Ennen kun erottiin, en olisi halunnut päästää ollenkaan irti vaan olla siinä ja nauttia hetkestä ja sinusta. Ikävä.
Meidän halauksessa oli tunnetta
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin oli. Eksyttiin kuitenkin lopulta toisistamme, vaikka niin lähellä jo olimme.
- Anonyymi
En olisi itsekään halunnut päästää irti. Sellainen tilanne oli. Haikea Ikävä on samoin.
- Anonyymi
Minäkin tunsin noin monta vuotta sitten kun halasin kauan tuntemaani ihmistä. Mutta tunne ei ollut molemminpuolinen.
- Anonyymi
Tunsin samoin. Huomasin silloin, että halaus kanssasi viivähtää, kuin kumpikaan ei haluaisi päästää irti. Silloin ajattelin, että pyydän sinut saattamaan minua, mutta en uskaltanut. Nyt tuntuu, että halaisin saman tien jos törmättäisiin, ikävä on saanut järkyttävät mittasuhteet!
- Anonyymi
Nähtiinkö toisemme joskus myöhemmin lauantai-iltaisin samassa paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiinkö toisemme joskus myöhemmin lauantai-iltaisin samassa paikassa.
Ei nähty. Sinne missä viimeksi halattiin ei palattu koskaan. Eikä muutoinkaan enää halattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähty. Sinne missä viimeksi halattiin ei palattu koskaan. Eikä muutoinkaan enää halattu.
Halattiinko sinun luonasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halattiinko sinun luonasi.
Ei oltu kotona.
- Anonyymi
Minulla myös vähän samanlainen tilanne kun viimeisimmän kerran halattiin. Oikein sydämeen sattui kun hän käveli pois 😞
- Anonyymi
Miksi sattui?
- Anonyymi
En muista yksityiskohtia kaikki pimeni.
- Anonyymi
Oletko nainen? Milloin halasitte viimeisen kerran?
- Anonyymi
On siitä aikaa viime vuoden puolella
- Anonyymi
Joku vastasi aloittajan puolesta. Me näimme ja halasimme viime viikolla ja kyllä olen nainen.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Tuomon kanssa Tuomonpäivänä autossa halattiin ja muutakin.
- Anonyymi
Kaikki ne halaukset, kosketukset, suudelmat, kainalossa nukkuminen ja vierestä herääminen. Niissä oli tunnetta ja sitä tunnetta janoan lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364662- 563220
- 302893
- 612825
- 62420
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524