Aihe

Hoito/vuokraponi

Anonyymi

Hei, olen 14 vuotias tyttö Espoosta. Olen suunilleen HeB tasoinen. Olen 158cm ja 50kg. Olen myös säänkestävä. Osaan jakaa hevosille ruuat ja osaan myös muut tallityöt. Ratsastan yleensä 107cm ponilla joka on vielä hieman kokematon. Ratsastin ennen 170cm hevosella. Eli kokemusta on myös isommista. Minulla on ollut 2,5 vuotias hoitoponi. Hän oli pieni shettisruuna.

Etsisin hoitoponia tai hevosta Espoosta tai Espoon lähettyviltä. Julkisilla pitäisi päästä Kauklahdesta. Tai pyörällä jos lähellä. Haluaisin ponin tai hevosen jonka kanssa voisi touhuta maastakäsin ja välillä selästäkin.

Olisi kiva jos kertoisitte jotain poneja!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
        Maailman menoa
        421
        5051
      2. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
        Maailman menoa
        488
        4904
      3. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
        Kotimaiset julkkisjuorut
        80
        3219