Aihe

Pro-Keskuksen sopimusautoilijat!! Huom!!

Anonyymi

Reklamoikaa tulleet laskut laskun lähettäjälle. Laskutus on sopimuksen vastainen.

16

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko ajot jaetaan muillekin kuin saunakavereille. Sehän ei toimi, kun PRO-Keskuksen omistavat Semel, Savon Taksidata sekä Etelä-Savon Taksi, joista kaksi jälkimmäistä on taksiyrittäjien omistamia välityskeskuksia.

• Anonyymi

Laskut ovat aivan oikein ja sopimuksen mukaisia. Maksa laskusi äläkä kitise.

• Anonyymi

Näytä sopimus ? Missä on? Huijareita ovat!

• Anonyymi

Laskutus on sopimuksen vastainen.Laskutus on sopimuksen vastainen.

• Anonyymi

Savolais rotta!!

Miten sopimus voi muuttua 1,5v jälkeen? Van Savolaisen kieron takia..Rotta!

• Anonyymi

Aiheettomat laskut pitää ilmoittaa poliisille.

• Anonyymi

Kannattaa lukea se paperi mihin nimensä laittaa. Sitten kannattaa tehdä kustannuslaskelma ja sen pohjalta arvio kannattaako kyytejä lähteä sopimuksen ehdoilla ja hinnalla ajamaan. Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka nimen laittaa paperiin perehtymättä kunnolla ehtoihin. Näitä asioita ei varmaan aikoinaan yrittäjäkurssilla käyty läpi, koska todellista kilpailua ei ollut ja kustannuslaskelmia ei tarvinnut osata.

• Anonyymi

Kela lupasi että 70% autoista riittää

• Anonyymi

Eikö Pro keskus ja savon taksidatalla ole sama omistus ?
      He tekevät tätä nyt,kun kilpailutus on tulossa ja häviävät varmasti,kierot savolaiset.
      Voittoa tekevät sikamaisen paljon johon autoilijat aasit on suostunu.!!
      Tässä näen,että on tyhmiä yrittäjiä,jotka suostuvat paskaan!!
      No,vielä paskempi on Menevä!:)))
      Oikein kunnon laukkuryssiä:))

• Anonyymi

PRO-Keskuksen omistavat Semel, Savon Taksidata sekä Etelä-Savon Taksi, joista kaksi jälkimmäistä on taksiyrittäjien omistamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PRO-Keskuksen omistavat Semel, Savon Taksidata sekä Etelä-Savon Taksi, joista kaksi jälkimmäistä on taksiyrittäjien omistamia.

Eli tosin sanoen ei kannata luottaa mihinkään jos autoilijat on omistajan asemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli yhteydessä toisiinsa ja pro keskus ei tiedä asiasta..se kampaviineri mies:)

• Anonyymi

Köyhät valittaa mä oon ainakin tyytyväinen pro keskukseen

• Anonyymi

Onko mahdollista perustella hieman paremmin väitettäsi?

• Anonyymi

Ajoja tulee siihen malliin että on varaa maksaa lisää rahaa pro-keskuselle. Jos pitävät näin hyvin ajoja minulla olen tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajoja tulee siihen malliin että on varaa maksaa lisää rahaa pro-keskuselle. Jos pitävät näin hyvin ajoja minulla olen tyytyväinen.

Maksa veikkonen,maksa :))) hernekeitolla elät savolainen:))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yölintu : Matti Silmu on kuollut

Matti Silmu, Yölintuorkesterin perustaja on kuollut. . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      6325
    2. Matti Silmu :(

Matti Silmu kuollut:( osanotto läheisille.
      Yölintu
      19
      3513