En tosiaankaan taasvymmärrä Me Too- uhriutumista!?

Anonyymi

Tunnettu miespoppari Marilyn(!) Manson on nyt kovien(?) syytösten kohteena entisten naisystäviensä taholta. Kuulemma tuo tyyppi on ihan hyväksikäyttänyt seksuaalisesti ja on muutenkin ollut ihan sortava naisystäviään kohtaan?


Mietitäänpä asiaa hiukan. Siis onko Manson pitänyt noita naisia vangittuna kotonaan? Tuskinpa. Vaan nuo naiset ovat täysin vapaaehtoisesti hakeutunut popparin kumppaneiksi.

Naiset varmaan tiesivät jo alkujaan, millainen outo tyyppi ja perverssi on kyseessä. He olisivat voineet heti kärkeen jättää hänet, kun huomasivat Mansonin väkivaltaisuuden.

Mutta eivät jättäneet! Vaan seurustelivat hänen kanssaan jopa vuosia. Miksi ihmeessä!? Siis jos hän oli niin kauhea tyyppi. Haiskahtaa taas kerran pahasti rahastukselta...

65

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä.

      Naisten seksuaalisuus ja suhde yleensä miehiin on usein masokistista ja jopa perverssiä. Tietyt naiset todella nauttivat alistamisesta ja kovasta kohtelusta. Kokemusta siitä on!

      Mutta kun lopulta nuo naiset kyllästyvät tai mies kyllästyy heihin, niin erohan siitä tulee. Ja kun kyse on rikkaasta julkkisesta, niin ei muuta kuin syyttelemään ja rahastamaan.

      Monille naisille kuten miehillekin pelkkä julkisuus on palkkio sinänsä. Kielteinenkin sellainen.

    • Anonyymi

      Nuo naiset haluavat julkisuutta itselleen. Se auttaa, jos haluaa saalistaa itselleen rikkaan miehen.

    • Anonyymi

      Koko MeToo- liike on femakkotoimittajien hypetyksen ansiota. Kuten BLM- liike on vasuritoimittajien ansiota.

      Länsimaiden valtamedioista on tullut yhtenäinen monikansallinen vasemmistolainen valtapuolue!

      Mikä johtaa länsimaisen sivilisaation tuhoutumiseen. Siis jos ei mitään hyvin radikaalia tapahdu...

    • Anonyymi

      "Naiset varmaan tiesivät jo alkujaan, millainen outo tyyppi ja perverssi on kyseessä."

      Oletko sitä mieltä että oudoiksi ja perversseiksi tiedetyillä ihmisillä on oikeus harjoittaa seksuaalista väkivaltaa ja muuta rikollista toimintaa? Siis ihan vain siksi koska kaikki tietävät heidän olevan outoja ja perverssejä?

      • Anonyymi

        "Vaan nuo naiset ovat täysin vapaaehtoisesti hakeutunut popparin kumppaneiksi."

        Ja tämä palaa taas kysymykseen: Entä jos nainen on tyhmä? Saako siis tyhmään naiseen kohdistaa seksuaalista ja muuta väkivaltaa?

        Eikö tyhmillä ihmisillä ole lainsuojaa?


      • Anonyymi

        Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään. Siis jos ovat syyntakeellisia.

        Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni.

        Länsimaista on tullut kuin joku hoitolaitos, jossa typerien ja vastuuttomien ihmisten tekojen seuraukset pyritään poistamaan.

        Kyllä aikuisilla ja syyntakeellisilla ihmisillä on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha.

        Ja hyvä niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaan nuo naiset ovat täysin vapaaehtoisesti hakeutunut popparin kumppaneiksi."

        Ja tämä palaa taas kysymykseen: Entä jos nainen on tyhmä? Saako siis tyhmään naiseen kohdistaa seksuaalista ja muuta väkivaltaa?

        Eikö tyhmillä ihmisillä ole lainsuojaa?

        Niinpä. Vaikea kysymys. Miten suojella typerystä itseltään? Siihen ei olla koskaan löydetty vastausta. Onnea yrityksellesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään. Siis jos ovat syyntakeellisia.

        Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni.

        Länsimaista on tullut kuin joku hoitolaitos, jossa typerien ja vastuuttomien ihmisten tekojen seuraukset pyritään poistamaan.

        Kyllä aikuisilla ja syyntakeellisilla ihmisillä on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha.

        Ja hyvä niin...

        "Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään."

        Jälleen nähdään miten keskivertoihminen ei ymmärrä edes mikä ero on sillä että tekee pahaa itselleen versus että tekee pahaa toiselle. Jos joku tekee itselleen pahaa tai toimii henkilökohtaisessa elämässään typerästi siten ettei typeryyksistä ole haittaa ulkopuolisille, se on oma asia eikä muille kuulu. Jos joku kohtelee itseään huonosti, siitä ei seuraa että myös muilla on oikeus kohdella häntä huonosti.

        Millä tavoin siis "vastuu" omista tekemisistään pitäisi näkyä tässä yhteydessä tämän naisen osalta? Millä tavalla hänen pitäisi ottaa itseensä kohdistetusta väkivallasta vastuu? Jättää rikosilmoitus tekemättä ja pitää suunsa kiinni sitäkö tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään. Siis jos ovat syyntakeellisia.

        Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni.

        Länsimaista on tullut kuin joku hoitolaitos, jossa typerien ja vastuuttomien ihmisten tekojen seuraukset pyritään poistamaan.

        Kyllä aikuisilla ja syyntakeellisilla ihmisillä on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha.

        Ja hyvä niin...

        "Länsimaista on tullut kuin joku hoitolaitos, jossa typerien ja vastuuttomien ihmisten tekojen seuraukset pyritään poistamaan.

        Kyllä aikuisilla ja syyntakeellisilla ihmisillä on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha."

        Juuri noin. Esimerkiksi Marilyn Mansonilla on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ei ole mikään lastentarha. Mutta vaikuttaa todellakin siltä että länsimaat ja varsinkin Suomi on typeriä ja vastuuttomia ihmisiä hyysäävä hoitokoti jossa outojen ja perverssien ihmisten _toisille_ tekemät teot ja jopa rikokset sivuutetaan vain sillä että kaikki tietävät heidän olevan outoja ja perverssejä. Ikäänkin vastuu siirtyisi silloin uhrille.

        Ainakin silloin jos uhri on toiminut itse typerästi, ollut tyhmä ja naiivi. Tai kännissä. Huumeissa.

        Sinä hyysäät ja puolustelet siis outoja ja perverssejä ihmisiä. Kaikista brutaaleimmat teot ovat aina outojen ja perverssien ihmisten ja ihmisryhmien tekemä. Varmasti ne kaikista raaimmatkin teot siis pitäisi taputella ja vastuu siirtää uhrille samalla perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään. Siis jos ovat syyntakeellisia.

        Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni.

        Länsimaista on tullut kuin joku hoitolaitos, jossa typerien ja vastuuttomien ihmisten tekojen seuraukset pyritään poistamaan.

        Kyllä aikuisilla ja syyntakeellisilla ihmisillä on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha.

        Ja hyvä niin...

        Oletko sitä mieltä että oudoilla ja perversseiksi tiedetyillä ihmisillä on oikeus harjoittaa seksuaalista väkivaltaa?

        "Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään."

        Siis "ei tietystikään" mutta uhrilla on vastuu itseensä kohdistuneesta väkivallasta. Koita päättää miten ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Vaikea kysymys. Miten suojella typerystä itseltään? Siihen ei olla koskaan löydetty vastausta. Onnea yrityksellesi...

        Tässä tilanteessa on kysymys tilanteesta jossa vahinko on jo tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Vaikea kysymys. Miten suojella typerystä itseltään? Siihen ei olla koskaan löydetty vastausta. Onnea yrityksellesi...

        Typeryksiähän suojellaan koko ajan. Marilyn Manson on typerä ja vastuuton ja sinä itse haluat häntä suojella omien tekojensa seurauksilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaan nuo naiset ovat täysin vapaaehtoisesti hakeutunut popparin kumppaneiksi."

        Ja tämä palaa taas kysymykseen: Entä jos nainen on tyhmä? Saako siis tyhmään naiseen kohdistaa seksuaalista ja muuta väkivaltaa?

        Eikö tyhmillä ihmisillä ole lainsuojaa?

        Seksuaalinen "väkivalta" (alistaminen, dominointi, orja-mastersysteemit ja muu sen kaltainen) on ihan sallittua, jos molemmat osapuolet sitä haluavat.

        Näille naisille näytti kelpaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaan nuo naiset ovat täysin vapaaehtoisesti hakeutunut popparin kumppaneiksi."

        Ja tämä palaa taas kysymykseen: Entä jos nainen on tyhmä? Saako siis tyhmään naiseen kohdistaa seksuaalista ja muuta väkivaltaa?

        Eikö tyhmillä ihmisillä ole lainsuojaa?

        Miten niin tyhmä? Rahan ja julkisuuden tavoittelu ei ole mitenkään merkki tyhmyydestä.

        Ja entä sitten, vaikka nainen olisikin tyhmä? Eikö tyhmillä ole oikeutta halutessaan harjoittaa outoakin seksuaalisuutta siinä missä viisaillakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään."

        Jälleen nähdään miten keskivertoihminen ei ymmärrä edes mikä ero on sillä että tekee pahaa itselleen versus että tekee pahaa toiselle. Jos joku tekee itselleen pahaa tai toimii henkilökohtaisessa elämässään typerästi siten ettei typeryyksistä ole haittaa ulkopuolisille, se on oma asia eikä muille kuulu. Jos joku kohtelee itseään huonosti, siitä ei seuraa että myös muilla on oikeus kohdella häntä huonosti.

        Millä tavoin siis "vastuu" omista tekemisistään pitäisi näkyä tässä yhteydessä tämän naisen osalta? Millä tavalla hänen pitäisi ottaa itseensä kohdistetusta väkivallasta vastuu? Jättää rikosilmoitus tekemättä ja pitää suunsa kiinni sitäkö tarkoitat?

        Olisi pitänyt sanoa heippa M. Mansonille heti, kun herran toimet eivät miellyttäneet. Mutta kun raha taisi miellyttää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin tyhmä? Rahan ja julkisuuden tavoittelu ei ole mitenkään merkki tyhmyydestä.

        Ja entä sitten, vaikka nainen olisikin tyhmä? Eikö tyhmillä ole oikeutta halutessaan harjoittaa outoakin seksuaalisuutta siinä missä viisaillakin?

        Kumpikaan meistä ei ollut paikan päällä joten kumpikaan meistä ei tiedä mikä on totuus tuosta asiasta. Tässä keskustellaan siis periaatteellisista kysymyksistä.

        Tästä:

        "Mietitäänpä asiaa hiukan. Siis onko Manson pitänyt noita naisia vangittuna kotonaan? Tuskinpa. Vaan nuo naiset ovat täysin vapaaehtoisesti hakeutunut popparin kumppaneiksi.

        Naiset varmaan tiesivät jo alkujaan, millainen outo tyyppi ja perverssi on kyseessä. He olisivat voineet heti kärkeen jättää hänet, kun huomasivat Mansonin väkivaltaisuuden."

        ... tuli mielikuva että aloittaja antaa ymmärtää tytön olleen tyhmä kun ensin hakeutui suhteeseen oudoksi ja perverssiksi tiedetyn aikuisen miehen kanssa eikä väkivaltaisuuden alkaessakaan tajunnut lähteä pois suhteesta.

        Rahastusmotiivin ymmärsin tarkoittavan vasta tätä nykyistä naisen nyt 33- vuotiaana tehtyä julkituloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään. Siis jos ovat syyntakeellisia.

        Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni.

        Länsimaista on tullut kuin joku hoitolaitos, jossa typerien ja vastuuttomien ihmisten tekojen seuraukset pyritään poistamaan.

        Kyllä aikuisilla ja syyntakeellisilla ihmisillä on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha.

        Ja hyvä niin...

        "Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni."

        Jos et olisi koko elämäsi ajan kaikkina aikoina ja kaikissa hetkissä 100% onnistunut välttämään vääränlaista seuraa ja joutunut esim. raiskatuksi, syyttäisit siis itseäsi etkä raiskaajaa?

        Olisit viisaana ja esimerkillisenä henkilönä vain ottanut kokemuksesta opiksi?

        Eli raiskaajan suorittama raiskaus olisi ollut sinulle ikään kuin koulutustilanne jossa raiskaaja opetti sinulle läksyn?

        Alarming.... :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan meistä ei ollut paikan päällä joten kumpikaan meistä ei tiedä mikä on totuus tuosta asiasta. Tässä keskustellaan siis periaatteellisista kysymyksistä.

        Tästä:

        "Mietitäänpä asiaa hiukan. Siis onko Manson pitänyt noita naisia vangittuna kotonaan? Tuskinpa. Vaan nuo naiset ovat täysin vapaaehtoisesti hakeutunut popparin kumppaneiksi.

        Naiset varmaan tiesivät jo alkujaan, millainen outo tyyppi ja perverssi on kyseessä. He olisivat voineet heti kärkeen jättää hänet, kun huomasivat Mansonin väkivaltaisuuden."

        ... tuli mielikuva että aloittaja antaa ymmärtää tytön olleen tyhmä kun ensin hakeutui suhteeseen oudoksi ja perverssiksi tiedetyn aikuisen miehen kanssa eikä väkivaltaisuuden alkaessakaan tajunnut lähteä pois suhteesta.

        Rahastusmotiivin ymmärsin tarkoittavan vasta tätä nykyistä naisen nyt 33- vuotiaana tehtyä julkituloa.

        https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2021/05/Marilyn manson evan rachel wood.jpg

        Tässä kuva Mansonista. Kyllä raha on aika ilmeinen syy sille, että haluaa seurustella tämän henkilön kanssa.

        "Born Brian Hugh Warner, better known by his professional name Marilyn Manson has an estimated net worth of $25 million."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2021/05/Marilyn manson evan rachel wood.jpg

        Tässä kuva Mansonista. Kyllä raha on aika ilmeinen syy sille, että haluaa seurustella tämän henkilön kanssa.

        "Born Brian Hugh Warner, better known by his professional name Marilyn Manson has an estimated net worth of $25 million."

        https://static2.therichestimages.com/wordpress/wp-content/uploads/Marilyn-Manson-marilyn-manson-29937173-2560-2560.jpg?q=50&fit=crop&w=740&h=7

        No näkyisikö tämä kuva...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni."

        Jos et olisi koko elämäsi ajan kaikkina aikoina ja kaikissa hetkissä 100% onnistunut välttämään vääränlaista seuraa ja joutunut esim. raiskatuksi, syyttäisit siis itseäsi etkä raiskaajaa?

        Olisit viisaana ja esimerkillisenä henkilönä vain ottanut kokemuksesta opiksi?

        Eli raiskaajan suorittama raiskaus olisi ollut sinulle ikään kuin koulutustilanne jossa raiskaaja opetti sinulle läksyn?

        Alarming.... :/

        Eikös tuo mennyt naimisiinkin "raiskaajansa" kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo mennyt naimisiinkin "raiskaajansa" kanssa?

        Miten nämä linkit, kuvat, ja se jos nainen meni naimisiin MM:n kanssa liittyy asiaan?

        Keskustelemme periaatteellisista kysymyksistä. Millä tavoin aiheen kannalta on relevanttia jatkaa epäolennaisten omien hypoteesiesi ja oletustesi tekemistä tuosta nimenomaisesta pariskunnasta? Luuletko sinä oikeasti tietäväsi heidän välisestä suhteestaan jotakin totuuksia? En minä ainakaan tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nämä linkit, kuvat, ja se jos nainen meni naimisiin MM:n kanssa liittyy asiaan?

        Keskustelemme periaatteellisista kysymyksistä. Millä tavoin aiheen kannalta on relevanttia jatkaa epäolennaisten omien hypoteesiesi ja oletustesi tekemistä tuosta nimenomaisesta pariskunnasta? Luuletko sinä oikeasti tietäväsi heidän välisestä suhteestaan jotakin totuuksia? En minä ainakaan tiedä.

        Jos menee naimisiin hirveän kamalan raiskaajakiduttajan kanssa voi epäillä, ettei se ihan niin hirveä raiskaajakiduttaja ollutkaan. Vai pakottiko tuo haulikolla uhaten alttarille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalinen "väkivalta" (alistaminen, dominointi, orja-mastersysteemit ja muu sen kaltainen) on ihan sallittua, jos molemmat osapuolet sitä haluavat.

        Näille naisille näytti kelpaavan.

        Vapaaehtoinen seksuaalinen kanssakäyminen silloinkaan kun siihen sisältyy väkivaltaa ei ole seksuaalista väkivaltaa.

        Ei väkivaltaisia urheilulajejakaan pidetä väkivaltana. Nyrkkeily, vapaapaini, karate yms. eivät ole väkivaltaa koska ne perustuvat selviin sääntöihin ja lasketaan urheiluksi.

        Seksuaalinen väkivalta on sitä että joku siihen osallisista ei ole siinä mukana omasta vapaasta tahdostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaaehtoinen seksuaalinen kanssakäyminen silloinkaan kun siihen sisältyy väkivaltaa ei ole seksuaalista väkivaltaa.

        Ei väkivaltaisia urheilulajejakaan pidetä väkivaltana. Nyrkkeily, vapaapaini, karate yms. eivät ole väkivaltaa koska ne perustuvat selviin sääntöihin ja lasketaan urheiluksi.

        Seksuaalinen väkivalta on sitä että joku siihen osallisista ei ole siinä mukana omasta vapaasta tahdostaan.

        Niinhän se on. Ei pidä lähteä Mansonin matkaan, ei masterin ruoskaleikkeihin eikä nyrkkeilykehään, jos ei hommasta tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Ei pidä lähteä Mansonin matkaan, ei masterin ruoskaleikkeihin eikä nyrkkeilykehään, jos ei hommasta tykkää.

        Olipas taas typerä kommentti. Mistä tietää haluaako leikkejä, jos niitä ei kokeile? Toisen osapuolen on lopetettava leikit, jos toinen ei niistä tykkää. Ja ei muutenkaan pidä tehdä sellaisia seksileikkejä, jos ei kestä että ne tulevat päivänvaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas taas typerä kommentti. Mistä tietää haluaako leikkejä, jos niitä ei kokeile? Toisen osapuolen on lopetettava leikit, jos toinen ei niistä tykkää. Ja ei muutenkaan pidä tehdä sellaisia seksileikkejä, jos ei kestä että ne tulevat päivänvaloon.

        Omilla periaatteillasi sinun on siis syötävä kakkaa, ennen kuin osaat sanoa, onko se kivaa.

        Toisen osapuolen on taas lopetettava, jos se ei ole sinusta mukavaa. Pökäle tosin on jo suussa tässä vaiheessa.

        Selvää asiassa on se, että sinun on tehtävä päätös lähteä, jos ei homma miellytä. Kakkakaveri saa jatkaa harrastustaan samanhenkisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas taas typerä kommentti. Mistä tietää haluaako leikkejä, jos niitä ei kokeile? Toisen osapuolen on lopetettava leikit, jos toinen ei niistä tykkää. Ja ei muutenkaan pidä tehdä sellaisia seksileikkejä, jos ei kestä että ne tulevat päivänvaloon.

        Olen seuraillut näitä keskusteluja jo pitkään mm. tästä aiheesta. Pakko vähän analysoida. Näissä keskusteluissa esiintyy kerta toisensa jälkeen samaa toistavia ajatuskuvioita joissa ihmiset nielaisevat uhria syyllistäviä ja väkivaltaa vähätteleviä ajatuksia huomaamattaan.

        Aloittaja on sitä mieltä että väkivaltaa harjoittavalta katoaa syyllisyys johonkin vain sillä perusteella, jos hänen taipumuksensa ovat yleisessä tiedossa. Yleisesti ajatellaan ilmeisesti että vastuu ja syyllisyys siirtyy ympäristölle jos väkivaltaa harjoittaa ihminen jonka tiedetään olevan väkivaltainen.

        Eli siis väkivalta on väärin ja tekijän syytä vain jos väkivaltaisuus tulee yllätyksenä. Mutta jos se on yleisessä tiedossa hän ei yhtäkkiä olekaan enää vastuussa mistään ja saa tehdä mitä vain.

        Tämä kuuluu samaan sarjaan Martina Aitolehden päihderiippuvaisen siskon kuolemasta tehdyn lehtijutun kanssa. Jutussa todettiin aivan kuin itsestäänselvänä asiana että henkirikoksen uhrina kuoleminen "kuuluu elämäntyyliin". Annetaan ymmärtää että henkirikos johtuu uhrin päihderiippuvuudesta eikä siitä että oli se joku henkilö joka teki henkirikoksen.

        Eli henkirikoksen tekeminen on väärin juu, Paitsi silloin kun uhri on päihderiippuvainen. Silloin henkirikos onkin sen uhrin omien elämänvalintojen syytä ja johtuu hänen omasta elämäntyylistään ei suinkaan sen henkirikollisen valinnoista. Aika älyvapaata ajatuksenjuoksua.

        Samanlaisia itsestäänselvyyksiä on muitakin. Esimerkiksi ikuinen kysymys miksi nainen ei lähde väkivaltaisesta parisuhteesta. Kysymystä ei koskaan esitetä niin päin että miksi mies on niin ärsyttävän naisen kanssa että häntä on "pakko" hakata. Miksi mies ei lähde pois suhteesta? Hyvä esimerkki Matti- Mervi keissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt sanoa heippa M. Mansonille heti, kun herran toimet eivät miellyttäneet. Mutta kun raha taisi miellyttää...

        Oletko sitä mieltä että rikas ei voi olla syyllinen väkivaltaan? Aina kun rikas on syytteessä kyse on rahastuksesta.

        Nygårdkaan ei varmaan sitten ole oikeasti mihinkään syyllinen. Siksi koska hän on rikas.

        Epstein ei ole syyllinen. Maxwell ei ole syyllinen. Rikkaat eivät syyllisty väkivaltaan tai rikoksiin? Aina kyse on rahastuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä että rikas ei voi olla syyllinen väkivaltaan? Aina kun rikas on syytteessä kyse on rahastuksesta.

        Nygårdkaan ei varmaan sitten ole oikeasti mihinkään syyllinen. Siksi koska hän on rikas.

        Epstein ei ole syyllinen. Maxwell ei ole syyllinen. Rikkaat eivät syyllisty väkivaltaan tai rikoksiin? Aina kyse on rahastuksesta?

        Tietysti rikas voi olla syyllinen ihan mihin vaan. Nygårdinkin juhlista voi helposti lähteä pois ja voi jopa olla menemättä niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas taas typerä kommentti. Mistä tietää haluaako leikkejä, jos niitä ei kokeile? Toisen osapuolen on lopetettava leikit, jos toinen ei niistä tykkää. Ja ei muutenkaan pidä tehdä sellaisia seksileikkejä, jos ei kestä että ne tulevat päivänvaloon.

        Marilyn Manson aikuisena yli 30- vuotiaana miehenä hengailee itseään parikymmentä vuotta nuorempien ja jopa teini- ikäisten naisten kanssa, ja harrastaa heidän kanssaan sm- seksiä. Olisko pitänyt arvata että se on vähän riskaabelia?

        On se ihme juttu ettei viisastelija viisastele hänelle että mitäs läksit oma vika. Vastuullinen on se18- vuotias nuori nainen. Aikuinen yli 30- vuotias mies on luonnonilmiö jonka tekoset vain tapahtuvat.

        Nainen ja tyttö on se jonka olisi pitänyt sitä ja tätä. Koska ei Marilyn Mansonin olisi pitänyt yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään. Siis jos ovat syyntakeellisia.

        Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni.

        Länsimaista on tullut kuin joku hoitolaitos, jossa typerien ja vastuuttomien ihmisten tekojen seuraukset pyritään poistamaan.

        Kyllä aikuisilla ja syyntakeellisilla ihmisillä on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha.

        Ja hyvä niin...

        "Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään. Siis jos ovat syyntakeellisia."

        Eikö Marilyn Manson ole syyntakeinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietystikään eikä siitä ole tässä kysymys. Vaan siitä, että jokaisella on vastuu omista tekemisistään. Siis jos ovat syyntakeellisia.

        Minä olen koko elämäni pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa ja pääosin onnistunutkin siinä. Ja kun olen epäonnistunut, niin en syytä siitä muita kuin itseäni.

        Länsimaista on tullut kuin joku hoitolaitos, jossa typerien ja vastuuttomien ihmisten tekojen seuraukset pyritään poistamaan.

        Kyllä aikuisilla ja syyntakeellisilla ihmisillä on vastuu omista tekemisistään ja valinnoistaan. Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha.

        Ja hyvä niin...

        "Maailma ja elämä ei ole mikään lastentarha."

        Sano se Marilyn Mansonille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaan nuo naiset ovat täysin vapaaehtoisesti hakeutunut popparin kumppaneiksi."

        Ja tämä palaa taas kysymykseen: Entä jos nainen on tyhmä? Saako siis tyhmään naiseen kohdistaa seksuaalista ja muuta väkivaltaa?

        Eikö tyhmillä ihmisillä ole lainsuojaa?

        Tyhmyydestä sakotetaan. On aina sakotettu.


    • Anonyymi

      "Millä tavoin siis "vastuu" omista tekemisistään pitäisi näkyä tässä yhteydessä tämän naisen osalta? Millä tavalla hänen pitäisi ottaa itseensä kohdistetusta väkivallasta vastuu?"

      Haluaisin tähän vastauksen.

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa, kun pikaisella selaamisella tämä väkivalta jäi epämääräiseksi (oli mm. joutunut kuuntelemaan, kun M.M paneskeli toista naista).

        Yleensä vastaus tämmöiseen on "jätä se sika".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa, kun pikaisella selaamisella tämä väkivalta jäi epämääräiseksi (oli mm. joutunut kuuntelemaan, kun M.M paneskeli toista naista).

        Yleensä vastaus tämmöiseen on "jätä se sika".

        Lukemattomat tutkimukset ovat todistaneet että väkivaltaisesta parisuhteesta lähteminen ei ole noin yksinkertaista. Lähtemishetki on uhrille kaikista vaarallisin koska lähteminen voi olla hengenvaarallista. MM:n naisystävä kertoo karmaisevista fantasioista joita Mansonilla oli. Lisäksi on monia psykologisia syitä miksi ihminen ei lähde väkivaltaisen ihmisen luota pois. Otapas selvää asioista ennen kuin menet viisastelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemattomat tutkimukset ovat todistaneet että väkivaltaisesta parisuhteesta lähteminen ei ole noin yksinkertaista. Lähtemishetki on uhrille kaikista vaarallisin koska lähteminen voi olla hengenvaarallista. MM:n naisystävä kertoo karmaisevista fantasioista joita Mansonilla oli. Lisäksi on monia psykologisia syitä miksi ihminen ei lähde väkivaltaisen ihmisen luota pois. Otapas selvää asioista ennen kuin menet viisastelemaan.

        No voi voi. Eikös vaarallisempaa ole haastaa väkivaltainen exä oikeuteen ja vaatia korvauksia? Sehän voi tulla kostamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi. Eikös vaarallisempaa ole haastaa väkivaltainen exä oikeuteen ja vaatia korvauksia? Sehän voi tulla kostamaan.

        Olisiko mukavampaa jos väkivaltaa kokeneet eivät pelon vuoksi hakisi koskaan itselleen oikeutta? MM:n tapauksessahan kyse on vuosien takaisista tapahtumista. Evan on nyt 33- vuotias ja puhuu teini- ikäisenä alkaneista tapahtumista. Tämä ei ole siis se tilanne kun sanotaan "jätä se sika".

        Emme edelleenkään tiedä mikä on totuus tuostakin asiasta. Mutta kyllä netissä aika yksityiskohtaisia ja rajuja väitteitä on esitetty. Viimeisin väite että MM:lla olisi ollut raiskaushuone.

        Mutta miksi sinun on niin vaikea keskustella vakavasti vakavasta asiasta? Mikä tässä aiheessa ärsyttää noin paljon että et osaa edes vastailla muulla tavoin kuin v ittuilemalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mukavampaa jos väkivaltaa kokeneet eivät pelon vuoksi hakisi koskaan itselleen oikeutta? MM:n tapauksessahan kyse on vuosien takaisista tapahtumista. Evan on nyt 33- vuotias ja puhuu teini- ikäisenä alkaneista tapahtumista. Tämä ei ole siis se tilanne kun sanotaan "jätä se sika".

        Emme edelleenkään tiedä mikä on totuus tuostakin asiasta. Mutta kyllä netissä aika yksityiskohtaisia ja rajuja väitteitä on esitetty. Viimeisin väite että MM:lla olisi ollut raiskaushuone.

        Mutta miksi sinun on niin vaikea keskustella vakavasti vakavasta asiasta? Mikä tässä aiheessa ärsyttää noin paljon että et osaa edes vastailla muulla tavoin kuin v ittuilemalla?

        Tuollainen ” raiskaushuone” on tyypillinen pariskunnille, jotka harrastavat sadomasokistisia roolileikkejä.

        Ei kait MM nyt niin tyhmä olisi, että syyllistäisi itseeään ? Ihan sama kuin murhaaja tekisi kotiinsa tappohuoneen!? 😉

        Yritä nyt edes hieman lukea kriittisesti valtamedian femakkotoimittajien juttuja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen ” raiskaushuone” on tyypillinen pariskunnille, jotka harrastavat sadomasokistisia roolileikkejä.

        Ei kait MM nyt niin tyhmä olisi, että syyllistäisi itseeään ? Ihan sama kuin murhaaja tekisi kotiinsa tappohuoneen!? 😉

        Yritä nyt edes hieman lukea kriittisesti valtamedian femakkotoimittajien juttuja...

        Mitä siitä? Tuo ei mitätöi mahdollisuutta että vastentahtoista seksuaalista väkivaltaa on oikeasti harjoitettu. Päinvastoin.

        Salliva ilmapiiri madaltaa kynnystä alkaa harjoittamaan seksuaalista väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä? Tuo ei mitätöi mahdollisuutta että vastentahtoista seksuaalista väkivaltaa on oikeasti harjoitettu. Päinvastoin.

        Salliva ilmapiiri madaltaa kynnystä alkaa harjoittamaan seksuaalista väkivaltaa.

        Feministin kuitenkin pitäisi puolustaa ei-tyypillistä vaihtoehtoista seksuaalisuutta. Mitä oudompaa, sen parempi.

        Mitenkä ne patriarkaaliset valtarakenteet muuten murskataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feministin kuitenkin pitäisi puolustaa ei-tyypillistä vaihtoehtoista seksuaalisuutta. Mitä oudompaa, sen parempi.

        Mitenkä ne patriarkaaliset valtarakenteet muuten murskataan?

        Et osaa enää vastata aiheeseen kun johdattelet keskustelua sivurateille.

        Kyllä on säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa enää vastata aiheeseen kun johdattelet keskustelua sivurateille.

        Kyllä on säälittävää.

        😊😁


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.hs.fi/urheilu/art-2000005634836.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=a1908dd7e7f8938f4b6c62863738fe25

        "Naisten jalkapallomaajoukkueen entinen päävalmentaja myöntää, että joukkueessa oli laajaa seksuaalista häirintää"

        Kun lesbot ovat hyväksikäyttäjiä, feministi mykistyy täysin.

        Puhuttiinko tässä naisten jalkapallomaajoukkueesta vai Marilyn Mansonin keissistä?

        Seksuaalinen väkivalta ei ole mikään leikin asia. Opettele erottamaan mihin aiheisiin leikkimielisyys sopii ja mihin ei. Selvästikin olet täällä vain perseilemässä etkä keskustelemassa vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiinko tässä naisten jalkapallomaajoukkueesta vai Marilyn Mansonin keissistä?

        Seksuaalinen väkivalta ei ole mikään leikin asia. Opettele erottamaan mihin aiheisiin leikkimielisyys sopii ja mihin ei. Selvästikin olet täällä vain perseilemässä etkä keskustelemassa vakavasti.

        “Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen.

        Manson tuli jo käsitellyksi. Jatketaan siis naisurheilun lesboihin. Montako sai kenkää, montako tuomittiin? Julkistiko metoo-väki nimiä?


    • Anonyymi

      Minusta on naista halventavaa ajatella, että nainen on niin tyhmä että ei ymmärrä omaa etuaan. Että hän on niin tyhmä, että tarvitsee jonkun häntä suojelemaan omalta tyhmyydeltään. Että nainen on niin avuton ja harhautettava, että voi olla suhteessa kaltoinkohtelevan julkkiksen kanssa vastoin omaa tahtoaan ja etuaan.
      Alaikäiset on asia erikseen, mutta aikuisten naisten pitäisi ottaa vastuu omasta elämästään ja valikoida patrnerinsa paremmin.

      • Anonyymi

        Se ei ole kuule sun mielipiteestäsi kiinni ovatko ihmiset joskus hyväuskoisia ja vedätettävissä. Se on elämän realiteetti.

        Mutta eikö ole miestä kohtaan halventavaa ajatella että aikuinen mies on niin tyhmä ettei ymmärrä omaa etuaan? Että hän on niin tyhmä että tarvitsee jonkun kädestä pitäen kertomaan ettei ole hyvä idea alkaa teini- ikäisten ja huomattavasti itseään nuorempien naisten kanssa sm-seksiä harrastamaan. Että aikuinen mies on niin tyhmä että luulee voivansa tehdä mitä tahansa taiteen nimissä. Että aikuinen mies on niin avuton ja harhautettava että voi olla suhteessa itseään huomattavasti nuoremman naiivin naisen kanssa ja harrastaa väkivaltaseksiä tämän kanssa tajuamatta että siitä voi myöhemmin tulla ikäviä seuraamuksia.

        Kyllä aikuisen miehen pitäisi ottaa vastuu omasta elämästään ja valikoida elämäntapansa ja partnerinsa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole kuule sun mielipiteestäsi kiinni ovatko ihmiset joskus hyväuskoisia ja vedätettävissä. Se on elämän realiteetti.

        Mutta eikö ole miestä kohtaan halventavaa ajatella että aikuinen mies on niin tyhmä ettei ymmärrä omaa etuaan? Että hän on niin tyhmä että tarvitsee jonkun kädestä pitäen kertomaan ettei ole hyvä idea alkaa teini- ikäisten ja huomattavasti itseään nuorempien naisten kanssa sm-seksiä harrastamaan. Että aikuinen mies on niin tyhmä että luulee voivansa tehdä mitä tahansa taiteen nimissä. Että aikuinen mies on niin avuton ja harhautettava että voi olla suhteessa itseään huomattavasti nuoremman naiivin naisen kanssa ja harrastaa väkivaltaseksiä tämän kanssa tajuamatta että siitä voi myöhemmin tulla ikäviä seuraamuksia.

        Kyllä aikuisen miehen pitäisi ottaa vastuu omasta elämästään ja valikoida elämäntapansa ja partnerinsa paremmin.

        Mitä sinulla on vähemmistöryhmien seksiä vastaan, senkin natsi? Ja vielä kaiken päälle ikärasistikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole kuule sun mielipiteestäsi kiinni ovatko ihmiset joskus hyväuskoisia ja vedätettävissä. Se on elämän realiteetti.

        Mutta eikö ole miestä kohtaan halventavaa ajatella että aikuinen mies on niin tyhmä ettei ymmärrä omaa etuaan? Että hän on niin tyhmä että tarvitsee jonkun kädestä pitäen kertomaan ettei ole hyvä idea alkaa teini- ikäisten ja huomattavasti itseään nuorempien naisten kanssa sm-seksiä harrastamaan. Että aikuinen mies on niin tyhmä että luulee voivansa tehdä mitä tahansa taiteen nimissä. Että aikuinen mies on niin avuton ja harhautettava että voi olla suhteessa itseään huomattavasti nuoremman naiivin naisen kanssa ja harrastaa väkivaltaseksiä tämän kanssa tajuamatta että siitä voi myöhemmin tulla ikäviä seuraamuksia.

        Kyllä aikuisen miehen pitäisi ottaa vastuu omasta elämästään ja valikoida elämäntapansa ja partnerinsa paremmin.

        Miten se olikaan, kun en nyt tarkemmin muista? Käyttikö joku Lennu aikoinaan seksivälineinään nuorempia miehiä ja vielä kehuskeli asialla jälkeenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinulla on vähemmistöryhmien seksiä vastaan, senkin natsi? Ja vielä kaiken päälle ikärasistikin.

        Seksuaalista väkivaltaa harrastavat pervot eivät ole vähemmistöryhmä. He ovat enemmistö. Suurin osa maapallon väestöstä on kokenut seksuaalista väkivaltaa. Eli sitä, että seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja loukkaamattomuutta ei kunnioiteta.

        On aivan sama harjoitetaanko seksuaalista väkivaltaa taiteen nimissä, tuhatvuotisten perinteiden nimissä, poikkeavien edistyksellisten elämäntapojen nimissä, uskonnon nimissä, seksuaalisen väkivallantekijän omien traumojen nimissä, sosiaalisen kömpelyyden nimissä, uhrin oman hyväuskoisuuden ja tyhmyyden nimissä, pyhän avioliiton nimissä, opetuksen ja koulutuksen nimissä, vaiko ihan vain läpällä, vaiko minkä tahansa muun mielikuvituksellisen tekosyyn nimissä. Kyse on aina seksuaalisesta väkivallasta silloin kun seksuaalista koskemattomuutta ei kunnioiteta ja itsemääräämisoikeutta loukataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalista väkivaltaa harrastavat pervot eivät ole vähemmistöryhmä. He ovat enemmistö. Suurin osa maapallon väestöstä on kokenut seksuaalista väkivaltaa. Eli sitä, että seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja loukkaamattomuutta ei kunnioiteta.

        On aivan sama harjoitetaanko seksuaalista väkivaltaa taiteen nimissä, tuhatvuotisten perinteiden nimissä, poikkeavien edistyksellisten elämäntapojen nimissä, uskonnon nimissä, seksuaalisen väkivallantekijän omien traumojen nimissä, sosiaalisen kömpelyyden nimissä, uhrin oman hyväuskoisuuden ja tyhmyyden nimissä, pyhän avioliiton nimissä, opetuksen ja koulutuksen nimissä, vaiko ihan vain läpällä, vaiko minkä tahansa muun mielikuvituksellisen tekosyyn nimissä. Kyse on aina seksuaalisesta väkivallasta silloin kun seksuaalista koskemattomuutta ei kunnioiteta ja itsemääräämisoikeutta loukataan.

        "Seksuaalista väkivaltaa harrastavat pervot eivät ole vähemmistöryhmä. He ovat enemmistö."

        Siinä tapauksessa sinä olet poikkeava, siis pervo. Tervetuloa kuitenkin eheytymisharjoituksiin meidän enemmistön kanssa. Keksitään vaikka jotan kivaa suuhunpantavaa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Seksuaalista väkivaltaa harrastavat pervot eivät ole vähemmistöryhmä. He ovat enemmistö."

        Siinä tapauksessa sinä olet poikkeava, siis pervo. Tervetuloa kuitenkin eheytymisharjoituksiin meidän enemmistön kanssa. Keksitään vaikka jotan kivaa suuhunpantavaa sinulle.

        Eli alat uhkailemaan seksuaalisella väkivallalla kun argumenttisi loppuvat kesken.

        Tätäkö harrastat myös oikeassa elämässä?

        Tee maailmalle palvelus ja tapa itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli alat uhkailemaan seksuaalisella väkivallalla kun argumenttisi loppuvat kesken.

        Tätäkö harrastat myös oikeassa elämässä?

        Tee maailmalle palvelus ja tapa itsesi.

        Uhkailemaan, kun toivotin tervetulleeksi oppimaan uutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailemaan, kun toivotin tervetulleeksi oppimaan uutta?

        Oppimaan uutta, eli miltä raiskaaminen tuntuu.

        Montako ihmistä sä olet ehtinyt raiskaamaan samalla periaatteella oikeassa elämässä? Ihan siis koulutusmielessä, kun joku kehtaa ääneen väittää että seksuaalinen väkivalta on tekijän vika eikä uhrin.

        Joku vielä uskoo ettei suomessa ole raiskauskulttuuria.

        Suomalaista julkista seksuaalista väkivaltaa koskevaa keskustelua dominoivat raiskaajat. Virallinen narratiivi on raiskaajan narratiivi; vika oli uhrin, tekijä on luonnonilmiö. Hienoa Suomi. Sivistynyt Suomi.

        Ihmiset, jotka vastustavat seksuaalista väkivaltaa ja asettautuvat uhrin puolelle riskeeraavat oman turvallisuutensa jo sillä, että tuomitsevat ääneen väkivallan tekijän, eivätkä suostu syyllistämään uhria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppimaan uutta, eli miltä raiskaaminen tuntuu.

        Montako ihmistä sä olet ehtinyt raiskaamaan samalla periaatteella oikeassa elämässä? Ihan siis koulutusmielessä, kun joku kehtaa ääneen väittää että seksuaalinen väkivalta on tekijän vika eikä uhrin.

        Joku vielä uskoo ettei suomessa ole raiskauskulttuuria.

        Suomalaista julkista seksuaalista väkivaltaa koskevaa keskustelua dominoivat raiskaajat. Virallinen narratiivi on raiskaajan narratiivi; vika oli uhrin, tekijä on luonnonilmiö. Hienoa Suomi. Sivistynyt Suomi.

        Ihmiset, jotka vastustavat seksuaalista väkivaltaa ja asettautuvat uhrin puolelle riskeeraavat oman turvallisuutensa jo sillä, että tuomitsevat ääneen väkivallan tekijän, eivätkä suostu syyllistämään uhria.

        Hyvin tiedetään, että feministin mielestä kaikki (hetero)seksi on raiskausta ja avioliitto on laillistettua raiskausta.

        Kaikki transhommiin liittyvä taas on sitä normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tiedetään, että feministin mielestä kaikki (hetero)seksi on raiskausta ja avioliitto on laillistettua raiskausta.

        Kaikki transhommiin liittyvä taas on sitä normaalia.

        Luuletko sinä että tässä on joku leikki menossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko sinä että tässä on joku leikki menossa?

        Leikin nimi on "pässiä viedään narussa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikin nimi on "pässiä viedään narussa".

        Voi että sentään. Olipa taas nokkelaa.


    • Anonyymi

      Mutta kuntoutustyötoiminnassahan on paljon samanoloista porukkaa kuitenkin. Tarkemmin katsoessa.

    • Anonyymi

      Jokainenhan vähänkin kokeneempi ihminen tietää että monestikkin jälkeenpäin inhottaa kännissä , huumeissaan tai vaan seksuaalisen raivon vallassa tehdyt temput ja kokeilut .
      Nykyään miehenpuolet vaan joutuvat noista käräjille .

      Aksel Smitt ei noista joutunut käräjille , hän oli viisaasti nauhoittanut nussimisensa .
      Hän kyllä kostoksi joutui käräjille nauhoituksista !

      • Anonyymi

        Ihan asiallinen se feministien lakialoite että joka sessiosta tehdään kirjallinen sopimus josta voidaan katsoa mistä sovittiin. Kata Kärkkäiselläkin oli Peter Nygårdin kanssa sopimus johon kuului lentomatkat paratiisisaarelle ja nukkuminen Peterin vuoteessa , tietty rahasumma mutta ei sen enempää.


    • Anonyymi

      Raiskaaja-kansakunnalla on vaikeuksia ymmärtää Mee Too-liikettä yleensäkään.
      Sitä ollaan niin vapaata että tunnetaan oikeutensa loukatuksi vai?

    • Anonyymi

      Tuottajien kuuluukin koekäyttää, että tietää minne ne rahansa lykkää. Vai kuuluisiko se testaaminen vakuutus asia miehelle.
      Ne jotka hylättiin jutun nostivat, se on uusi tapa ansaita.
      Pimpalla piireihin! Kuvainnollisesti häpy leikataan?

      • Anonyymi

        Joku vielä kysyy mihin feminismiä tarvitaan. Tuollaisia mätäpäitä koko pallo täynnä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe