Haluaisin pyytää sulta anteeksi, mies

Anonyymi

Vaikka tiedän ettet sä varmaan mieti edes koko asiaa. Siitä on jo aikaa.
Anteeksi kun kerran ryntäsin pois huoneesta mihin sä tulit. Annoin varmaan vaikutelman etten halunnut olla sun läheisyydessä.

Tilanne oli ihan toisin. Mitään muuta en halunnut kun tulla sun lähelle.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jooo joo adios amigossi. Mieeees nieees määkiniset voit viedä jyväskylään tai muualle missä nyt trolli jaksat hinkata ittees duunikavereihis

    • Anonyymi

      Ryntäsit ja palasit tuijottamaan?

      • Anonyymi

        Olit alasti?


      • Anonyymi

        Tänään voisin kuunnella tarinan ja katsella;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit alasti?

        1991 S juolsi pakoon kollegaa duunissa ja nyt se vollaa sitä vuodikymmeniää

        Byääääää kun 1991 juoksin huoneesta pois. Byää muistaakohan se ukkeli tätä 30’vuoden jälkeen 🤣🤣


    • Anonyymi

      Joo tapahtui kerran vahingossa tämäkin

    • Anonyymi

      Tapahtuiko milloin?

    • Anonyymi

      Niin, jos tekee päinvastaista kuin sydämessään tuntee, ei toinen näe muuta kuin ulkoisen reaktion ja se tietysti loukkaa, tai kylmettää ainakin.

      En tiedä, mitä ajatella. Toivon saavani hänet vaikka se onkin vaikeaa.

      • Anonyymi

        Tuskin kannattaa. Tää kirjoittaja on HRJ eli
        Se joka vuosia jankuttanu
        Täällä
        Samaa

        Tuo ei pysty viemään suhteita muualle ja tuskin edes on molemminpuolista


      • Anonyymi

        Meidän pitäisi saada jutella asiasta rauhassa.


      • Anonyymi

        Koska näit hänet viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän pitäisi saada jutella asiasta rauhassa.

        Niin pitäisi. Jos olet hän, niin sanoisin, ettei mikään yksittäinen asia loukkaa, vaan kaikki tapahtuneet yhteensä ja passiivinen tai vetäytyvät asenne. Vaikea uskoa toisen olevan kiinnostunut. Hyvin vaikea. Toinen asia on puuttuvat kauniit sanotut sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi. Jos olet hän, niin sanoisin, ettei mikään yksittäinen asia loukkaa, vaan kaikki tapahtuneet yhteensä ja passiivinen tai vetäytyvät asenne. Vaikea uskoa toisen olevan kiinnostunut. Hyvin vaikea. Toinen asia on puuttuvat kauniit sanotut sanat.

        Ei kukaan halua puhua mielikuvitushahmoille. Minä en ainakaan.


      • Anonyymi

        Miksi se on vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan halua puhua mielikuvitushahmoille. Minä en ainakaan.

        Niitähän näyttää pesivän vähän joka päässä🤔 Vähän kuin täit, tihein aika keväisin


    • Anonyymi

      Tottakai lahja pitää tuoda ystävälle.

      • Anonyymi

        Lahjoista parhain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjoista parhain

        Perille saakka kannettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perille saakka kannettuna.

        Kondomit kovaan käyttöön


    • Anonyymi

      Älä pyytele anteeksi pyytele vanteeksi

      • Anonyymi

        Kyllä se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siitä.

        Sillä tavalla


    • Anonyymi

      Käyhän se. En vaan ole yksin liikenteessä. En ole yksin tässä liikenteessä.😎

    • Anonyymi

      Pyytääpä nyt anteeksi

    • Anonyymi

      Hei, ei se mtään haittaa. Pyydä siltä toiselta.

      • Anonyymi

        Aine ei voi jos ei yksin. Teatteriesityksiä eri roolissa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aine ei voi jos ei yksin. Teatteriesityksiä eri roolissa;)

        Oliko tämä joku vihje?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aine ei voi jos ei yksin. Teatteriesityksiä eri roolissa;)

        Näi o, onkohan se nainen kuuule ollenkaan, sitähän ei kukaan pääse täällä internetin keskustelupalstalla kurkkasemaan.


    • Anonyymi

      Joo, ihmisten välillä on noita keskipakoisvoimia, jotka panee pään pyörälle.

    • Anonyymi

      Yep.

    • Anonyymi

      Jonkin aikaa: saitko edes
      kahvia juotua.
      Sopeutuminen on elämässä
      hyvä apu.
      Tilanne tuli yllättäen ; )

      • Anonyymi

        Mä en ymmärrä sun kirjoitusta!

        Mikä tilanne?

        Ja mihin pitäisi sopeutua? Ja kuka sä oot antamaan neuvoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä sun kirjoitusta!

        Mikä tilanne?

        Ja mihin pitäisi sopeutua? Ja kuka sä oot antamaan neuvoja?

        Ja lisään vielä, miksi sä leikit täällä?

        Sä haluat mua yhtä paljon kuin mä sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, miksi sä leikit täällä?

        Sä haluat mua yhtä paljon kuin mä sua.

        Niinpä miksi leikit täällä? Miksi et ole hänen vieressään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä miksi leikit täällä? Miksi et ole hänen vieressään?

        Mä en leiki, purkaan tunteita kun en voi näitä hänelle henkilökohtaisesti sanoa.

        Miksi en ole hänen vieressä? En tiedä jos hän edes haluaisi mut siihen ja emme ole tekemisissä. /Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en leiki, purkaan tunteita kun en voi näitä hänelle henkilökohtaisesti sanoa.

        Miksi en ole hänen vieressä? En tiedä jos hän edes haluaisi mut siihen ja emme ole tekemisissä. /Ap

        Miksi vastaat ilkeästi?


    • Anonyymi

      Huomasin, että häkellyit ja siksi "käänsit selkäsi", vaikka ihmettelin samalla omaa kykyäsi selviytyä "tilanteesta kuin tilanteesta". Olen oppinut aika hyväksi ihmisten lukijaksi.. joten ymmärsin mistä siinä oli kyse. :[

      • Anonyymi

        Ok hyvä jos ymmärrät. Mistä siinä oli sitten kyse? Ja miksi surullinen hymiö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok hyvä jos ymmärrät. Mistä siinä oli sitten kyse? Ja miksi surullinen hymiö?

        Siksi, ettei hän itse huomannut miten osaamattomasti käyttäytyi kun kuitenkin kaikki muut paikalla olijat varmaan ihmetteli hänen käytöstään peilaten aikaisempaan. Surullinen hymiö siksi, ettei hän pystynyt paremoaan. Petyin ihmiseen, jonka luulin olevan paljon enemmän sosiaalisessa mielessä, sosiaalinen kehitys näytti olevan kerrotussa tilanteessa aivan lapsen tasolla. :{


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, ettei hän itse huomannut miten osaamattomasti käyttäytyi kun kuitenkin kaikki muut paikalla olijat varmaan ihmetteli hänen käytöstään peilaten aikaisempaan. Surullinen hymiö siksi, ettei hän pystynyt paremoaan. Petyin ihmiseen, jonka luulin olevan paljon enemmän sosiaalisessa mielessä, sosiaalinen kehitys näytti olevan kerrotussa tilanteessa aivan lapsen tasolla. :{

        Tiedätkö mitä, olis hyvä jos sinä olisit hän, koska en pidä siitä miten huono empatiakyky sulla vaikuttaa nyt olevan. Saisin vihdoin silmät auki ja ymmärtäisin ettei hän vaikuta olevan hieno tyyppi.

        Aika kamalaa haukkumista sulta. Sanoa että jonkun sosiaaliset taidot ovat lapsen tasolla. Ehkä hän on vain ujo? Voi olla pelkoja? Ja mitä sä tiedät hänen taidoistaan, tunnetko hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, ettei hän itse huomannut miten osaamattomasti käyttäytyi kun kuitenkin kaikki muut paikalla olijat varmaan ihmetteli hänen käytöstään peilaten aikaisempaan. Surullinen hymiö siksi, ettei hän pystynyt paremoaan. Petyin ihmiseen, jonka luulin olevan paljon enemmän sosiaalisessa mielessä, sosiaalinen kehitys näytti olevan kerrotussa tilanteessa aivan lapsen tasolla. :{

        Siis yksinketaistettuna se hämmästytti, miten olemattomat sosiaaliset taidot toisella tilanteeseen nähden olivat. Minä olisin pystynyt tilanteessa kuin tilanteessa tuhat kertaa parempaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis yksinketaistettuna se hämmästytti, miten olemattomat sosiaaliset taidot toisella tilanteeseen nähden olivat. Minä olisin pystynyt tilanteessa kuin tilanteessa tuhat kertaa parempaan. :D

        Ja todella nopeaan tilanteen niin vaatiessa. Mitkään tilanteet ei pääsisi yllättämään minua tai saamaan minua käyttäytymään kontrolloimasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja todella nopeaan tilanteen niin vaatiessa. Mitkään tilanteet ei pääsisi yllättämään minua tai saamaan minua käyttäytymään kontrolloimasti.

        Hyvä sä. Mitä sä täällä sitten roikut ja vastaat tähän ketjuun? Mee sä elämässäsi eteenpäin. Olet nyt todennut että olet parempi ihminen kuin hän.


    • Anonyymi

      Miksi olit huoneensa?

    • Anonyymi

      Et ollut sitten huoneesa.

    • Anonyymi

      Halusin pyytää sitä voinko pyytää kerran ?

      • Anonyymi

        Ketä huoeessa oli tuolloin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huone sataviis?

      • Anonyymi

        666


    • Anonyymi

      Juu on aikaa kun juoksit huoneesta alasti tissit heiluen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe