vieläkin sen tunteen kun kosketin sua ja katsoimme toisiamme silmiin.. silloin unohtui kyllä kaikki muu 🤩🦋Toki kaikki muutkin intensiiviset katseemme ovat yhtälailla mielessäni, mutta tuossa vain se kosketus teki siitä vieläkin sähköisemmän ;)
Muistan kuin eilisen
12
50
Vastaukset
- Anonyymi
Toisilla on se taito ja nopeus. Nopeat syövät hitaat...
- Anonyymi
Megamies näkee katsomattakin
- Anonyymi
Muistan kosketuksen ja hymyn. Se tuntui sähköiskulta, hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Niin kun annoit vaihtorahoja kassalla
- Anonyymi
Eikö ole ollut muunlaista kosketusta?
- Anonyymi
Hyvät hetket muistaa, minäkin muistan.
- Anonyymi
Yhtälailla kuin huonot hetket, nekin muistaa, vaikka ei haluaisikaan.
Huomenet. - Anonyymi
Ei se mitään.
Osalle vain, ei kaikille.
- Anonyymi
Ääripäät ikuisesti mielessä täälläkin, niin hyvässä mutta myös pahassa.
- Anonyymi
Onko tää mieheltä vai naiselta?
Minäkin olen ollut vastaavassa/-vissa tilanteissa kaipuuni kanssa. En tietenkäännluule, et aloitus mullebon, mutta että ei tuosta voi ketään tunnistaa.. kai se ei tarkoitus ollutkaan. - Anonyymi
Jokin asia tai tapahtuma on niin syvällinen että se on kristallin kirkkaana mielessä
varmasti lopun elämää. - Anonyymi
Toivottavasti toistuukin tuo vielä. Aika viattomaltahan tuo kuulosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929