Aihe

Siirtyykö kuntavaalit syksyyn koronan takia tämä tietää sitä että hallitus

Anonyymi

Joutuu tekemään kipeitä päätöksiä ennen vaaleja, joka tietää sitä että hallituspuolueden suosio laskee entisestään.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä hallitus on juossut vastuuta pakoon, mitään päätöksiä ei ole pystytty tekemään,ne on aina siirretty seuraavalle hallitukselle,jos vaalit siirretään syksyyn se tietää että tämä hallitus kaatuu vielä tämän vuoden aikana.

• Anonyymi

Kuntavaalit on tärkeämpi kuin eduskuntavaalit,käykää ihmeessä äänestämässä ja juuri sellaista ehdokasta joka toimii sinun etuesi mukaan.Itse en näitä Vihervasureita äänestä,vaan Perussuomalaista ehdokasta,tee sinäkin samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntavaalit on tärkeämpi kuin eduskuntavaalit,käykää ihmeessä äänestämässä ja juuri sellaista ehdokasta joka toimii sinun etuesi mukaan.Itse en näitä Vihervasureita äänestä,vaan Perussuomalaista ehdokasta,tee sinäkin samoin.

Jokainen järkevä ihminen äänestää Perussuomalaisia .

• Anonyymi

Mitä päätöksiä sinun mielestäsi olisi pitänyt tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, meiltä tulee ääni perussuomalaiselle, samoin naapuri lupasi äänestää perussuomalaisia , asumme viihtyisällä omakotialueella, jossa perussuomalaisten suosio on selvästi havaittavissa, kun juttelee ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Miksi siirtyisivät?

• Anonyymi

Olisko korona tähän tekosyynä,kuten kaikkeen mitä tämä hallitus vain keksii.

• Anonyymi

Aikaa voi pelata, mutta lopputulos ei tule olemaan toivottu, ei likimainkaan.

• Anonyymi

Edellinen hallitus joka saatiin kasaan,perustui että äänestjille luvattiin se kaikki se mitä ei ollut tarkoituskaan lunastaa,Vappusatanen ja hoitajamitoitus niille tämä hallitus nauraa paskasta naurua hhhe.

• Anonyymi

Pelkäävät gallupeja ja siirrolla pahentavat asemiaan entisestään 🤣

• Anonyymi

mitä jos ihmisiä alkaa yskittämään äänestysjonossa.

• Leikkauslistan esittely siirrettiin vaalien jälkeen. Onkohan esitys aikataulussaan, vaan saadaanko uudet kootut selitykset uudelle aikataululle, ja mitä todennäköisimmin jälleen vaalien jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      152
      8099
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      290
      5119
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      208
      3025