Aihe

Kittilän hallintojohta syytteessä ja Oulunseudulla töissä

Anonyymi

Miten oikeudenvalvojat suhtautuvat siihen, että Kittilästä hyllytetty ja syytteessä oleva hallintojohtaja on virassa Limingassa? Eikö Oulun poliisin jo pitäisi puuttua tämän henkilön toimiin?
Käräjät alkavat helmikuussa Oulussa!

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syytteessä oleva on syytön, kunnes mahdollinen tuomio saa lainvoiman. PISTE

• Anonyymi

Silti ei ole korrektia ottaa rosvoa oletettavaa ja todennäköistä töihin .

• Anonyymi

Syytteessä oleva virkamies ei lain mukaan voi toimia johtoryhmän jäsenenä. On pidätettävä virkatehtävästä käräjöinnin ajaksi tai ymmärrettävä itse ottaa virkavapaata. Näin lain mukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytteessä oleva virkamies ei lain mukaan voi toimia johtoryhmän jäsenenä. On pidätettävä virkatehtävästä käräjöinnin ajaksi tai ymmärrettävä itse ottaa virkavapaata. Näin lain mukaan!

Ei ahne lesta ymmärrä jäävätä itseään.

• Anonyymi

Kittilä on lestapaikka kans ja nehän ottaa omat rosvonsa sinne Liminkaan. Otan osaa.

• Anonyymi

Ota persu lääkkeesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota persu lääkkeesi.

Enpä ole persu. Vihreä.

• Anonyymi

Miksi aloittaja kieltää työnteon ? Halusi saman työn, mutta kyvyt uupuivat.

• Anonyymi

Ei kannata ottaa rosvoa luottamustehtävään. Uskon että suhteet minulla puuttuu, ei kyvyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      276
      6329
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      212
      4512
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      211
      3899