lvi-koivusaari

Anonyymi

Onko kellään kokemusta mainitusta yrityksestä? Pomona toimii Juha Koivusaari.

17

2140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä ja osaava firma. Suosittelen

      • Anonyymi

        Joo on hyvä ja osaava firma, mutta osataan myös kunnon lasku lähettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on hyvä ja osaava firma, mutta osataan myös kunnon lasku lähettää.

        Ei kai sitä ilmaisexkaan tarvitse ammattityötä tehdä ? Mä en ymmärrä miten aina ollaan kritisoimassa hintoja.... Toki aina kilpailutus paikallaan,,, mutta monesti hinta ja laatukin kulkee käsi kädessä ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on hyvä ja osaava firma, mutta osataan myös kunnon lasku lähettää.

        Juuri näin, laskuttaa kyllä osaavat. Apua saa pyytää moneen kertaan ja soitella perään että sopisiko mitenkään jo tulla. Kunnon arviota ei työstä saa, vaan "muuttuvia osia" on paljon. Kovin mielivaltaista. En suosittele kenellekään. Jos tilaatte työtä silta firmalta, pyytäkää työntekijät hommiin ei pomoa.


    • Anonyymi

      Purkutyöt kannattaa tehdä itse, ja säästää!

      • Anonyymi

        No montakos putkifirmaa loimaalla on. Ja tottakai työstä kuuluu saada palkka ja kun on yksityinen voi itte päättää mitä laskuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No montakos putkifirmaa loimaalla on. Ja tottakai työstä kuuluu saada palkka ja kun on yksityinen voi itte päättää mitä laskuttaa.

        Miten must tuntuu ,,, ett tääl pitäis kaikki saada halvalla tai vähintään ilman kuittii,,,,,,,,tai mielummin ilmasex tai kahvipaketilla ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten must tuntuu ,,, ett tääl pitäis kaikki saada halvalla tai vähintään ilman kuittii,,,,,,,,tai mielummin ilmasex tai kahvipaketilla ....

        Niin Loimaalaiset tunnetusti tinkaa joka asiasta. Mut ei kenenkään tartte ilmaiseksi tehdä kelle en mitään. Ei kukaan kiitoksella elä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No montakos putkifirmaa loimaalla on. Ja tottakai työstä kuuluu saada palkka ja kun on yksityinen voi itte päättää mitä laskuttaa.

        Olisko ehkä 4 tai 5 putkifirmaa Loimaalla.


    • Anonyymi

      Joo varmasti laskua on tulossa vaan työhön johon tilattiin tehtiin puoliks . Piti kuvata viemäri että missä tukos mutta ei jaksettu irroittaa vessanpönttöä. luvattiin tulla seuraava pvnä uudelleen aukaisemaan viemäri jollain tavalla,niin kuis olikin unohtunut.Koittavat kuulemma tulla. Jep. Usko ja luotto meni.

    • Anonyymi

      Paras Loimaalla. Hyvä ja osaava. Hinnasta en tiedä , mutta työ maksaa. Joka asiassa työ maksaa. Ei mitään ilmaseks tarvii tehdä

    • Anonyymi

      Kyllä Koivusaaret osaa.

    • Anonyymi

      Tulee jos muistaa 😂 Pari vuotta sitten piti tulla ja muistuteltiin puhelimitse ja sanottiin, että ajaa suoraan vilkaisemaan. En vaan muistanut kysyä että ajaa mistä kun edelleen on ilmeisesti matkalla. Loimaalla pn yllättävän paljon näitä "tulen kohta käymään siinä" firmoja, joita ei ikinä näy saapuvaksi.

    • Anonyymi

      Onneksi on. Hienoa kun rohkeat yrittäjät vielä Loimaalla yrittävät. Suurimman osan ois helppo siirtää firmansa vaikka Turkuun kun siellä osataan niin hienosti tulla aina ja täsmällisesti. Kohtuus tässä arvostelussa täällä. Tuntuu aikuisten koulukiusaamiselta

      • Anonyymi

        Eikö asiasta saa mielestäsi puhua? Onneksi asiakas saa valita mieluisan yrityksen jonka kanssa asioi. En näe syytä vaieta asiassa.


    • Anonyymi

      Viimeksi tultiin jopa parin tunnin päästä vuotavan wc-pöntön (säiliöstä pönttöön päin), vaikkei olis ollenka ollut niin kiire, mut toi oli niin pikku homma minkä ehti "sopivassa välissä". Kerran pari ollut myös ja siistiä ja nopeeta ollut. Toimeksiannot tulleet isännöitsijältä.

      Mä en oikein jaksa uskoa ihan noita kaikkia väitteitä mitä yrittäjistä tässä ketjussa (ja ylipäänsä) on. Joskus asiakkailla turhaa kiirettä, turhaa purnaamista laskuista, ei makseta ajoissa yms. Se on kanssa vähän huono, jos asiakas alkaa antaan pilkun tarkkoja ohjeita ammattilaiselle.

      PS. Parista sähkäristä, TL ja MP, olen kuullut etteivät oikein muista tehdä jotain pikku juttuja - on vissiin tilillä saldoo sen verran että on varaa valita.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Suosittelen koivusaarta. Mulla laitettiin keittiöön koko uudet viemäriputket vaikka oli sukitettu ja putket vaihdettu 2019, kun oli jäänyt joku pieni vuoto viemäriputken juureen josta tuli kauhee haju ajoittain niin vaihdettiin kaikki. Kävi tosi hienosti ja nopeesti homma. Oli tosi hieno juttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe