Aihe

Jos RKP ei koko säätiövarallisuutensa turvin ohjailisi kielipolitiikkaamme, pakkoruotsi Suomessa ja

Anonyymi

pakkosuomi Ruotsissa olisivat yhtä järjettömiä ajatuksia. Muuten Ahvenanmaalta pakkosuomi lähti jo ajat sitten.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta!

• Anonyymi

Puretaan pakkoruotsi!

• Anonyymi

Luin jostain Jörn Donnerin todenneen, että ilman ruotsinkielistä säätiörahaa Suomessa ei olisi pakkoruotsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin jostain Jörn Donnerin todenneen, että ilman ruotsinkielistä säätiörahaa Suomessa ei olisi pakkoruotsia.

Jokainen tietää tuon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen tietää tuon.

Minä olen tiennyt vasta puolisen vuotta. Luin kielipalstalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on hoidettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ensin uskonut, että Suomessa voi olla mitään tällaista.
        Pakkoruotsittajien kirjoitukset olivat niin puuta heinää muutenkin, että aloin sittenkin ottaa selvää ja tarkistella.
        Keinotekoisen kaksikielisyyden ja pakkoruotsin tausta on todennäköisesti rumempi kuin paremmin tietävät uskaltavat kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ensin uskonut, että Suomessa voi olla mitään tällaista.
        Pakkoruotsittajien kirjoitukset olivat niin puuta heinää muutenkin, että aloin sittenkin ottaa selvää ja tarkistella.
        Keinotekoisen kaksikielisyyden ja pakkoruotsin tausta on todennäköisesti rumempi kuin paremmin tietävät uskaltavat kirjoittaa.

Totta

• Anonyymi

Nii , fennosiskoni muutti Turkkuun :D

• Anonyymi

Jos RKP ei koko säätiövarallisuutensa turvin ja kallonmittauksien aikaiseen suomalaisten vähättelyyn nojaten ohjailisi kielipolitiikkaamme, pakkoruotsi Suomessa ja pakkosuomi Ruotsissa olisivat yhtä järjettömiä ajatuksia.

Muuten Ahvenanmaalta pakkosuomi lähti jo ajat sitten - söi kuulemma nuorten muun kielitaidon.

• Anonyymi

Ruotsi ei ole palauttanut kaikkia Suomen hautausmailta salaa yöaikaan kaivamiaan kalloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsi ei ole palauttanut kaikkia Suomen hautausmailta salaa yöaikaan kaivamiaan kalloja.

Aina paranee

• Anonyymi

Hyvä muistaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      343
      7402
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      289
      5430
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      233
      4068
    4. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      3817