Aihe

Elämän sisältöä

Anonyymi

Oletteko kuulleet ja miettineet tuon ikävä kappaleen sanoja. Tänään päivällä huomasin hyräileväni : ootko omaa elämäsi ikävöinyt, joka ohi kulkee ettet huomaakaan ym. Olen aina pitänyt tuon kappaleen koskettavista sanoista. Tänään lumista, kaunista maisemaa katsoessa tunsin haikeuden, se kaikki kauneus ja aurinkoisuus. Mietin suhteitani, mikä on mennyt vikaan, millainen ihminen olen. Mietin myös, että olenko kaikkiaan liian hankala ihminen, olisiko sellaista ihmistä edes olemassa, jonka kanssa olisi samalla aaltopituudella edes jonkinvertaa. Oon niin rauhaa rakastava, turvaa arvostava, mutta samalla sisälläni palaa pieni levottomuus. Näin keväällä tuo levottomuus heräilee henkiin. Halu nähdä, halu kokea, mutta se ei ole kaikki. Miksi tuntuu, että ihmiset ovat niin mustavalkoisia.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoissasi on mietittävää...
      Vuodet vierii pelottavan nopeasti ja vaikka elämässä ei olekaan mitään vikaa, on oma rauha, oma itsenäisyys, vielä terveyskin, mutta samaistun hyvin siihen, miksi en ole löytänyt elämänkumppania.
      Minun kohdalla mietin sitä, että keskityn liikaa muiden hyvinvointiin, enkä siihen , miten oikeasti haluaisin elämäni elää tästä eteenpäin. Aina tulee muut etusijalle ja silloin ei löydä sitä omaa polkua.
      Ehkä tämän tiedostaminen voi auttaa siihen, että rohkenisin aloittamaan ihan jotain omaani.
      En tiedä, miksi sinä olet jäännyt yksin miettimään elämääsi, ja ikävääsi toisen ihmisen luo, joka on luonnollista kaipausta, sillä elämä on tyhjää, ilman toisen lasnäolemista ja kosketusta .
      Toivon, että rohkenet avautumaan ja kohtaat ihmisen, jonka kanssa voisit jakaa elämääsi !
      Et ole yksin ajatuksinesi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      125
      2568
    2. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      140
      2491