Mitä sanot ihastuksellesi ensi kerralla kun puhut ihastuksellesi?

Anonyymi

Mitä itse suunnilleen sanoisin on: Vittu sä oot söpö ja saatanan seksikäs ja kaunis mulle tulee pehmee ja lämmin ja mukava ja turvallinen olo kun nään sut oikeesti haluun halata sua rakastan niin paljon etten edes voi mitenkään käsittää sitä haluun että sö oot saatanan onnellinen ja että tunnet nautintoa loputtomasti rakastan sua oikeesti sä oot seksikkäin ja söpöin tyttö ikinä ja oon nyt jo ihan saatanan onnellinen että tapasin sut sä oot mun unelmien tyttö sä oot kaikista paras jota on olemassa haluun halata ja pussata sua ihan helvetin paljon en haluu ikinä päästää sua irti haluun panna sua ihan helvetin paljon ja haluun et sä nautit ihan käsittämättömästi ja haluun et sä oot ihan vitun onnellinen haluun et sö hymyilet sun hymys on ihan saatanan söpö ja kaunis!!! Sä sekotat mun pään kun oon niin helvetin rakastunu suhun ja laitat hymylläs mulle tosi mukavan ja turvallisen ja lämpimän olon mä oon niin helvetin rakastunu suhun että en voi käsittää mä haluun sut ihan saatanasti. Sä oot niin söpö ja seksikäs etten voi oikeesti edes käsittää sitä. Mä oon oikeesti ihan helvetin tosissani. Mä tahdon että sä rakastat mua!!!! Juuri SINÄ!!!!!!!!!!!!!! Haluun että sä saat kaiken haluamas ilman että edes ajattelet niitä asioita. En lopeta ikinä rakastamasta sua haluun olla sun kanssas koko mun ja sun loppuelämän!!!! Mä oon niin loputtoman rakastunu suhun!!! Mä sulan sun hymystäs ja pelkästään sun kattomisesta ja suhun koskemisesta. Oot niin söpö rakastan sua. En voi ikinä lakata rakastamasta sua enkä todellakaan tahdo ikinä tehdä niin oon niin rakastunu suhun!!! Oot paras. Rakastan itteeni ihan helvetisti pelkästään siitä että sä rakastat mua!!!!! En voi kuvailla kuinka rakastunu oon suhu. OIKEESTI MÄ RAKASTAN SUA NIIN PALJON ETTEN VOI YMMÄRTÄÄ ENKÄ KUVAILLA SITÄ MITENKÄÄN IKINÄ TAHDON ANTAA SULLE RAKKAUTTA LOPUTTOMASTI OIKEESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(sitten hyökkäisin kimppuun vaan ja halaisin ja pussailisin ja panisin ja jatkaisin tollasia puheita oon ihan oikeesti tosissani noissa asioissa jota sanon sille ja haluun että se ymmärtää sen ja haluun että se rakastaa mua)

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vakuuttava viesti. Mutta kenelle🤔

      • Anonyymi

        Ei kai tuollaista kukaan todesta ota.
        Pelkkä vitsi koko aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tuollaista kukaan todesta ota.
        Pelkkä vitsi koko aloitus.

        Se on joku toista esittävä trolli, joka värittelee tarinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on joku toista esittävä trolli, joka värittelee tarinoita.

        Entäs jos se onkin vaan paljas trolli esittämättä ketään? En ymmärrä tuota esitysharhaasi, en vaikka sitä aamusta iltaan tänne viljelet. Ei mahdu järki-ihmisen päähän nuo juttusi.


    • Anonyymi

      Kannattaiskohan kuitenkin laittaa vähän sordiinoa päälle, ettei tyttö vallan säikähdä noin ylenpalttista tunnustusta. Ja toi huuto-osuus voi kyllä viimeistään saada ottaan jalat alleen. Tietenki jos toinen sattuis oleen yhtä melodramaattinen tapaus, niin voisitte kailottaa yhtä huutoa lempeänne.

    • Anonyymi

      En kerro sitä tänne, jätän jotain kahden väliseksi. En muuten lukenut pitkää aloitustasi. Enkä ymmärrä miten sitä voi kukaan lukea ilman, että silmät menee kieroon.

    • Anonyymi

      Mä ymmärrän aloittajan psykoosia! Kärsin itse vähän samanlaisesta. Oikeestihan tää on ihana tunne, kun ylipäätään tuntee taas jotain. Ja sitä on pakko päästä purkamaan johonkin kun ei itse kohteelle pysty.

    • Anonyymi

      Aika melodramaattista. Itse sanoisin et voitas ottaa uusiks se viime kertainen ja aloittaa ihan alusta eli "Hei, mitäs kuuluu muukalainen.. Käveltäskö hetken.. Mitäs mielen päällä.. Nähdäänkö uudestaan.. jne jne.."

    • Anonyymi

      Ihana viesti. Ihan täynnä tunnetta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe