Aihe

Pakkoruotsin puolustajat eivät yleensä huomaa sitä, että he puhuvat toisista suomalaisista

Anonyymi

kuin ainaista holhousta tarvitsevista, sivistymättömistä alkuasukkaista - siis itse asiassa kohdistavat suomalaisiin asenteita, joiden kohdistamista muihin ryhmiin emme koskaan hyväksyisi.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ihan kuin sinä puhut pakkoenglannin vastustajista. Pata kattilaa soimaa tässäkin.

• Anonyymi

Pakkoenglantia ei ole Suomessa, vaikka näin jotkut foliohattuilijat haluavat uskotella.

• Anonyymi

Eivät välitä huomata

• Anonyymi

Pakkoruotsittajat tietävät tekevänsä muille vahinkoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkoruotsittajat tietävät tekevänsä muille vahinkoa...

Pakkoruotsittajat hekumoivat näillä palstoilla pakkoruotsituksellaan.

• Anonyymi

Sinähän täällä puhut itse suomalaisista aivan kuin he olisivat jotakin oppimatonta massaa. Suomalaisille ei voi opettaa edes kahta vierasta kieltä, kun he eivät muka opi. Suomalaisille ei voi tarjota vieraaksi kieleksi kuin englannin, kun he eivät muka mitään muuta opi.

Alennat suomalaiset ihan itse päivittäin tällä palstalla. Kukaan muu ei sitä tee.

• Anonyymi

Samoin insinöörit eivät muka opi, tekniset pojat eivät muka opi, maahanmuuttajat eivät muka opi.... lista on loputon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin insinöörit eivät muka opi, tekniset pojat eivät muka opi, maahanmuuttajat eivät muka opi.... lista on loputon.

Kunhan saavat oppia matikkaa, suomea ja englantia - ei urdua tai ruotsi tai pilipalia.

• Anonyymi

Tämä on karmeinta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      16526
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      345
      7580