Aihe

Jerelle taas oikeutta

Anonyymi

En voi käsittää, miksi tätä Jereä pitää pitää julkisuudessa. On kirja ja elokuva. Ja otsikot. Ja Nanna ja perhe.... evvk
E7kö lehdillä ole kunnon ihmisiä tuttavapiirissään, joista vois kirjotella.

Tämän sankarin tekemiset voisi vaieta perunakuoppaan.
Oli Arto Nybergin haastateltavanakin, ja olipa kerrassaan SYMPAATTINEN mies. Huh,
No aina joku misu pitää karseintakin korstoa niin hurmaavana, että kainaloon ja alle haluaa. Ei noi ilman naisia jää. Ihme misuja, eikö ne parempia ukkoja saa?

No nyt pääsee Jere taas kesällä oikeuteen vastaamaan jostain viime joulukuun Levin episodist. Yökrhoon kun pitäis päästä ja jonoa on, niin tappeluhan siinä tulee, jos ei muut päästä etuilemaan. Ja jos on kusihätä, voi lorotella jonossa edessä seisovien nilkoille. Sitten painitaan järjestysmiehen kanssa. Ja sitte yöputkaan vaan ei yökerhoon.

En keksinyt ite, luin Iltalehdestä, että jonkun on kerrottu näin tehneen.
Sitä vaan ihmettelen, miksi ei noista tuoreista tapahtumista kerrottu Nybergin ohjelmassa. Sano vaan, että hyvin menee. Niinpä....
No jos ei paremmasta elämästä tiedä, niin hyvin kai sitte.

Että piti tämäkin hetki tuhlata tuohon korstoon, mutta ku niin inhottaa...
Ja ihmetyttää...

13

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittajahan se ihan itse sitä muka kammoamaansa julkisuutta ko. henkilön osalta nyt kannattelee...

• Anonyymi

Ihmettelen myös, että pitäisi katsoa ylöspäin tyyppiä, joka on sekoillut huumeiden kanssa ja kiekkoilijana sellaista alempaa keskikastia. Toki on jotain saavuttanut, mutta siltikin.

Iltaläpyskässä oli juttua urheiluosastolla, vaikka on ihan selkeä viihdeuutinen ja hyvin sopii tyrkkyjen joukkoon. Loppukaneetti oli asiaa vähättelevä, tottakai ja oikein elokuvaa (yhden totuuden dokumentti) lainataan: – Laiton uhkaushan tulee siitä, että mä vannoin kostoa, ja sanoin, että mä tuun tappaan ne.

Tosi miehekkäästi todettu. Eikä mitään ole ottanut eikä varsinkaan tehnyt, poket kateuksissaan kaivoivat verta nenästään ja menivät raukat tekemään rikosilmoituksen. Niinkö?

• Anonyymi

Pohjasakkaa, jota nyky journalismi suosii !!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjasakkaa, jota nyky journalismi suosii !!!!!!

Kova jeppe, oli hyvä puolustaja peleis ja muutenkin reilu äijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on reilu että maksaa kaikki ulosottovelkansakin😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilu äijä pettää vaimoaan, saattaa salarakkaansa pari kertaa raskaaksi ja kun lapsi syntyy, kieltäytyy olemasta isä lapselleen. Miehen malli siitä Jaxulle, voivoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amfetamiini maistu erätauolla, että semmonen narkki reilu jätkä hahaa menehän ninnunnannun tilaamaan petoksella zalandon paitoja, äläkäkä maksa,niinku et tähänkään asti

• Anonyymi

Onko heillä vielä päiväkotitoimintaa ihmettelen kuinka kukaan veisi lastaan kuumakallelle.

• Anonyymi

Molemmat kamalahdet eli Jöro ja Ninnunnannun ovat pian taas tuomiolla ihmisten väkivaltaisesta pahoinpitelystä, vie ny näille vielä tupla hintaan lapsesi hoitoon ja älä ihmittele jos jotain sattuu...minä varoisin ennakkoo,

• Anonyymi

Oli juonut viiniä ennen tappelua, olisko muutakin?

• Anonyymi

Kamaa menee välillä, ei siellä epsaniassa laakereilla lepäillä

• Anonyymi

A,teatteria menny lätkäpeleissäkin ja maailmalla, amfetamiini voitti nhl elämän ja miljoonat, narkki mikä narkki, huumeet menee kaiken edelle, kertoo Jöröstä kaiken, valitettavasti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      170
      9263
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      355
      6699
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      342
      4399