Varsinkin sähkö, kondomit ja olut on hinnoiteltu kohtuuttoman kalliiksi!
Lieksassa hintataso liian korkea!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä! Lieksassa nimenomaan kondomit pitäisi olla ilmaisia ettei väestö siellä lisääntyisi enää yhtään ja vältyttäisiin enemmältä sisäsiittoisuudelta.
Todella kannatettava ajatus aloittajalta!- Anonyymi
Kortsuja ei tarvitse kun islam kieltää ehkäisyn ja siten sisäsiittoissuus jatkuu ja lisääntyy. Se vaan on meidän kärsittävä.
- Anonyymi
Kuulokeukko otti suihin viime kesänä rautahallin takana ja nyt pyytää jo 20 euroa.
- Anonyymi
Dildot surisee kammareissa, tulee kalliiksi näillä sähkön hinnoilla! 😪
- Anonyymi
Dildo korvaa miehen jo monella naisella.
- Anonyymi
Sitten se vasta kalliiksi tulee, jos niitä ei käytä jossakin tilanteessa.
- Anonyymi
Eikö ne kondomit ole eritoten kierrätyksessä olevien suoja. Niille jotka ovat jääneet ylimääräisenä ulos naismarkkinoilta.
Kondomeja en tarvitse oman vaimon kanssa.- Anonyymi
Nuoriso on eri asia jos käyttää,,,,mutta, mutta,,,jos ikä on jo yli 45v. ? Miksi ei ole emäntää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoriso on eri asia jos käyttää,,,,mutta, mutta,,,jos ikä on jo yli 45v. ? Miksi ei ole emäntää?
Näillä teiniä leikkivillä ruttunaama valittajamiehillä on selkeästi pahoja puutteita ja ongelmia sosiaalisissa taidoissa, käytöksessä ja luonteessa. Noitakin asioita pystyisi halutessaan muuttamaan. Mutta mielummin käytetään energia valittamiseen ja yritetään uskotella itselle ja muille, että syy on siinä kun en ole komea, rikas tai isomunainen, koska naisille ei mukamas normaalit miehet kelpaa.
Ei käy sääliksi. Ihan oma vika kun jää ilman.
Mies 50 - Anonyymi
Olisit maininnut kirjoituksessasi että sulla on akka, mutta eihän sitä niin pitkälle voi näköjään ajatella. Mutta nykyisinhän on sinnkkuhommat muotia ja siksi ei lapsiakaan syyny paitsi matuille.
- Anonyymi
Fb saalistamisesta havaittu, että kivan kuvan tykkääminen eskaloituu uskomattoman nopeasti seksiviestien lähettämiseksi. Etenkin Fb:n pakonomainen tsekkailu kielii siitä.
Ravimies, Ylä-Karjala - Anonyymi
Hullu akkaansa kehuu...
- Anonyymi
Taisi akkasi lähteä märisläisten matkaan kun noin puhututtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fb saalistamisesta havaittu, että kivan kuvan tykkääminen eskaloituu uskomattoman nopeasti seksiviestien lähettämiseksi. Etenkin Fb:n pakonomainen tsekkailu kielii siitä.
Ravimies, Ylä-KarjalaSinun mielestä ei muut ole hyviä kuvia kuin hevosenkuvat, sitäkö hevosenkuvan katselua hevohullut fasebookissa harrastaa.🤣
- Anonyymi
Lieksassa hintataso liian korkea. On vain viiden tähden giurmet - ravintoloita eikä voi mihinkään eukkoa viedä. Kun olisi edes uksinräkälä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756