Mitä mieltä että Martina SuperDry edustuskasvo?

Anonyymi

Väkivaltaisesta Sofian päälle hyökkäyksestä tuomittu Martina SuperDry edustuskasvona? Mitä mieltä? Onko rasite vai etu? Väkivalta SuperDry = Brändiarvon nousu?

69

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua harmittaa tuo juttu. Olen tykännyt paljon SuperDryn tuotteista, löytyy sukkaa, bokseria, hupparia, takkia, uimashortsia, kenkää, sandaalia, verkkaria...ym ym. Monta tuhatta euroa tullut upotettua niihin. Kun luulin Martina yhteistyöstä keräsin kamppeet ja kävin viemässä uffin laatikkoon kierrätykseen. Ikävä juttu, mutta ei vaan pysty.

      • Anonyymi

        Vie ihmeessä , monet on köyhiä ja tarvitsevat vaatteita.Martina ei ole huumeista eikä rahanpesusta syytettynä, silloin ei pääsis töihin mihinkään isoon eikä pieneenkään yrityksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie ihmeessä , monet on köyhiä ja tarvitsevat vaatteita.Martina ei ole huumeista eikä rahanpesusta syytettynä, silloin ei pääsis töihin mihinkään isoon eikä pieneenkään yrityksiin.

        Mutta pahoinpitely on aika paha juttu, minun mielestäni, ei se ole ihan läpihuutojuttu sekään.


      • Anonyymi

        Mä menin taas heti ostamaan super dryn treenikamat koska Martina


      • Anonyymi

        Höpö höpö


      • Anonyymi

        😂😂😂😄🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆Oletko se sama tyyppi joka vei viime vuonna laatikollisen uutta Pumaa hävitykseen, kun Mara mainosti. Toivottavasti veit vain välivarastoon 🙊


      • Anonyymi

        Höpö höpö, ja vuelä kerran höpö!!!
        Nyt sitten sulla ei oo vaatteita, mutta katso ja valitse tarkkaan seuraavat 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pahoinpitely on aika paha juttu, minun mielestäni, ei se ole ihan läpihuutojuttu sekään.

        Mutta on syntinsä sovittanut.
        Toinen jatkaa samaa syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, ja vuelä kerran höpö!!!
        Nyt sitten sulla ei oo vaatteita, mutta katso ja valitse tarkkaan seuraavat 😱

        Oiski bikbokikta mitää rättiä🐔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pahoinpitely on aika paha juttu, minun mielestäni, ei se ole ihan läpihuutojuttu sekään.

        Hmmmm.... eikös se näin mene, että rikoksesta tulee rangaistus, ja kun se on kärsitty pitäsi homma olla ohi. Näinhän se on mm. murhamiesten kohdalla, ja mielestäni tappo/murha on kyllä pahempi juttu kuin tommonen pieni tukasta pyörittely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pahoinpitely on aika paha juttu, minun mielestäni, ei se ole ihan läpihuutojuttu sekään.

        Minun mielestäni vatteet ovat liian nuorekkaita Martinalle.En kannusta ikäsyrjintää mutta ne eivät vain sovi Martinalle.Joku miellyttävä, helpostilähestyttävä urheilija olisi parempi.Tai joku toinen mukava nainen joska ei ole niin ristiriitainen ja itseriittoinen.


      • Anonyymi

        Hyvä juttu , tuotteet myy kuin häkä !! ostan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie ihmeessä , monet on köyhiä ja tarvitsevat vaatteita.Martina ei ole huumeista eikä rahanpesusta syytettynä, silloin ei pääsis töihin mihinkään isoon eikä pieneenkään yrityksiin.

        Fanitti huumekauppiasta. Nyt sama henkilö otettu kiinni, uusista huume rikoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pahoinpitely on aika paha juttu, minun mielestäni, ei se ole ihan läpihuutojuttu sekään.

        No voi voi sentään, on se kyllä järkyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni vatteet ovat liian nuorekkaita Martinalle.En kannusta ikäsyrjintää mutta ne eivät vain sovi Martinalle.Joku miellyttävä, helpostilähestyttävä urheilija olisi parempi.Tai joku toinen mukava nainen joska ei ole niin ristiriitainen ja itseriittoinen.

        Liian nuorekkaita? Kaikki pitävät tuollaisia.


    • Anonyymi

      Ei mitään haittaa eikä hyötyä, hän on jo sakon maksanut ja normi kansalainen niinkuin me muutkin henkilöt.

      • Anonyymi

        Ihan sama kuka maksoi... ja onko sulla kuitti esittää maksajasta :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kuka maksoi... ja onko sulla kuitti esittää maksajasta :-D

        🙄Häh??


      • Anonyymi

        Tiedä sitten mitä joidenkin kirjoittelijoiden taustalta löytyy. Joillakin tuntuu olevan kovinkin lähellä sydäntä kaikki rikoksiin ja huumeisiin liittyvät asiat. Sitten pyrkivät muitakin syyttelemään niistä.


    • Anonyymi

      Itse katson Martinan brändikasvona olevan rasite.

      • Anonyymi

        Kiva kun meillä kaikilla on oma mielipide, myös sinulla.Minun mielestä todella hyvä ja sporttinen esikuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun meillä kaikilla on oma mielipide, myös sinulla.Minun mielestä todella hyvä ja sporttinen esikuva.

        Kyllä olen samaa mieltä, että aivan vapaasti saa olla mielipide, minä olen sitä mieltä, että upealle ja ahkeralle Martinalle hyvä diili ja sopii hänelle.

        Vie vain uffin laatikkoon kaikki, joku köyhä varaton kiittää, voit viedä kaikki muutkin kuteet joihin Martinan varjo on koskettanut. Ei kuulu minulle, eikä kiinnosta pätkän vertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun meillä kaikilla on oma mielipide, myös sinulla.Minun mielestä todella hyvä ja sporttinen esikuva.

        👍👍👍👍❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen samaa mieltä, että aivan vapaasti saa olla mielipide, minä olen sitä mieltä, että upealle ja ahkeralle Martinalle hyvä diili ja sopii hänelle.

        Vie vain uffin laatikkoon kaikki, joku köyhä varaton kiittää, voit viedä kaikki muutkin kuteet joihin Martinan varjo on koskettanut. Ei kuulu minulle, eikä kiinnosta pätkän vertaa.

        Ei silti pidä suuttua ja alkaa raivoamaan. Soita 112 jos tuntuu pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silti pidä suuttua ja alkaa raivoamaan. Soita 112 jos tuntuu pahalta.

        Kyllä tällä henkilöllä on nyt todella huonosti asiat.Tää korona aika tekee sitä ja vaan jatkuu ja jatkuu sekoilut 🌷


      • Anonyymi

        Ha, haa kyllä niin naurettavaa sontaa nämä kakarat taas suoltaa. Martina monen fitness harrastajan keulakuva ja ahkera yrittäjä!! Supertry saa olla iloinen, kun vaatteet juuri Marttiinalla. Loistava tiimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha, haa kyllä niin naurettavaa sontaa nämä kakarat taas suoltaa. Martina monen fitness harrastajan keulakuva ja ahkera yrittäjä!! Supertry saa olla iloinen, kun vaatteet juuri Marttiinalla. Loistava tiimi.

        Täsin niin samaa mieltä! Upeita tuotteita, huippis malli ja hyvä kuvaustiimi 🤗😊!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsin niin samaa mieltä! Upeita tuotteita, huippis malli ja hyvä kuvaustiimi 🤗😊!!!

        Kyllä nyt niin peukutan 👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha, haa kyllä niin naurettavaa sontaa nämä kakarat taas suoltaa. Martina monen fitness harrastajan keulakuva ja ahkera yrittäjä!! Supertry saa olla iloinen, kun vaatteet juuri Marttiinalla. Loistava tiimi.

        Martina monen fitnessharrastajan keulakuva?
        Salli minun nauraa ja niin tekee fitneksen parissa treenaavatkin.
        Martina tekee suurimman osan treeniliikkeistäänkin ihan väärin.
        Mikä on supertry? Superyrityskö, enpä olekaan kuullut, superdry on kyllä tuttu.
        Jos Martina on ahkera yrittäjä, niin missä se käy töissä?
        Ei itsensä kuvaaminen ja personaltreinerin kanssa jumppaaminen ole työntekoa, se on sen harrastus.
        Idolisi nimi ei ole Marttiina, se kirjoitetaan yhdellä t-kirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina monen fitnessharrastajan keulakuva?
        Salli minun nauraa ja niin tekee fitneksen parissa treenaavatkin.
        Martina tekee suurimman osan treeniliikkeistäänkin ihan väärin.
        Mikä on supertry? Superyrityskö, enpä olekaan kuullut, superdry on kyllä tuttu.
        Jos Martina on ahkera yrittäjä, niin missä se käy töissä?
        Ei itsensä kuvaaminen ja personaltreinerin kanssa jumppaaminen ole työntekoa, se on sen harrastus.
        Idolisi nimi ei ole Marttiina, se kirjoitetaan yhdellä t-kirjaimella.

        Ja siellä taitaa olla oikea kielipoliisi, ja tietty myös fitnespoliisi myös joka tietää miten hommat hoidetaan. Taitaa Martinan pt:n olla sitten ammattitaidoton koska hänhän se on neuvonut miten liikeet tehdään. Mutta onneksi täällä olet sinä joka tiedät ja osaat kaiken ja olet sen verran ylimielinen ja itserakas että sinulla on kanttia tulla sanomaan näin anomyynisti keskustelupalstalla näitä totuuksia :-D Ja kaiken lisäksi taitaa tuolta paistaa kateuskin rivien välistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siellä taitaa olla oikea kielipoliisi, ja tietty myös fitnespoliisi myös joka tietää miten hommat hoidetaan. Taitaa Martinan pt:n olla sitten ammattitaidoton koska hänhän se on neuvonut miten liikeet tehdään. Mutta onneksi täällä olet sinä joka tiedät ja osaat kaiken ja olet sen verran ylimielinen ja itserakas että sinulla on kanttia tulla sanomaan näin anomyynisti keskustelupalstalla näitä totuuksia :-D Ja kaiken lisäksi taitaa tuolta paistaa kateuskin rivien välistä...

        Se että Martin oma pt neuvoo miten liikkeet tehdään ei tarkoita sitä että Martti osaa itse sen jälkeen tehdä ne liikkeet ja vielä opastaa muita. Martti toki on sitä mieltä että hänellä nyt vaan on valtavasti tietoa kaikenlaisista asioista ja siksi hän on ammattilainen. Kaikessa. Ei hän tarvitse edes personal trainer koulutuksia kun tietoa on valtavasti. Kaikkein valtavimmin hänellä on tietoa ravinnosta ja tarkemmin riisikakuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina monen fitnessharrastajan keulakuva?
        Salli minun nauraa ja niin tekee fitneksen parissa treenaavatkin.
        Martina tekee suurimman osan treeniliikkeistäänkin ihan väärin.
        Mikä on supertry? Superyrityskö, enpä olekaan kuullut, superdry on kyllä tuttu.
        Jos Martina on ahkera yrittäjä, niin missä se käy töissä?
        Ei itsensä kuvaaminen ja personaltreinerin kanssa jumppaaminen ole työntekoa, se on sen harrastus.
        Idolisi nimi ei ole Marttiina, se kirjoitetaan yhdellä t-kirjaimella.

        Kerro nyt mitä liikkeitä tekee väärin?perustele myös,jos osaat.Tuskin osaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että Martin oma pt neuvoo miten liikkeet tehdään ei tarkoita sitä että Martti osaa itse sen jälkeen tehdä ne liikkeet ja vielä opastaa muita. Martti toki on sitä mieltä että hänellä nyt vaan on valtavasti tietoa kaikenlaisista asioista ja siksi hän on ammattilainen. Kaikessa. Ei hän tarvitse edes personal trainer koulutuksia kun tietoa on valtavasti. Kaikkein valtavimmin hänellä on tietoa ravinnosta ja tarkemmin riisikakuista.

        Mistä se tieto on Martinan päähän tulla tupsahtanut, muuten sinne ei mahdu mitään tietoa mistään asiasta.


      • Anonyymi

        Oon niin samaa mieltä!!


    • Anonyymi

      Kyllä loppu ko. tuotteiden osto. Hyvä Martina

    • Anonyymi

      Ei sovellu minkään tuotteen mainoskasvoksi

      • Anonyymi

        Mielestäni sopii hyvin sen eilen mainostamansa kasvojumppalaitteen. Purskelkoon sitä niin tulee leuasta vielä jykevämpi.


    • Anonyymi

      Mieltäisin kyllä hieman nuoremman edustuskasvon tuolle brändille.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Joku on nyt tehnyt SuperDryllä emämunauksen. On valittu väkivaltarikoksista tuomittu hämäriä yhteyksiä huumekauppiaisiin ja ammattirikollisiin omaava keski-iän kriisissä pyörivä white trash muija naamaksi. Joka vieläpä väittää olevansa SuperDry triathlete vaikka SuperDry:llä ei ole mitään triathlon vaatetusta.


    • Anonyymi

      Täällä tämä sofia nyt kääntää itseään koskevat keskustelut martinan nimiin....hohhoijaa nyt joo liian läpinäkyvää ....

      Kuule sofia antasit edes yhden kerran itsestäsi postiviivisen julkisuuskuvan edes seiskaan... ja ihan eri kuvakulmasta sun tylsääkin tylsemmät ig kuvat ( sinä vino asento ja peili joista yksinäisyys huokuu).
      Juu en seuraa. Ei tarvii.
      Jos ihan hetken mietit miksi susta ei pidetä.
      Anna aihetta.
      Ei Martinastakaan pidettäs jos elelis tekis kuten sinä....mut on tehnyt myöntänyt ja korjannut virheet.....

      Katso mokata voi kunhan ei toista eikä niihin jää.....eikä mee pöivästä pöivään samassa paskassa. Ja miehellesi stefanille....maailmaa ei katsota pullonpohjien läpi.

      Nää otsikot säälittää....ja huvittaa..silllä nämä jatkuvat menneiden jankutukset martinasta nolaa sofia sut itsedi sillä sun haukkumiset on ihan nykypöivää olleet vuosia.... MUUTU NIINKUIN MARTINA

      • Anonyymi

        Ihanko oikeasti kuvittelet että Soffa täällä kirjoittelee? Kyllä Mara on herättänyt ihan tarpeeksi negaa, ja sen takia hänestä ei tykätä.


    • Anonyymi

      Martina on erittäin sopiva sporttinen kaunis. Toikin lippis päässä kuva.......upea. musta tuli asiakas ja tilasin jo vaatteita.
      Yhteistyökumppaneita on ja ne haluaa Martinan eikä ihme.

      • Anonyymi

        Roope sullahan on sitten kaapit jo täynnä näitä Martinan mainostamia vaatteita ja kasvojumppaleluja.

        Itse en enää Super Dry vaatteita osta ja monet ystäväni ovat lähteneet samalle linjalle, se on meidän vastalauseemme huonosti valitulle mainoskasvolle.


    • Anonyymi

      Edustava ja sopiva. Hyvältä näyttää. Ei olisi kuvissa energiaa, jos vätys yrittäisi samaa. Sopii hyvin kuteet Martinalle. Taidan ostaa noi pinkit trikoot ensi kesöksi 👍

      • Anonyymi

        Aattelin just samaa.. Ja taas muitakin Superdryn- kuteita samalla👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattelin just samaa.. Ja taas muitakin Superdryn- kuteita samalla👍

        Mä kanssa haluan pinkit trikoot 👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Vaihdevuosiikäinen mainostaa superkuivaa! Yököttää. 🤮

    • Anonyymi

      ei sovi,enkä ikinä osta mitään mitä tämä pelle mainostaa ,kun ei ole minkäänlaista pätevyyttä mihinkään

    • Anonyymi

      SuperDry todennäköisesti peruuttaa sponsoroinnin. Siksi Martina meni eilen kiireellä kuvaamaan niitä vaatteita että olisi vaikeampi irtisanoa sopimus.

    • Anonyymi

      IHANA KAUNIS HYVÄKUNTOINEN NAINEN 💎💎.

    • Anonyymi

      Hyvä tietää, että Pumaa voi taas shoppailla! Superdry meni pannaan, mutta onneksi on vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Olisit voinu puman vaatteita ostaa,eikös se martinan soppari koskenu kenkiä. Siellä tilaisuudessa oli kuntotestit,ja valheenpaljastuskoe. Ilman tuloksia ei olisi saanut yhteistyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit voinu puman vaatteita ostaa,eikös se martinan soppari koskenu kenkiä. Siellä tilaisuudessa oli kuntotestit,ja valheenpaljastuskoe. Ilman tuloksia ei olisi saanut yhteistyötä.

        Valheenpaljastuskoe? Mitä ne kysyi? Mara nyt uskoo omiin satuihinsa täysillä, eli varmasti meni kokeesta läpi heittämällä, vaikka olisivat kysyneet mitä.
        Kyllä siinä laitetaan koko brändi pannaan, kun joku Maran kaltainen sekamelska menee mainoskasvoksi häröilemään. Pumalla oli vielä plussamallistokin, ja läskejä vihaava Mara siellä brändin mainoskasvona söhräämässä.


    • Anonyymi

      Mitäs vaatemerkki sinä Sofia edustat?
      Ainiin, ET MITÄÄN.

      • Anonyymi

        Olisko Balenciaga ja Fendi Sofian edustamat merkit !!!!!


      • Anonyymi

        Ihanko oikeasti kuvittelet, että Soffa haaskaa aikaansa Maraan ja Maran asioihin? Maralla ollut kova kiire matkia Soffaa, tukkaa pitäny sävytellä ja ottaa pitempää pidennystä.


    • Anonyymi

      SuperDry sai tänään postia. Katsotaan miten tilanne etenee

      • Anonyymi

        En ikinä osta Super Dry vaatteita niin kauan kun Martina mainoskasvo, se on minun valintani ja siihen minulla on kaikki oikeus.


      • Anonyymi

        Nolaat itsesi, luuletko oikeasti, että vainoajien haukkumakirjeet mitään muuttaa, tai niille korviaan lotkautettas. Paras mitä voit tehdä on poikotoida kaikkea mikä liittyy Marttinaan, pysy pois Marttina sivuilta ja älä lue uutisia. Pysy kaukana kaikesta, mikä M-kirjaimella alkaa, takaan, että helpottaa.


      • Anonyymi

        Ihanko oikealla nimelläsi laitoit postia.
        Yritykset ei noteeraa nimettömiä mustamaalaus viestejä.
        Mutta hyvä kun kerroit täällä, että laitoit postia.
        On sitten helpompi selvitellä asiaa.
        Tuo sun touhu menee jo vainoamisen puolelle.


    • Anonyymi

      ei sovellu

    • Anonyymi

      Teinit kielsi tilaamasta tuon kautta mitään. Ovat vaatteet nykyään mummoille.

      • Anonyymi

        Opetatko teinisikin halveksimaan jotain julkkista ja panettelemaan heitä eri keskustelupalstoilla?


      • Anonyymi

        Okei, tiesitkö että Superdry ei ole koskaan ollut teinien suosittu vaatemerkki.
        Superday on nuorten aikuisten ja nuorekkaasti pukeutuvien merkki.
        Toki tietäisit sen jos teillä olisi käytössä heidän vaatteitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, tiesitkö että Superdry ei ole koskaan ollut teinien suosittu vaatemerkki.
        Superday on nuorten aikuisten ja nuorekkaasti pukeutuvien merkki.
        Toki tietäisit sen jos teillä olisi käytössä heidän vaatteitaan.

        Huonolaatuisin huppari minkä olen ostanut. Ei enää.


    • Anonyymi

      En osta yhtään mitään, mitä kaksi kertaa pahoinpitely tuomion saanut maonostaa, Rattis tuomio ja lähestymislielto. Eikö mainostamaan löydy ilman, rikosrekisteriä olevaa ihmistä.

      • Anonyymi

        Nuo kaikki lieviä ja vain sakkoja ja ei rikosrekisteriä. Valheellinen väite että rikosrekisteri. Jos verrataan vaikka Stefaniin jolla kaksi ehdonalaista. Ja silti on kaikkien suosikki.


      • Anonyymi

        Turha revittää tota rikosrekisteri soopaa, ihan kaikki tietää ettei sitä löydy, sakkoja on maksellut.


    • Anonyymi

      Osta rauhassa, jos rikosrekisteristä kyse. Ei löydy sitä Martina mainoskasvolta, vaikka kuinka haluaisit niin olevan.
      Sportti, urheilullinen, nätti malli, hyvin toimii mainostaminen. Martina muutenkin urheilee säännöllisesti, eikä leiki feikkiä kuvien kanssa.
      Ostan 👍

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe