Rakastan sua mies

Anonyymi

Nuku hyvin ihana. Lupaathan, että nähdään viimeistään keväällä ja kaikki selviää?

58

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki selviää keskustelemalla suoraan. Tänään, huomenna, keväällä tai milloin tahansa haluat.

      • Anonyymi

        Milloin vaan, muutahan emme voi luvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin vaan, muutahan emme voi luvata

        Tällä hetkellä


      • Anonyymi

        Mutta pitäähän se nähdä, että voi keskustella suoraan. Viisastelet.


      • Anonyymi

        Varsinainen neropatti siinä, milloin vain passaa keskustella ja milloin vain tuntematon ihminen haluaa !! Viimeinen lause kumoaa ensimmäisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pitäähän se nähdä, että voi keskustella suoraan. Viisastelet.

        Ei tuolla ole mitään väliä näkemisellä, kunhan pitää lystiä öisin .


      • Anonyymi

        Ai että, ootko sä oikeesti oppinut puhumaan vai onko vaan yöleikkejä kuten ennenkin ??


      • Anonyymi

        Persetti soikoon onko täällä alettu puhua suoraan, jopas jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että, ootko sä oikeesti oppinut puhumaan vai onko vaan yöleikkejä kuten ennenkin ??

        Kannattaako näitä trolliturauksia/fakedialogeja varsinkaan öisin seurata. Sairas sato tipahtaa aamuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako näitä trolliturauksia/fakedialogeja varsinkaan öisin seurata. Sairas sato tipahtaa aamuisin.

        Ei täällä kellon aikoja tarvii katella kun kommentoidaan.


    • Anonyymi

      Eiköhän. Hyvää yötä :)

      • Anonyymi

        Kiitos ihana :)


    • Anonyymi

      Minä en lupaa mitään. Vaikka olen ihan kypsä hänen halittavakseen. Kyyneleet tuskin loppuisivat koskaan. Mutta päivä kerrallaan. Ahdistus ja kipu sydämessä ovat vain hyväksi minulle kun niitä olen paennut. On täysin mahdollista että hän on mennyt toiselle vaimoksi tai lupautunut. Kun en minä mitään tiedä. Sen voin sanoa ettei tästä enää huonompaan suuntaan voi mennä. Nyt vaan on kestettävä tämä ja ehkä hän odottaa toisella puolella.

      • Anonyymi

        Ei ole lupautunut kuin sulle sydämessään. Jos siis olisit hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lupautunut kuin sulle sydämessään. Jos siis olisit hän.

        Kipu ja yksinäisyys hänestä on parempaa kuin ilo elämässä. Outo tunne. Rakkautta oletan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kipu ja yksinäisyys hänestä on parempaa kuin ilo elämässä. Outo tunne. Rakkautta oletan.

        ...
        Olen mieluummin yksinäni kaipaamassa häntä kuin etsimässä muualta iloa ja menestystä elämääni. Kuullostaako hullulta? Hullu minä olenkin. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Olen mieluummin yksinäni kaipaamassa häntä kuin etsimässä muualta iloa ja menestystä elämääni. Kuullostaako hullulta? Hullu minä olenkin. Öitä.

        Noin ajattelen itsekin. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Pakkohan kohtaamisen on olla tapahtua ja päättyä onnelliseen loppuun. Ei näin suuria tunteita voi muuten olla tyhjästä - tuosta noin vain

      • Anonyymi

        Noinhan se onkin, kiitos tästä viestistä. Oon ennenkin kokenut elämässä sen, että ikäänkuin tietää etukäteen, että tuosta ihmisestä tulee vielä läheinen. Ja tämä on ihan eri mittakaavassa nyt. Tämä on oikeasti suurta. Mutta ei ihan tyhjästä, ollaan me aiemmin nähty. Taidat kirjoittaa ihmisestä, jota et ole koskaan nähnyt. Mä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se onkin, kiitos tästä viestistä. Oon ennenkin kokenut elämässä sen, että ikäänkuin tietää etukäteen, että tuosta ihmisestä tulee vielä läheinen. Ja tämä on ihan eri mittakaavassa nyt. Tämä on oikeasti suurta. Mutta ei ihan tyhjästä, ollaan me aiemmin nähty. Taidat kirjoittaa ihmisestä, jota et ole koskaan nähnyt. Mä en.

        jatkan.. Mä en siis kirjoita sellaisesta. Olen nähnyt kyllä hänet ja ihastunut ihan nähdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se onkin, kiitos tästä viestistä. Oon ennenkin kokenut elämässä sen, että ikäänkuin tietää etukäteen, että tuosta ihmisestä tulee vielä läheinen. Ja tämä on ihan eri mittakaavassa nyt. Tämä on oikeasti suurta. Mutta ei ihan tyhjästä, ollaan me aiemmin nähty. Taidat kirjoittaa ihmisestä, jota et ole koskaan nähnyt. Mä en.

        Miten tuo olisi edes mahdollista näkemättä? Tuntematta sen kummemmin kävisi enemmän järkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo olisi edes mahdollista näkemättä? Tuntematta sen kummemmin kävisi enemmän järkeen.

        No sitten luin viestisi väärin jotain kohtaa tai tulkkasin väärin. Pahoittelut siitä ja Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten luin viestisi väärin jotain kohtaa tai tulkkasin väärin. Pahoittelut siitä ja Hyvää yötä.

        Hyvät yöt.


      • Anonyymi

        Kenellä on tunteita, kenellä ei


    • Anonyymi

      Ajattelin ensiksi, että ap:n viesti olisi minulle. Mutta eihän se ole. Minä en ole yhtään mitään kenellekään. Yksi nainen minun ajatukseni valtaa, ollut mielessä kesästä asti. En hänelle voinut mitään olla, koska hän ei minua halunnut.
      Minä vähenen ja menen länteen. Ikuiseen auringonlaskuun ratsastan.

      Ei minulle koskaan rakkautta suotu. Yksipuolisia tunteeni ovat aina olleet. En enää uskalla ketään lähestyä.
      Olo on arvoton. Näin on ollut ja näin on aina oleva.

      Ellei tapahdu maailman 7:s ihme ja joku nainen minua asiasta tehden lähesty ja kerro, että juuri minut haluaisi.
      Itse en enää mihinkään pysty. Pettyä saanut kerta toisensa jälkeen. Ikuisesti.

      • Anonyymi

        Ei me kesällä edes nähty, joten en ole sulle kukaan.


    • Anonyymi

      Nähdäänhän me, me voimme tehdä tästä ihan mitä haluamme. Öitä.

      • Anonyymi

        Hienoa että voit tehdä ap n kanssa ihan mitä haluatte, kun vielä tietäisit kuka ap on ))


      • Anonyymi

        Niin voidaankin, jos molemmat haluaa ja tunteet kohtaa.


    • Anonyymi

      Näemme jos näemme. Se on sinusta kiinni nainen.

      • Anonyymi

        Onko se minusta kiinni? Alkaa tuntua että ei.


      • Anonyymi

        Saisko naisen etunimien eka kirjaimet? Jos täsmäävät niin nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko naisen etunimien eka kirjaimet? Jos täsmäävät niin nähdään.

        Sivusta LD


    • Anonyymi

      Nainen ei se minusta kiinni ole se näkeminen!
      Sikäli mikäli tämä edes minulle oli?

      • Anonyymi

        Kenestä se on kiinni? Musta?


    • Anonyymi

      Olisi todella kivaa nähdä edes kerran eräs. Vähän jännittäisi ehkä ensin, mutta sehän on ihan normaalia.

      • Anonyymi

        Muakin jännittää. Kun toista ajattelee tosi paljon niin tietysti jännittää. On se normaalia.


    • Anonyymi

      Tiedät kyllä miten sattumanvaraista tuo nähdään on
      Nähdäänkö vai eikö nähdä enää ollenkaan
      Ei voi tietää, miten voi luvata sitte tuota? 🤔

      • Anonyymi

        Ei voikaan, tiedän sen. Mutta kun lupaa niin ehkä tekee enemmän asian eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voikaan, tiedän sen. Mutta kun lupaa niin ehkä tekee enemmän asian eteen.

        kuiskaus niin ettei muut kuule : miten täällä voi sopia/luvata ku tiä tunnetaanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuiskaus niin ettei muut kuule : miten täällä voi sopia/luvata ku tiä tunnetaanko?

        Ei ollu sulle vatipää adios amigossi eli pieni henri ote


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuiskaus niin ettei muut kuule : miten täällä voi sopia/luvata ku tiä tunnetaanko?

        Tuo vastaus sulle on sivusta. Voi luvata siten, että lupaa sille jonka toivoisi toisen olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vastaus sulle on sivusta. Voi luvata siten, että lupaa sille jonka toivoisi toisen olevan.

        Sydänlupaus vaikkei toinen oikersti tiedä et noin on luvattu vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänlupaus vaikkei toinen oikersti tiedä et noin on luvattu vai?

        Sehän lupailee noita täällä jokaiselle. Tuo seko rakastaa muakin
        ja luvannu sydämensä mulle täällä. Sekopää jolla ei väliä ketä rakastaa.


    • Anonyymi

      Nähtäisiinpä taas keväällä. m>n

      • Anonyymi

        Niin ja aiemminkin jos mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja aiemminkin jos mahdollista.

        Niin. Olis kyllä tosi mukava nähä. m>n


    • Anonyymi

      Mikäli sisäinen eliö sallii vielä.

      • Anonyymi

        Mikäs tämä sisäinen eliö sulla sitten on?


    • Anonyymi

      Selvitetäänkö jo huomenna
      Paikka vielä, siellä mis eka kerran kohdattiin
      Ja ehkä sen päivän haluisit unohtaa?

      • Anonyymi

        Mitä tuo viimeinen lause tarkoittaa? Ei liity aloitus sinuun mitenkään. Ei ole mitään päivää jonka haluaisin unohtaa. Ei ole mitään riitaa.


    • Anonyymi

      Huokaus teitä! Outo ketju. Toiveita ja lupauksia anonyymiltä anonyymille täynnä! Edes sukupuoli ei kirjoituksista selviä. Toivottavasti kukaan ei suunnittele elämäänsä näiden perusteella!

      • Anonyymi

        On outoa,on😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄


      • Anonyymi

        Jos sulle ei otsikosta selviä ketä rakastetaan niin on se kumma. Miestä.


      • Anonyymi

        Jos aloitus on miehelle, niin aloittaja olettaa miesten vastaavan hänelle, ei naisten.
        Täällä on muutama imbesilli nainen, jotka kuvittelee, että heitä kaivataan kun miestä kaivataan. Mutta annetaan imbesillienkin kirjoitella. Sitä varten nämä palstat on, että jokainen voi kuvitella mitä ja miten haluaa. Löysennä pipoa pakkasesta huolimatta..

        ja kyllä, minä rakastan miestä täällä ja hän näitä lukee joskus (tai luki ennen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloitus on miehelle, niin aloittaja olettaa miesten vastaavan hänelle, ei naisten.
        Täällä on muutama imbesilli nainen, jotka kuvittelee, että heitä kaivataan kun miestä kaivataan. Mutta annetaan imbesillienkin kirjoitella. Sitä varten nämä palstat on, että jokainen voi kuvitella mitä ja miten haluaa. Löysennä pipoa pakkasesta huolimatta..

        ja kyllä, minä rakastan miestä täällä ja hän näitä lukee joskus (tai luki ennen)

        Älykkäiden on harvemmin tarvetta kutsua muita imbesilleksi, koska omaa itsetuntoa ei tarvitse nostaa muita haukkumalla (ainakaan älykkyyden osalta). Oletko itse niin älykäs, että sinulla on edes varaa tuohon? No vaikka olisit Mensan jäsen, ei tuo käytös ainakaan sosiaalista älyä osoita. Fiksuilla on molemmat osa-alueet kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkäiden on harvemmin tarvetta kutsua muita imbesilleksi, koska omaa itsetuntoa ei tarvitse nostaa muita haukkumalla (ainakaan älykkyyden osalta). Oletko itse niin älykäs, että sinulla on edes varaa tuohon? No vaikka olisit Mensan jäsen, ei tuo käytös ainakaan sosiaalista älyä osoita. Fiksuilla on molemmat osa-alueet kunnossa.

        Ihme sönkötystä tuo viestisi. Ketä kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Se on hehku syksy eikä vieläkään mitään tapahtunut..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe