Siinä on siilin antelian lihava narttu. Www.eroprofile.com/tapsaus valitsette vain photos tai videos. Tunnistaako kukaan?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Kyllähän tuota varattuna miehenä pökkis koloon..takapäin näyttää mehukkaalta🙂M50v
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Sma juttu. Katsoin kuvat ja videoita. Kyllä runkkaamaan joutui, vaikka vasta eilen illalla tuli pantua vaimoa. Panisin.
- Anonyymi
Runkannu tälle monesti
- Anonyymi
Toihan on Maisa siilistä. Oli aikoinaan netissä MaisaDDKuopio nimimerkillä
- Anonyymi
Onko As.ssä tuolla niillä?
- Anonyymi
Maisahan siinä ollut myös jollain muullakin sivulla, runkattu on Maisalle
- Anonyymi
Paskaa se tuonkin suoli pukkaa
- Anonyymi
Nyt on palsta kyylärillä ummetusta
- Anonyymi
Ruma ämmä
- Anonyymi
Onkohan kuinka moni siltä saanu
- Anonyymi
Olen nussinut jonkun aikaa takaperin muutaman kerran. Todella hyvin antaa mut aika äänekäs naidessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nussinut jonkun aikaa takaperin muutaman kerran. Todella hyvin antaa mut aika äänekäs naidessa.
Oliko vaikeeta nussia takaperin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vaikeeta nussia takaperin
Sika 🐽 se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hiljanenhan tuo oli...
- Anonyymi00022
Useamman vuoden ajan kävin..oli oikein hyvä pantava..monet lastit olen sisään laskenut...muuti pois siilistä pekan menehtymisen jälkeen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476