Kertokaa nyt joku joka oikeesti tietää mikä mies tämä Therman on miehiään?
Aikamoinen raikulipojan maine hänellä, mutta onko päässä järkeä vai onko väitetyt päihteet vieneet miehen?
Miksi tietentahtoen hakeutuu vaikeuksiin? Ja jos nyt haukkuu ex-kumppaniaan, onko muka tehnyt nyt paremman valinnan? Eikö tällä reppanalla ole perhettä tai ystäviä jotka auttaisivat? Voiko kukaan ottaa häntä enää tosissaan työrintamalla?
Kertokaa nyt joku mikä mies tämä Therman on
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Soffan kanssa viihtyvillä miehillä ei perinteisesti kaikki ole ollut ns. kunnossa.
- Anonyymi
Näyttää, että päihteet sotki elämän.
- Anonyymi
Päihteet ovat sotkemassa elämää hyvää vauhtia. Voi vttu että tekisi mieli ottaa rinnuksista kiinni, vetää muutama litsari ja sanoa, että Ryhdistäydy.
T. Päihteillä asiansa sotkenut- Anonyymi
Päihteillä ja naisilla on elämänsä sotkenu ,mutta kait jätkässäkin on jotain häikkää.Toisaalta eikö vanha sananlasku sano ,että seura tekee kaltaisekseen.Ja tässä on käyny just näin.
- Anonyymi
S. Therman on varakkaan kiinteistöalalla toimineen isän yksi jälkeläinen , joka isän kuoltua sai melkoisen perintöosuuden, se on kaiketi faktaa, loput hänestä tiedetäänkin.
Kiitos siitä kuuluu ex avokille ja nykyiselle, sekä oman päihde- ja huumesekoilun tiimoilta lehdet ovat saaneet hänestä paljon kirjoitettavaa.- Anonyymi
Ex avoin aikaan onnistui kasvattamaan bisneksiä hyvin. Viellä vuonna 2019 firmalla meni hyvin. 2020 tuli ero ja alamäki alkoi. Exä yritti saada hoitoon "juhlimisen" takia ja nyxä tykkää juhlia tämän miehen kanssa. Hieman kesällä meni överiksi esim. hirttoköysi ja imurin varrella harjoitti Hangossa tavaroita. Näitä oli instastoryssa ja muuta ei niin mukavaa.
- Anonyymi
Kiitos kuuluu ihan Stefanille itselleen, että on nykyään kohujulkkis mies no 1. Voi sinua Stefan Poika Raukka sanon minä, ajattele sinun "pientä kultanuppuasi" ja miten kohu vaikuttaa teidän molempien elämään, on ryhdin paikka.
- Anonyymi
Reilun kaupan mies:= ) siinä on kerrassaan niin rehellinen mies. Ei juo, polta, käytä huumeita. Jokaisen anopin unelma ja vielä komea ja todella korkeasti koulutettu. Lisäksi hyvät tavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797