Aihe

Loviisan uusi kamppanjaa - sähkösokki

Anonyymi

Loviisan ydinvoimalan johtajan uusi keksimä kamppanja
suuntautuu maan mielialahäiriön hoitoon

Loviisan voimalan yhteyteen on avattu SÄHKÖHOIDON paikka
jonne halukkaat voivat tulla saamaan sähkösokkin.

Se parantaa aivojen toimintaa ja tervehdyttää mielialahäriöstä.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyn kyseisessä paikassa töissä, enkä ole kyllä tuollaista kamppanjaa nähnyt työpaikallani.

• Anonyymi

Sähköshokit, niin raflaavia kuin ovatkin masennuksen hoidossa, niin alkavat olla "So last season" eli magneetti on nyt in.

• Anonyymi

Minulle SSRI-vieroituksessa aivoni vammauttaneelle harkittiin hoidoksi sähköshokkihoitoa. Ovatko kaikki psykiatrian alalla työskentelevät samanlaisia sadisteja, kun tuollaista edes harkitaan? Sh-taustainen terapeuttinikin vertasi SSRI-lääkkeitä diabeteslääkkeisiin, vaikka tietää minun kärsivän vakavista vieroitusoireista.

Magneettihoidon turvallisuus on varmaan osoitettu puolueettomin tutkimuksin ilman taloudellisia intressejä, kuten psykiatrian alalla kaikki muukin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle SSRI-vieroituksessa aivoni vammauttaneelle harkittiin hoidoksi sähköshokkihoitoa. Ovatko kaikki psykiatrian alalla työskentelevät samanlaisia sadisteja, kun tuollaista edes harkitaan? Sh-taustainen terapeuttinikin vertasi SSRI-lääkkeitä diabeteslääkkeisiin, vaikka tietää minun kärsivän vakavista vieroitusoireista.

Magneettihoidon turvallisuus on varmaan osoitettu puolueettomin tutkimuksin ilman taloudellisia intressejä, kuten psykiatrian alalla kaikki muukin?

Sähköshokkihoito on kuin sirkkojen syönti, sen suurimmat ongelmat ovat mielikvuatasolla. Sirkoista ei tullut jokaisen arkipäivä ruokaa, eikä sähköshokkikaan sovi kaikkeen, mutta silti suosittelen että tutustut ihmiseen joka on käynyt sähköshokki hoidoissa.

Tai sinun tapauksessa ihmiseen joka tuskailee siitä, että sähköshokki- magneettihoito ei soveltunutkaan hänelle, ja joutuu edelleen popsimaan tehottomia pillereitä. Heitäkin valitettavasti on, vaikka äärimmäisen harvassa.

Magneettihoito on tainnut levitä suomeen viiden viimesen vuoden aikana, mutta koneethan on pyörineet sairaaloiden kellareissa jo vuosikymmeniä. Eli aika hyvin niiden haitat tiedetään. Mitä sitten tollanen hoito vois kustantaa yhteiskunnalle, jos vertaa yksityisten magneetti kuvaus hintoihin, niin heitetään joku 500€/ kerta. Magneetti hoidossa se hoitovälikin taitaa olla lyhyempi kuin sähköshokeissa, oliko peräti parin viikon välein. Eli taas jos tuntuu siltä että on jotain hampaankolossa kasvotonta hoitokoneistoa vastaan, niin magneetti jonoon vaan. Kiusa se on se pienikin kiusa.

Mutta jottei nyt menis ihan vattuiluks, niin mainittakoon että tälläkin foorumilla oli muistaakseni ihan asiallinen kesksutelu sähköshokki ja magneetti hoidoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      674
      6524
    2. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      5014