Tein 18-vuotiaana kaksi pervo videota vitsillä youtubeen. Ensimmäisessä videossa talloin tennareilla marjoja, toisessa videossa olin jalkapallo kamoissa. Minun pää vilahtaa tunnistettavasti tennari videolla. Nyt 21-vuotiaana tekemiseni eivät ihan järkeviltä enään tunnu. Onkohan mahdollista, että joku joka on ottanut esim. kuvakaappauksen tube videosivulta voi kohta työntää kuvakaappauksensa nettiin? Mietin miten juridinen puoli tässä menee. Seksuaalisuus on yksityistä, mutta jos olen tehnyt videon julkiseksi niin asia on mielenkiintoinen. Toki monelta sivulta tuo poistettaisiin loukkaavan sisällön vuoksi. Menisiköhän yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisenä?
Parafilia videot tubessa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se, mikä on kerran mennyt nettiin, on siellä ikuisesti.
Käytännössä mikään juridiikka ei päde.- Anonyymi
Siis mietin lähinnä sitä jos joku julkaisee kuvakaappauksen ja kertoo nimeni jossain verkkosivulla niin minun nimelläni jos googlettaa voi olla aika noloa materiaalia, mutta todennäköisesti moderaattori poistaisi mahdollisen kuvakaappauksen sivustolta jonne se ladattaisiin. Toki olisi hyvä jos vuotamisen rimaa nostaisi tuo yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen syyte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mietin lähinnä sitä jos joku julkaisee kuvakaappauksen ja kertoo nimeni jossain verkkosivulla niin minun nimelläni jos googlettaa voi olla aika noloa materiaalia, mutta todennäköisesti moderaattori poistaisi mahdollisen kuvakaappauksen sivustolta jonne se ladattaisiin. Toki olisi hyvä jos vuotamisen rimaa nostaisi tuo yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen syyte.
Siis ei olisi kiva olla verkossa esillä pervoilun kanssa. Aika näyttää.
Omistat oikeudet videoosi. Ei voida julkaista ilman lupaasi?
- Anonyymi
Tiedän, mutta kuvakaappauksen julkaisu voi olla eri asia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452