Sofian stalkkerin päiväkirja 7

Anonyymi

1) Päivän eka video pulkassa. Pyörin sängyssä, heilutan päätä puolelta toiselle ja katson samalla tavalla viettelevästi kameraan kuin Sofia.
2) Paistan aamiaiseksi kolme kananmunaa joiden päälle laitan pieniä salaatinlehtiä. Vähennän hiilaria et saisin pyllyn samanlailla terhakan pyöreeksi kuin Sofialla. Toinen video ulkona eikä kello ole seitsemääkään.
3) Sometiimiltä tulee viesti. Se on jo stalkannut Sofian tilit ja tehnyt Sofia-ketjuja suomi24lle, vauvalle ja ylilaudalle. Sofian tileissä ei mitään uutta eilisillan jälkeen. Mua koskevat ketjut on painuneet alemmas ja Sofian nousseet ylös. Tää on jatkuvaa hyvän ja pahan taistelua. Mä olen siis hyvä ja Sofia on pahis.
4) Teen videon missä mainostan 21 päivän haastetta alennuksella. Mulla alkaa haasteita joka viikko. Ne on aina alennuksessa. 21 päivää siksi koska luin jostain että siinä ajassa ihmisessä tapahtuu muutoksia ja jos kestäis kovin paljon pidempään niin olis vaikee myydä uutta haastetta samoille tyypeille.
5) Luen sähköpostit. Fanit on laittaneet ennen ja jälkeen muutoskuvia. En näe muutosta kenessäkään mut laitan ne silti mun tarinoihin. Fanit tuntee olevansa niin kuin tvssä kun ne saa kuvansa mun tilille näkyviin. Mulla on enemmän faneja kuin Sofialla ja monet mun fanit vihaa Sofiaa.
6) Kaasutan Sometiimin kanssa keskustaan. Jätän liisingmesen parkkiin sakkopaikalle että saadaan siitä kuva, joka lähetetään Seiskaan juorupalstalle. Palkkio 50 euroa! Sofialla ei ole autoa niin se ei voi pysäköidä väärin ja saada rahaa Seiskalta.
7) Istutaan Sometiimin kanssa kahvilassa ja luetaan musta kertovia ketjuja. Raivostuttaa. Sofiaa pidetään kauniimpana ja mun huumeyhteyksiä kauhistellaan. Olen varma että nää on ex-miehen ja Sofian tekosia.
8) Päivä on taas täynnä. Kuvaan tekopirteän videon mihin tägään sanoja kaunis, upea, onnellinen, rohkea, siunattu ja kiitollinen. Jos en tietäis paremmin niin uskoisin itsekin. Laitan viimeisen salaviestin Sofialle ja siinä on vaan ytimekkäästi Mä Vihaan Sua Ja Sun Pyllyä!

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman toistoa. Ei jatkoon. Tosi surkeeta läppää ja jatkuvaa yritystoiminnan häirintää. Lopeta hyvän sään aikana.

    • Anonyymi

      Hah haa, kiitos jälleen! 😀

    • Anonyymi

      Itsensä toistoa. Ei jatkoon.

      Aloittajalle vinkiksi soita tuonne:
      MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää numerossa 09 2525 0111 suomen kielellä 24/7.

      Oletko vaikeassa elämäntilanteessa tai kokenut järkyttävän tapahtuman? Onko elämäsi juuri muuttunut ja paha olla? Koetko, ettet jaksa enää yksin huolen tai murheen kanssa? Onko sinulla itsetuhoisia ajatuksia?

      Sinne voit soittaa nimettömänä ihan samanlailla kuin kirjoitella tänne palstalle.

      Mielenrauhaa Päivääsi!

      • Anonyymi

        Täällä Martinan tiimi huutaa pää punaisena, että saman toistoa, no sitähän Martinan elämä näyttää olevan, saman asian jauhamista ja toistoa, onko jotain uutta? juu muutto, siinä alkaakin sitten kissa/ hiiri leikki, tuleeko kuvaa uudesta luksus asunnosta vai ei, tätä samaa oli jo Tähtärin asunnon yhteydessä, joten ei siinäkään mitään uutta. Ehkä kuitenkin jotain, jos vaikka miljonäärimies lahden toiselta puolen pistäytyisi " yökylään ".


      • Anonyymi

        Martinan tiimin kannatta laittaa kyseinen numero uuden officen seinälle, oikein design kehyksiin. Sille voi olla piankin tarvetta, niin epätoivoiselta officen toiminta tuntuu.


    • Anonyymi

      Mutta minne katosi suomisen raili. Lähtikö hiihtämään?

    • Anonyymi

      Kiitos taas!=)

    • Anonyymi

      Kiitos! 😂

    • Anonyymi

      Aitoa. Tätä lisää! 👍

    • Anonyymi

      Kiitos kiitos kiitos!!

    • Anonyymi

      Ihan huippu kirjoitus taas! Hyvä! On Martin "sometiimillä" töitä... Puppeli istuu päivät pitkät koneella ja ränkkää forumeita... :D

    • Anonyymi

      Yritystoiminnan häirintää!

    • Anonyymi

      loistavaa settiä! tätä lisää!

    • Anonyymi

      Odottelen jo huomista päivää!

    • Anonyymi

      Jatka samaan malliin!

    • Anonyymi

      Ihan paskaa. Ei tätä jaksa lukea. Lopeta jo.

    • Anonyymi

      Parasta luettavaa!

    • Anonyymi

      Asiallista läppää!

    • Anonyymi

      Hirmu tönkköä tekstiä

    • Anonyymi

      Kiitos! tuleehan uus jakso huomenna?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe