olis silti omalla tavallaan kiihottavaa nussia jotain kilttiä tyttöä porukalla juurikin noin.

        Ilman suostumusta nussiminen yksin tai porukalla on todellakin väärin ja jopa rikos... kutsutaan nimellä raiskaus...

        Eri asia sitten taas jos tällainen nuorikko/nuori neitokainen omasta vapaasta tahdostaan SUOSTUU useamman miehen leluksi ja kimppapanoksi, panopuuksi ;)

        Kunnon kiimaiseksi nartuksi siis ;-) Silloin hänellä on se valta ja miehet ovat vain sen vallan käyttämisen välineitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tämä onkin väärin, mutta olis silti omalla tavallaan kiihottavaa nussia jotain kilttiä tyttöä porukalla juurikin noin.

        Tiedän. Se oli upeeta. Just se kun toinen on tiukka ja viaton, ei tosiaan halunnut jäädä nalkkiin ja tulla joukkonussituksi. Hänen tilaa vaan käytettiin hyväksi. Siinä levitettiin ja katseltiin paikat, toisen laitettiin antautumaan näytille ja käyttöön. . Kovaa nussimista se oli ja kun päästiin korkkaamaan perse. Käyttämätön. Tupla tuntui niin hyvälle kun häärättiin sen kimpussa kummassakin aukossa. Paukutettiin antaumuksella, vaikka toinen uikutti. Ja kun pillu oli lämmitetty, kaksi kullia samaan aikaan pilluun oli kyllä niin makee kokemus. Ja pilluhan siinä joutui kovalle venytykselle. Ja taas seuraavat kaksi sisään. Kun kaikki saivat osuutensa, pillu levitettiin silmänruoaksi kuuden silmäparia eteen. Tiukkuus oli kyllä mennyttä, sillä aukko oli edessämme isona ja avoimena käytöstä. Kyllähän moninkertainen tupla tilaa sinne aukkoon tekee. Ja kun on koko joukko nussimassa ja poimimassa osuutensa. Ja oli sinne perseeseen tunkua, jonossa odotettiin omaa vuoroa. Makeeta oli aina levittää välillä paikat näytille, ikäänkuin voiton merkiksi. Se tiukan pillun venyttäminen ja likan alistaminen käytölle kyllä tuntui varpaissa saakka. Ja kun venytyksen tulokset laitettiin näytille, likka siinä aukot ammolla silmien edessä. Ja meno jatkuu ja jatkuu. Jonkinlainen voitonriemu kun toisen tiukkuus vietiin, toinen joutui luovuttamaan sen kokonaiselle joukolle, ja kaikki pääsi kokemaan tuplaa pilluun. Kyllä likkakin orgasmin sai etenkin kun pillua nuoltiin ja toinen hieroi sen klittaa. Kaikkien katseiden alla. Vähän kuin korvauksena pillun venyttelystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Se oli upeeta. Just se kun toinen on tiukka ja viaton, ei tosiaan halunnut jäädä nalkkiin ja tulla joukkonussituksi. Hänen tilaa vaan käytettiin hyväksi. Siinä levitettiin ja katseltiin paikat, toisen laitettiin antautumaan näytille ja käyttöön. . Kovaa nussimista se oli ja kun päästiin korkkaamaan perse. Käyttämätön. Tupla tuntui niin hyvälle kun häärättiin sen kimpussa kummassakin aukossa. Paukutettiin antaumuksella, vaikka toinen uikutti. Ja kun pillu oli lämmitetty, kaksi kullia samaan aikaan pilluun oli kyllä niin makee kokemus. Ja pilluhan siinä joutui kovalle venytykselle. Ja taas seuraavat kaksi sisään. Kun kaikki saivat osuutensa, pillu levitettiin silmänruoaksi kuuden silmäparia eteen. Tiukkuus oli kyllä mennyttä, sillä aukko oli edessämme isona ja avoimena käytöstä. Kyllähän moninkertainen tupla tilaa sinne aukkoon tekee. Ja kun on koko joukko nussimassa ja poimimassa osuutensa. Ja oli sinne perseeseen tunkua, jonossa odotettiin omaa vuoroa. Makeeta oli aina levittää välillä paikat näytille, ikäänkuin voiton merkiksi. Se tiukan pillun venyttäminen ja likan alistaminen käytölle kyllä tuntui varpaissa saakka. Ja kun venytyksen tulokset laitettiin näytille, likka siinä aukot ammolla silmien edessä. Ja meno jatkuu ja jatkuu. Jonkinlainen voitonriemu kun toisen tiukkuus vietiin, toinen joutui luovuttamaan sen kokonaiselle joukolle, ja kaikki pääsi kokemaan tuplaa pilluun. Kyllä likkakin orgasmin sai etenkin kun pillua nuoltiin ja toinen hieroi sen klittaa. Kaikkien katseiden alla. Vähän kuin korvauksena pillun venyttelystä.

        Sun velihän sai samanlaista kyytiä Meripäivillä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun velihän sai samanlaista kyytiä Meripäivillä…

        Ei ole veljeäkään. Ainut lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole veljeäkään. Ainut lapsi.

        Onneksi 🙏🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole veljeäkään. Ainut lapsi.

        Toivottavasti et saa lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et saa lapsia.

        On jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jo.

        Joko oot raiskannut ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko oot raiskannut ne?

        Kiihotun naisista, en lapsista. En ole pedo enkä sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotun naisista, en lapsista. En ole pedo enkä sairas.

        Niin, oot vaan raiskaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, oot vaan raiskaaja.

        Olet kateellinen ja pillua vailla. Persekin tekisi sulle hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kateellinen ja pillua vailla. Persekin tekisi sulle hyvää.

        Kivat projektiot sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kateellinen ja pillua vailla. Persekin tekisi sulle hyvää.

        Ja en halua persettäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en halua persettäsi.

        Tarkoitin kyllä jonkun naisen persettä. Olet totisesti perseen tarpeessa. Ei ole tainnut tulla saatua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä jonkun naisen persettä. Olet totisesti perseen tarpeessa. Ei ole tainnut tulla saatua?

        Ei vai?


    • Anonyymi

      vaimo tuli tolkuttomassa kännissä pikkujouluista joissa oli antanut vieraan panna paljaalla itseään. tästä kiihottuneena piti tietysti päästä liukkaille joten eikun rouvalta pillu paljaaksi ja sängylle panemaan. viinaa oli nautittu sen verran kuitenkin että vaimo sammui jo siinä naidessa. hoidin kuitenkin homman osaltani loppuun ja laskin spermat vieraan mällin sekaan. vaimo jäi sängylle taju kankaalla pillu spermaa valuen kun läksin itse pesulle. kun tulin takaisin oli pystykorvamme sängyllä nuolemassa vaimon spermaa valuvaa posliinipillua eikä vaimo reagoinut mitenkään. oma kyrpä jysähti välittömästi kivikovaksi vaikka juuri olin nainut. runkkailin ja katselin kun koira lipoi spermaa pillusta. ei mennyt pitkään kun oli pakko mennä vaimon viereen ja runkkasin toisen lastin hänen kasvoilleen.

      • Anonyymi

        96 vuonna kävi sama juttu kun tulin armeijasta kotiin. Tyttöystävä tiesi että olen tulossa perjantaina ja aiemmin kun olin soittanut. Odotukset oli kovat kun olin saanut viikonlopun loman ja vielä hakemukseenkin olin laittanut että haluan viettää aikaa tyttöystävän kanssa. Tyttöystävä oli kuitenkin lähtenyt "ystävättärien" kanssa radalle ja käynyt kuumana kun tuli aamuyöllä kotiin kunnolla nussittuna. Bleiserin selässä oli spermat samoin kuin hameella ja huulipunat pitkin poskia ja pikkuhousut poissa. Tuntui hyvältä nuolla nussittua pillua ja sitten painaa kulli sisään ja nussia omat spermat muiden sekaan perille asti. Ei ollut ensimmäinen kerta, eikä viimeinen. Mukavan kiimainen tapaus.


    • Anonyymi

      Tytärpuoleni vähän paljon hiprakassa saunalla meni ulos pissalle,mun piti tukea että onnistuu,pikku posliinipimppa paljaana ja sitten kun pissa rupes lentämään,aika pervoa katseltavaa...

    • Anonyymi

      Tämä nyt ei ole varsinaisesti mitenkään pervoa tai kinkyä, mutta metkaa kylläkin ja todella omaperäistä.
      Olin aikanani muuttamassa pois vajaan 1500 asukkaan kokoisesta kotikylästäni opiskelun vuoksi, enkä ole palannut takaisin.
      No, olin eronnut silloisesta naisystävästäni hiljattain ja mulla kehkeytyi romanssi silloisen työpaikkani kautta mua reilu 10v vanhempaan rouvaan, olin 22v hän 33v.
      Ajattelin että mitä hiton väliä, kun olen muutenkin häipymässä täältä kokonaan pois ja kyseinen nainen oli tosiaan ihana ihminen muutenkin.
      No, seksi oli aikas villiä ja todella erilaista mihin olin tottunut.
      Hän lämmitellessämme mm tanssi sohvalla alapää paljaana niin, että makasin itse sohvalla ja hänen pillunsa oli suoraan silmieni edessä. Oli aika kiihottavakin näky, kun hän veti jotain tanssiin kuuluvia lantion hetkutuksia.
      Sitten mentiin nakulittaa, eli olimme alasti tietysti sisällä ja jahtasimme vuoronperään toisiamme. Hänellä oli vielä aika kookkaat mutta terhakkaat tissit, niin niitä oli kiva katsella, kun ne hölskyivät hänen juostessaan.
      Mä juoksin muna pystyssä hänen perässään ja kun sain kiinni, niin sai tehdä tai ainakin yrittää jotain, mitä nyt sillä hetkellä halusikin ja toisen oli yritettävä päästä karkuun. Välillä vaihtui vuoro ja hän jahtasi mua.
      Oli aika kiihottavaakin, kun sain hänet kiinni ja aloin naida häntä seisaaltaan ja hän lähtikin kesken kaiken karkuun ja sitten vuoron vaihduttua hän jahtasi mua ja kun sai kiinni mut, niin alkoi imemään mun kalua, mikä oli just hetkeä ennen ollut hänen sisällään. Sitten taas vaihtui vuoro jne. Oli vähän sellaista "pakkonaintia", kun hän vähän rimpuili vastaan, mutta antoi sitten kuitenkin viedä homman loppuun saakka.

    • Anonyymi

      Bändikaverit veti toisiaan perseeseen, kunnon bailut.

      • Anonyymi

        Huumeissa varmaan?


    • Anonyymi

      vein pikkusiskon neitsyyden ku se nukku. heräs ja yritti kiemurrella siitä pois mut mä jatkoin kunnes tulin sen sisään.

      • Anonyymi

        Onko puhunu siitä jälkeenpäin?


    • Anonyymi

      Vaimon kaverin isokaluinen mies pani raskaana olevaa vaimoani saunassa takaapäin. Istuimme lauteilla ja vaimon kaveri runkkasi itseään. Samalla hän kehui miehensä kalua ja panotaitoja. Hän huokaili myös miten ihanaa kun mies pääsee panemaan paljaalla turvonnutta liukasta raskaana olevan naisen pillua ja saa laueta sisään.

      Vaimon kaveri laukesi monesti, hänen miehensä kerran. Vaimo ei saanut. Minulta vaimon kaveri otti myöhemmin suihin. Panemaan en päässyt.

    • Anonyymi

      ehkä se kun ilosaarirockissa joku tuntematon tyttö hjalusi katsoa kun pissaan ja se kiihotti sitä niin paljon että mentiin telttaan mikssä nussin häntä peppuun ja suuhun myösnuolinm hänen peppureikää..

    • Anonyymi

      Siittä on noin 20 vuotta aikaa kun kaverini aiko tulla käymään. Olimme kumpikin 19v vuotiaita poikia. Kerroin että olen noin parin tunnin päästä kotona. Tulinko ajoissa kotiin. Ei mennyt kuin 45 min kaverini soitosta. Huomasin että kaverini bemari oli jo pihassa. Avasin ulko oven ja kuulin samalla seksikästä ääntelyä. Hiippailin hiljaa vanhempien makuhuoneeseen. Isäni nussi kaveria takaapäin ja samalla kaverini nuoli äitini pillua. Todella kiihottavaa. Runkkasin itseäni salaa oven välistä katsoen. Kun kaikki olivat saaneet tarpeekseni häivyin hiljaa pois. Ja tulin muina miehinä kotiin niin isäni, äitini ja kaverini istuivat khvilla keittiössä

    • Anonyymi

      Kiimasta runkata autossa sopivassa parkissa kun mies näkee 66v ex ukm JKL

    • Anonyymi

      Isän ryyppykaverit 3kpl nussivat äitiäni oh sohvalla ja isäni katseöi nussimista kyrpä kourassa.

    • Anonyymi

      Sain katsella, kun neljä vierasta miestä nussivat ujoa vaimoani joka reikään kunnolla.

    • Anonyymi

      Puin vaimon punaiset pikku housut sekä latex leggingsit ja pitkän vaalean punaisen hupparin päälleni ja ajoin autolla eräälle etukäteen ilmoitamalleni (eräs palsta)rauhaisaan paikkaan pylly pystyssä nojaten taakseni katsomatta!!45min niin olin saanut kahdelta eri mieheltä siemenet sisään!kukaan ei nähnyt toistensa kasvoja 👍🤭

    • Anonyymi

      Kaikkien pervointa oli 80 luvulla kun olin nuori poikanen niin ratsutallilla varttuneempi rouva otti ponilta suihin ja sen jälkeen antoi tanskandoggin nuolla ja nussia itseään. Olin siellä talliharjoittelijana. Muutenkin lähes pakotti minut 17 v klopin aina nuolemaan ja nussimaan itseään. Asunto sisältyi siihen minun työhöni. Sillä oli aina joka kesä uusi harjoittelija. Mutta varsinkin tuo koiran paneminen oli kyllä pervointa mitä oon ikinä nähny. Akka huusi ja söi tyynyä kun paisuvainen oli pillussa. En tiiä vaikka olisi sillä ponilla myös. Mutta kyllä on jäänyt mieleen se kesä. Niin paljon joutui tai sai panna kun vaan jaksoi ja pystyi.

      • Anonyymi

        Eräs koiraharrastaja ja koirien kasvattaja/kouluttaja sanoi ihan suoraan että on itsekin huomannut että erityisesti vanhemmat sinkkunaiset hankkivat usein ison koiran itselleen, muka turvaksi, mutta totesi että nuo koirat on käytännössä aina koulutettu kotona panokavereiksi ja hoidossa se tulee heti ilmi kun hän jää koiran kanssa kaksin. Tämä harrastaja oli myös itse hyvin kokenut koirien rakastaja ja kohdussa oli usein noiden koirien siittiöt kun hommaan tottuneet koirat astuivat hänet kun olivat hänellä hoidettavana. Koira ei yleensä osaa hommaa hyvin vaikka haluja olisikin, ellei se ole naista saanut kokea säännöllisesti.


      • Anonyymi

        No uh-huh... tuo on kyllä ollut jo aikas pervo kesä ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs koiraharrastaja ja koirien kasvattaja/kouluttaja sanoi ihan suoraan että on itsekin huomannut että erityisesti vanhemmat sinkkunaiset hankkivat usein ison koiran itselleen, muka turvaksi, mutta totesi että nuo koirat on käytännössä aina koulutettu kotona panokavereiksi ja hoidossa se tulee heti ilmi kun hän jää koiran kanssa kaksin. Tämä harrastaja oli myös itse hyvin kokenut koirien rakastaja ja kohdussa oli usein noiden koirien siittiöt kun hommaan tottuneet koirat astuivat hänet kun olivat hänellä hoidettavana. Koira ei yleensä osaa hommaa hyvin vaikka haluja olisikin, ellei se ole naista saanut kokea säännöllisesti.

        Päästäpä tuota sivusta livenä seuraamaan... ;()


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäpä tuota sivusta livenä seuraamaan... ;()

        Äkkiä joutuu apuriksi tuossa. Koiraa joutuu ohjailemaan jollei koiralla ole kokemusta enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkkiä joutuu apuriksi tuossa. Koiraa joutuu ohjailemaan jollei koiralla ole kokemusta enemmän.

        No sehän se vasta vieläkin kiimaisempaa toimintaa olisi se ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkkiä joutuu apuriksi tuossa. Koiraa joutuu ohjailemaan jollei koiralla ole kokemusta enemmän.

        Nimenomaan. Jos koiralla ei ole omaa kokemusta, koira ei osaa käydä heti naimaan vaikka olisi kuinka kovin intoa. Koiran täytyy saada se kokemus joko vahingossa tai opetettuna että pystyy harrastamaan seksiä vaivattomasti. Tuo kouluttaja sanoikin juuri sitä että kaikki ne sinkkunaisten isot koirat olivat aina sellaisia jotka olivat omistajaltaan oppineet, eli epäilemättä oli opetettu naimaan ihmisnaista, ja tekivät sitten hoitoon tullessa ns, itseään tykö hänellekin, johon tämä kouluttaja myös suostui kun kotona ei ollut ketään muita häiritsemässä. Nainen vielä selitti että osilla koirista oli selvästi suosikki asento kuten se tavallinen koira asento, mutta myös sellainen missä nainen makaa selällään sängyn reunalla tai jotkut koirat kävivät selälleen ja siitin tuli esiin niin että sitä pystyi imemään. Koira voi olla innokas hyppäämään selkään, mutta ei koirallakaan se taito kehity kuin kovasta kokemuksesta. Koiran täytyy itse oppia se miten pysytään selässä ja miten toimitaan kun on jääty nalkkiin.


    • Anonyymi

      Aika kuan sitten noin 8 vuotta olin bileissä baarin jälkeen mieheni kanssa kaikki olivat aika päissään, siellä sitten kun kävin vessassa kuulin ääniä ja kävin katsomassa ja mieheni ja kaksi naista nussi ja imivät kullia ja pilluja. He sitten hikisenä sieltä lähtivät ja menimme mieheni kanssa kotiin nussimaan.

    • Anonyymi

      Kerran meillä meni kotibileet ihan kieroksi. Jossain vaiheessa sumuista iltaa parhaan kaverini veli pani verisiskoaan ja minä panin heitä molempia. Tästä ei olla koskaan sen koommin juteltu, vaikka itse ottaisin hyvin mielelläni uusinnan. Kieroa mutta saa yhä pimppani sikamäräksi pelkästä ajatuksesta.

      • Anonyymi

        Minäkin olen ollut todistamassa aitoa sisarseksiä. Meidän kotikaupungissa asui aikoinaan sisarukset, joiden väitettiin tekevän sitä keskenään. En tiennyt kuin tämän miehen kasvoilta, siskoa en ollut nähnyt koskaan. Kerran törmäsin baarissa tähän mieheen. Se mies oli aika hiton komea ja kaikin puolin herrasmies, joten sivuutin kaikki juorut. Hyvää seuraa hän kyllä oli.

        Joskus loppuyöstä päädyimme jatkoille sen miehen kämpille ja seksiinhän se tietysti meni. Komea mies, hyvät tavat ja erinomainen pano. Tästä panosta kehkeytyi on - off panosuhde, jota harrastettiin milloin kumpaisellekin sopi.

        Oltiin juteltu seksistä vähän kaikkea ja olin joskus aika huppelissa "tunnustanut" että haluaisin kolmen kimppaan, jos se kolmas olisi nainen. Kerran keskellä kesäistä viikonloppuyötä sain tältä mieheltä lyhyen viestin "Kiinnostaako threesome nyt heti?". Olin juuri tullut kotiin baarista ja pikkuisen simassa jo valmiiksi pikkukiimassa vastasin hetken johteesta että mikä ettei. Sain jatkoviestin "taksi tulee hakemaan sinut 30min". Mitä kuttua ajattelin, mutta vedin meikit kuntoon ja ehdin juomaan pari - kolme lasillista viiniä lisää. Mitähän tästäkin tulee, samalla vatsanpohjassa pyöri perhosia.

        Pihaan tuli taksi ja minä kyytiin. Takapenkillä istuu huippuseksikäs noin oman ikäiseni nainen. Hän on kuin miesten päiväuni. Kaunis, kohtuullisen pitkä ja kaikin puolin seksikäs. Tervehdimme toisiamme. Hän esittäytyi pelkällä etunimellä S eikä me sen jälkeen puhuttu kovin paljoa. Hän vain tuijotti minua seksikkäillä silmillään ja tuo "pornokatse" sai jotain aikaan pikkuhousuissani.

        Yrittäessäni tiedustella mihin olemme menossa ja missä on tämä mies Hhän hellästi silitti poskeani, tarttui toiseen käteeni ja sanoi "sinä olet niin kaunis", "saako sinua suudella?" Huippuhämilläni vastaan että saa kait ja samassa hän jo suuteli minua. Kaikki tämä oli aivan uskomatonta, mutta baari - ilta ja kotona nauttimani lisäviinit poistivat nyt estoni täysin. En ajatellut millään mittapuulla järkevästi, vaan päätin kerrankin tapojeni vastaisesti mennä virran mukana.

        Ja mikä suutelija hän olikaan. Vastasin hänen suudelmaansa ja kohta meillä oli jo todella kiihkeää taksissa. Saavuimme jonkun pienen omakotitalon pihaan harvempaan asutulla alueella. Nainen sanoi että meitä jo odotetaankin, jäämme tähän ja hän maksoi kyydin. Hän laittoi kätensä takapuolelleni ja menimme yhdessä sisään.

        Olohuoneesta kantautui pehmeää musiikkia ja siellä tämä mies jo odotti meitä. Pöydällä oli viiniä jäissä, tuoreita mansikoita, suklaata jota ei saa normaalista kaupasta ja useampia hedelmiä. Nainen auttoi minulta takin päältä ja riisui itse kengät. Heti minulle tarjottiin tuolia ja nainen kaatoi viiniä kaikille. Istuimme alas ja mies sanoi, että tässä on S jonka olenkin jo tavannut. Mies kysyi miten matka sujui tuli lähelleni ja suuteli minua hellästi. Humaus päässäni, mitä olinkin ikinä ajatellut estoistani, jos niitä koskaan oli, olivat kadonneet.

        Ilta jatkui viiniä meni ja tämä nainen kysyi haluanko tanssia hänen kanssaan yhden hitaan. Samalla tunsin itseni kuin kuningattareksi molempien palvellessa minua. Suostuin tanssiin. Tanssiessa painauduimme kiinni toisiimme ja siitä tuli todella kiihkeää. Pilluni oli varmaan niin märkä, että naapuripitäjässäkään koirat voineet olla haistamatta minua.

        Vedimme siinä kahdestaan biisin jos toisenkin suudellen ja toisiamme hyväillen, kunnes hän alkoi riisua minua. Olin tyystin unohtanut koko miehen kun hän hellästi irtautui puolialastomasta itsestäni. Nainen talutti minut nyt käsi kädessä makkariin. Yhä kiihkeämmin suudelmin hän riisui minut kokonaan ja työnsi selälleen sängylle. Hän suukotteli rintojani ja hänen sormensa hakeutui pimpalleni. Sitä seurasi taivaallinen suuseksi. En tiennyt, että pillua voi nuolla niin taidokkaasti kuten tämä nainen teki.

        Kohta huusin jo orgasmin lähestyessä. Mikään ei ollut koskaan tuntunut niin hyvältä. Samassa aistin huoneessa jonkun muunkin ja avasin silmäni. Siinä tämä mies valtava seisokki ojossa tuli naisen viereen ja he MOLEMMAT alkoivat nuolla minua yhdessä, vuorotellen, päältä, alta, sivusta kaikkialta. Kohta mies asettui yksin jalkojeni väliin ja tämä toinen nainen tarttui hänen munaansa ja otti sen suuhunsa. Maiskahteluäänin tämä nainen ohjasi miehen peniksen jalkoväliini.

        Elämäni parasta suuseksiä seurasi elämäni paras pano. Mies oli samalla hellä ja raju ja kaikenaikaa tämä toinen nainen nuoli ja hyväili minua samalla. Tulin siihen heti perään uudestaan ja uudestaan. Mies roiski spermat sisääni ja tämä nainen otti hänen paikkansa.

        Koko yön he vuorottelivat palvellen minua. Naimme kaikin tavoin kahdestaan molempien kanssa, sekä kolmisin. Milloin mies pani minua milloin tätä toista naista. Jossain vaiheessa nukahdimme.

        Aamupalalla uskaltauduin viimein kysymään mistä hän on löytänyt näin mahtavan naisen. Ai se jäi tarkentamatta. Tässä on siskoni S me naimme silloin tällöin. Halusimme molemmat toteuttaa toiveesi kolmen kimpasta.

        Parasta seksiä Ikinä.


    • Anonyymi

      Olin kerran paikalla, kun yksi kulmakunnan kundi, jolla oli kaikkien tietämä ISO kalu pani kulmakunnan tunnettua naisihmistä, jolla EI KASVANUT KARVAA alapäässä (kaikki sen tiesi) Molemmat päähenkilöt olivat aika humalassa. Tässä ei mitään eritystä pervoa, mutta kaveri pani sitä naisihmistä kakkoskanavaan ja kun hän lipsautti kulliaan hetkeksi ulos, lensi sitä itseään ulos paineella laajassa kaaressa. Katsoin parhaaksi poistua paikalta, enkä sitten kysellyt että oliko kivaa se siivoaminen

    Ketjusta on poistettu 257 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe