Pro-Keskuksen sopimusautoilijat!! Huom!!

Anonyymi

Reklamoikaa tulleet laskut laskun lähettäjälle. Laskutus on sopimuksen vastainen.

23

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko ajot jaetaan muillekin kuin saunakavereille. Sehän ei toimi, kun PRO-Keskuksen omistavat Semel, Savon Taksidata sekä Etelä-Savon Taksi, joista kaksi jälkimmäistä on taksiyrittäjien omistamia välityskeskuksia.

    • Anonyymi

      Laskut ovat aivan oikein ja sopimuksen mukaisia. Maksa laskusi äläkä kitise.

      • Anonyymi

        Laskut ovat aivan oikein ja sopimuksen mukaisia. Maksa laskusi äläkä kitise.

        Näytä sopimus ? Missä on? Huijareita ovat!


      • Anonyymi

        Laskutus on sopimuksen vastainen.Laskutus on sopimuksen vastainen.


      • Anonyymi

        Savolais rotta!!

        Laskut ovat aivan oikein ja sopimuksen mukaisia. Maksa laskusi äläkä kitise.

        Miten sopimus voi muuttua 1,5v jälkeen? Van Savolaisen kieron takia..Rotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savolais rotta!!

        Laskut ovat aivan oikein ja sopimuksen mukaisia. Maksa laskusi äläkä kitise.

        Miten sopimus voi muuttua 1,5v jälkeen? Van Savolaisen kieron takia..Rotta!

        2,5 vuoden jälkeen...


    • Anonyymi

      Aiheettomat laskut pitää ilmoittaa poliisille.

    • Anonyymi

      Kannattaa lukea se paperi mihin nimensä laittaa. Sitten kannattaa tehdä kustannuslaskelma ja sen pohjalta arvio kannattaako kyytejä lähteä sopimuksen ehdoilla ja hinnalla ajamaan. Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka nimen laittaa paperiin perehtymättä kunnolla ehtoihin. Näitä asioita ei varmaan aikoinaan yrittäjäkurssilla käyty läpi, koska todellista kilpailua ei ollut ja kustannuslaskelmia ei tarvinnut osata.

      • Anonyymi

        Kela lupasi että 70% autoista riittää


      • Anonyymi

        En ikimaailmassa kirjoittaisi alle sopimusta sellaisen yhtiön kanssa, jonka kotisivuilla luki aiemmin että riita-asiat käsitellään Käräjäoikeudessa. Mutta en olekaan kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Eikö Pro keskus ja savon taksidatalla ole sama omistus ?
      He tekevät tätä nyt,kun kilpailutus on tulossa ja häviävät varmasti,kierot savolaiset.
      Voittoa tekevät sikamaisen paljon johon autoilijat aasit on suostunu.!!
      Tässä näen,että on tyhmiä yrittäjiä,jotka suostuvat paskaan!!
      No,vielä paskempi on Menevä!:)))
      Oikein kunnon laukkuryssiä:))

      • Anonyymi

        PRO-Keskuksen omistavat Semel, Savon Taksidata sekä Etelä-Savon Taksi, joista kaksi jälkimmäistä on taksiyrittäjien omistamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PRO-Keskuksen omistavat Semel, Savon Taksidata sekä Etelä-Savon Taksi, joista kaksi jälkimmäistä on taksiyrittäjien omistamia.

        Eli tosin sanoen ei kannata luottaa mihinkään jos autoilijat on omistajan asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PRO-Keskuksen omistavat Semel, Savon Taksidata sekä Etelä-Savon Taksi, joista kaksi jälkimmäistä on taksiyrittäjien omistamia.

        Eli yhteydessä toisiinsa ja pro keskus ei tiedä asiasta..se kampaviineri mies:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PRO-Keskuksen omistavat Semel, Savon Taksidata sekä Etelä-Savon Taksi, joista kaksi jälkimmäistä on taksiyrittäjien omistamia.

        PRO-Keskuksen omistavat Semel,

        Mikä romu mittari..ei toimi pakkasessa..
        Sikamaiset vuokrahinnat romu mittareista,on ihan ryöstämistä..!!


    • Anonyymi

      Köyhät valittaa mä oon ainakin tyytyväinen pro keskukseen

    • Anonyymi

      Onko mahdollista perustella hieman paremmin väitettäsi?

      • Anonyymi

        Ajoja tulee siihen malliin että on varaa maksaa lisää rahaa pro-keskuselle. Jos pitävät näin hyvin ajoja minulla olen tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajoja tulee siihen malliin että on varaa maksaa lisää rahaa pro-keskuselle. Jos pitävät näin hyvin ajoja minulla olen tyytyväinen.

        Ajoja tulee siihen malliin että on varaa maksaa lisää rahaa pro-keskuselle. Jos pitävät näin hyvin ajoja minulla olen tyytyväinen.

        Maksa veikkonen,maksa :))) hernekeitolla elät savolainen:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajoja tulee siihen malliin että on varaa maksaa lisää rahaa pro-keskuselle. Jos pitävät näin hyvin ajoja minulla olen tyytyväinen.

        Ajoja tulee siihen malliin että on varaa maksaa lisää rahaa pro-keskuselle. Jos pitävät näin hyvin ajoja minulla olen tyytyväinen.

        Näin jälkeen:))) paljonko olet maksanut ..kjäh,kjäh kusettajille?


    • Anonyymi

      Köyhät valittajat voi kyykkykävellä kotiin jos ei ole varaa maksaa laskuja. Näyttää olevan monella rahat loppu kun ei pysty pitää autoa edes tyhjäkäynnillä talvella. Eikö ole varaa ostaa polttoainetta? Jää enemmän meille muille ajettavaa kun poistutte alalta.

      • Anonyymi

        Maksaa laskuja?? Mitä laskuja tarkoittaa?


      • Anonyymi

        Lintu ja lintu ei paljon auta, kun kyse on laista.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe