Joskus kuvat ovat täyttä

Anonyymi

Kulissia, jokin mättää kun ajattelee kokonaisuutta
- kokemus

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teatterilavastus

    • Anonyymi

      Huomannut saman ..taustalla on paljon valetta myös 👍

      • Anonyymi

        Ikävää mutta totta


    • Anonyymi

      Jos tuntee kokonaisuuden,sen todellisen. Vai kuvitteleeko vain tuntevansa? Kaikki hetket ovat yhtä totta, niinkin on.

    • Anonyymi

      Kuviahan ei ole myöskään pakko katsoa!

    • Anonyymi

      Elämä on marionettien näytelmä, oma tahto ja vapaus pelkkiä sanaleikkejä. Ja kukin pyristelee roolissaan välillä vuorosanansa unohtaen, kuiskaajia tarvitaan kertomaan mikä on elämän tarkoitus.

      • Anonyymi

        Elämän tarkoitus on joskus olla yksin ja joskus olla kaksin ja saada rakkautta. Olo on rauhallisempi kun tietää, että taloudellinen tilanne helpottaa joksikin aikaa. Silloin alkaa nähdä elämää eri tavalla, kun on huolia vähemmän.


      • Anonyymi

        Oi Jumalani kiitos tästä , autuas olen neuvoistasi , kiitos.


    • Anonyymi

      Jos ottaa sata kuvaa itsestään, ja niistä parissa näyttää aika hyvältä. Onko silloin hyvännäköinen ihminen?

      • Anonyymi

        On.


      • Anonyymi

        piruiletko jollekin...


      • Anonyymi

        Mun ei tarvi ottaa kuin yksi kuva itsestäni nähdäkseni etten ole hyvännäköinen ihminen


      • Anonyymi

        Jos ihminen ottaa itsestään kuvan, eli kuva otetaan tosi läheltä, voi ihminen näyttää täysin erilaiselta kuvakulmasta riippuen. Se ei muuta sitä faktaa miltä ihminen näyttää irl tai kaukaa otetuissa kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ottaa itsestään kuvan, eli kuva otetaan tosi läheltä, voi ihminen näyttää täysin erilaiselta kuvakulmasta riippuen. Se ei muuta sitä faktaa miltä ihminen näyttää irl tai kaukaa otetuissa kuvissa.

        Tai eri ihmisten mielestä, tai omasta mielestään.


      • Anonyymi

        Mikä on hyvän näköinen ihminen? Katsoin eilen poikani kanssa pikkukakkosta ja jo siinäkin sanottiin että jos yksikin ihminen näkee jotain kaunista silloin asia on kaunis. Makuja on erilaisia ihmiset ovat erilaisia jokaisella oikeus olla sellainen kuin on ja tulla niin hyväksytyksi. Yleensä nämä jotka muiden ulkonäköä kovin arvostelee eivät ole tyytyväisiä itseensä ja sen takia täytyy muutkin painaa alas. Jos jollain on pokkaa ottaa itsestään 109 kuvaa mitä se sinulle kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai eri ihmisten mielestä, tai omasta mielestään.

        En tiedä mitä tarkoitat.


    • Anonyymi

      Rikosylikomissaarin sanat ei paljon paina sillä hetkellä. Ei ededes valtakunnansyyttäjän papieerit. Tyhmäksi ei voi kasvaa kukaan, ei ikinä.

    • Anonyymi

      Valokuvausta käytetään myös vahvistamaan ihmisen itsetuntoa. Kuvia otetaan niin paljon ja eri kulmista ja tilanteista että ihminen löytää jotain hyvää niistä ja itsestään ja oppii suhtautumaan itseensä armollisemmin.

      • Anonyymi

        Mä näen valokuvista itseni muitten silmin ja tiedän olevani ruma, siks olen lapsesta asti inhonnut kuvattavana oloa. Ei löydy mistään kulmasta kuvattuna musta mitään hyvää, eikä todellakaan ole vahvistanut itsetuntoa vaan heikentänyt sitä. Kouluissa kun otettiin luokkakuvia, inhosin niitä päiviä, muistan jonkun samalla luokalla olleen pojan sanoneen ett olin onnistunut pilaamaan luokkakuvan. Siks en ole pahemmin somessakaan omaa naamakuvaa laittanut, ei niin hyviä kuvankäsittelyohjelmia olekaan ett mun naamasta sais ihmisen näköistä.


      • Anonyymi

        Ei se mikään minun keksintö ole on olemassa ihan ammattilaisia jotka sitä tekevät. Joskus tuli televisio ohjelma aiheesta eli kyseenalaista vain oma mielenterveytesi.


      • Anonyymi

        Ja sisareni on ollut kyseisissä kuvauksissa ja koulutuksessa. Voi pyytää ottaisitko sinut terapiaan? Mutta taidat olla jo liian saura että mikään auttaa! Vedä muovipussi jonnekin ja ota kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näen valokuvista itseni muitten silmin ja tiedän olevani ruma, siks olen lapsesta asti inhonnut kuvattavana oloa. Ei löydy mistään kulmasta kuvattuna musta mitään hyvää, eikä todellakaan ole vahvistanut itsetuntoa vaan heikentänyt sitä. Kouluissa kun otettiin luokkakuvia, inhosin niitä päiviä, muistan jonkun samalla luokalla olleen pojan sanoneen ett olin onnistunut pilaamaan luokkakuvan. Siks en ole pahemmin somessakaan omaa naamakuvaa laittanut, ei niin hyviä kuvankäsittelyohjelmia olekaan ett mun naamasta sais ihmisen näköistä.

        Samalla tavalla kun fobioissa sitä täytyy opetella pikkuhiljaa muuttaa omaa ajatusmallia. Siksi kuvia otetaan todella paljon että jossain on pakko olla joku hyvä juttu. Jos kiusattu ja arvosteltu paljon on omaksunut vääristyneen minäkuvan ja näkee itsensä kiusaajien sanojen kautta eikä tervettä itsetuntoa muodostu. Tai muuten kärsii jostain joka vaikuttaa itsetuntoon. Jokaisessa on jotain hyvää ja kaunista. Eikä sitä tarvitse koko maailman olla samaa mieltä riittää kun sen itse näkee. Ei tarvitse kuin nähdä ensiksi yksi hyvä asia kyllä niitä pian alkaa enemmän löytämään.


      • Anonyymi

        Vedä sinä nyt ne aineesi ja häviä täältä. Ei sinua kukaan kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavalla kun fobioissa sitä täytyy opetella pikkuhiljaa muuttaa omaa ajatusmallia. Siksi kuvia otetaan todella paljon että jossain on pakko olla joku hyvä juttu. Jos kiusattu ja arvosteltu paljon on omaksunut vääristyneen minäkuvan ja näkee itsensä kiusaajien sanojen kautta eikä tervettä itsetuntoa muodostu. Tai muuten kärsii jostain joka vaikuttaa itsetuntoon. Jokaisessa on jotain hyvää ja kaunista. Eikä sitä tarvitse koko maailman olla samaa mieltä riittää kun sen itse näkee. Ei tarvitse kuin nähdä ensiksi yksi hyvä asia kyllä niitä pian alkaa enemmän löytämään.

        Ehkä jotkut löytääkin omasta itsestään otetuista kuvista jotain hyvää, mä en vaan löydä mitään hyvää niistä. Ei kai sille voi mitään, jos ei ole kasvoiltaan nätti. Toisaalta ajateltuna luulis olevan hyvä ett itse tiedostaa ulkonäkönsä valokuvista, ei ainakaan liikoja kuvittele itsestään ja ulkonäöstään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotkut löytääkin omasta itsestään otetuista kuvista jotain hyvää, mä en vaan löydä mitään hyvää niistä. Ei kai sille voi mitään, jos ei ole kasvoiltaan nätti. Toisaalta ajateltuna luulis olevan hyvä ett itse tiedostaa ulkonäkönsä valokuvista, ei ainakaan liikoja kuvittele itsestään ja ulkonäöstään.

        Ihminen on muutakin kuin kauniit kasvot. Tärkeintä hyväksyä itsensä ei välttämättä tarvitse ajatella että on kaunis tai komea. Löytää pieniä asioita johon olla tyytyväinen eikä ne ulkoiset asiat lopulta niin paljon paina. Mutta jos itse kärsii siitä hyvä sitä on kehittää. Itselläni alkoi esim. Niin että ajattelin vaikka että minulla on nättit rinnat tai söpöt korvat. Ei sen tarvitse olla mitään ihmeellistä. Vaikka tyytyväinen jos on tyytyväinen omaan pikkuvarpaaseen niin jo auttaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on muutakin kuin kauniit kasvot. Tärkeintä hyväksyä itsensä ei välttämättä tarvitse ajatella että on kaunis tai komea. Löytää pieniä asioita johon olla tyytyväinen eikä ne ulkoiset asiat lopulta niin paljon paina. Mutta jos itse kärsii siitä hyvä sitä on kehittää. Itselläni alkoi esim. Niin että ajattelin vaikka että minulla on nättit rinnat tai söpöt korvat. Ei sen tarvitse olla mitään ihmeellistä. Vaikka tyytyväinen jos on tyytyväinen omaan pikkuvarpaaseen niin jo auttaa oloa.

        Vihaan omaa ulkonäköäni. Tosin minusta SAA kyllä otettua ihan kelvollisen kuvan ja osaan itsekin sellaisen ottaa ja editoida. Mutta en tunne olevani kaunis, en sinne päinkään.

        Nykyisessä suhteessani minut on lytätty naisena täysin. Siitä johtuen en luota itseeni yhtään enkä tunne itseäni kauniiksi.

        Sen verran olen päättänyt, että ikinä missään olosuhteissa en kuuntele itsestäni tai ulkonäöstäni ainoaltakaan mieheltä yhtään negatiivista kommenttia.Tai sen yhden voi sanoa , ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kyse on henkisestä väkivallasta ja siihen ei pitäisi suostua vapaaehtoisesti kenenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan omaa ulkonäköäni. Tosin minusta SAA kyllä otettua ihan kelvollisen kuvan ja osaan itsekin sellaisen ottaa ja editoida. Mutta en tunne olevani kaunis, en sinne päinkään.

        Nykyisessä suhteessani minut on lytätty naisena täysin. Siitä johtuen en luota itseeni yhtään enkä tunne itseäni kauniiksi.

        Sen verran olen päättänyt, että ikinä missään olosuhteissa en kuuntele itsestäni tai ulkonäöstäni ainoaltakaan mieheltä yhtään negatiivista kommenttia.Tai sen yhden voi sanoa , ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kyse on henkisestä väkivallasta ja siihen ei pitäisi suostua vapaaehtoisesti kenenkään

        Ei sinua kukaan muu voi auttaa kuin sinä itse. Muiden sanat ovat ihan turhia jos tunnet itse olosi huonoksi. Ei tietenkään täydy kenenkään alistua henkiselleväkivallalle sehän on juuri se tarkoitus musertaa toinen. Ja sinun itsesi täytyy tehdä töitä itsesi kanssa korjataksesi se minkä joku muu/ muut ovat sanoillaan rikkoneet. Yksin voi elää ihan hyvää elämää ei kukaan miestä tarvitse ollakseen onnellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on muutakin kuin kauniit kasvot. Tärkeintä hyväksyä itsensä ei välttämättä tarvitse ajatella että on kaunis tai komea. Löytää pieniä asioita johon olla tyytyväinen eikä ne ulkoiset asiat lopulta niin paljon paina. Mutta jos itse kärsii siitä hyvä sitä on kehittää. Itselläni alkoi esim. Niin että ajattelin vaikka että minulla on nättit rinnat tai söpöt korvat. Ei sen tarvitse olla mitään ihmeellistä. Vaikka tyytyväinen jos on tyytyväinen omaan pikkuvarpaaseen niin jo auttaa oloa.

        Mä olen hyväksynyt sen ettei mussa ole mitään kaunista, nättiä tai hyvää. Jos yhtään rupean kuvittelemaan jotain muuta, niin kyllä muut ottaa ne luulot pois. Yks tuttu on siinä hommassa kyllä expertti, sanoo suoraan mitä on mieltä mun ulkonäöstä, onkin sanonut ett näytän tosi vanhalta. Pari aiempaa tuttavaa sanoivat mua luontaantyöntävän näköiseksi, ei ole pelkoa ett totuus omasta ulkonäöstä pääsee unohtumaan, kun on suorasanaisia ihmisiä aina ollut ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen hyväksynyt sen ettei mussa ole mitään kaunista, nättiä tai hyvää. Jos yhtään rupean kuvittelemaan jotain muuta, niin kyllä muut ottaa ne luulot pois. Yks tuttu on siinä hommassa kyllä expertti, sanoo suoraan mitä on mieltä mun ulkonäöstä, onkin sanonut ett näytän tosi vanhalta. Pari aiempaa tuttavaa sanoivat mua luontaantyöntävän näköiseksi, ei ole pelkoa ett totuus omasta ulkonäöstä pääsee unohtumaan, kun on suorasanaisia ihmisiä aina ollut ympärillä.

        Jokaisella oikeus ja itse päättää onko tekemissä myrkyllisten ihmisten kanssa. Ei sitä ja kannata sitten enempää jauhaa asiasta jos noin koet. Se on oikeutesi .


    • Anonyymi

      Kysymys kuuluukin, että miksi välität kenenkään kulisseista? Luulen että tietynlainen kateus sinua vaivaa, meitä normaaleja ihmisiä ei oikeasti kiinnosta muiden elämä niin kovin, että sitä pitäisi ruotia keskustelusivustoilla.

    • Anonyymi

      Mielen vaihtelut laidasta laitaan herättää enemmän epäilyksiä, mut toki iloisina kuvissa voi olla kulissia, jota sillä peittelee? Puhumalla asioista oppii toisesta paremmin kuin kuvia toisesta katsomalla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe