Martinan tuotteet ja kuluttajasuoja

Anonyymi

Onko Martinan myymillä vaikkapa kasvojen jumppaamiseen tarkoitetuilla hämärillä laitteilla kuluttajasuojaa? Entäs niillä sen kaupittelemilla "haasteilla"? kaveri oli ostanut sellasen ja siinä oli vaan pari sivullista jumppaohjeita.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuluu valmistajalle ja kysy sieltä. Ihan on Suomalainen yritys.

      • Anonyymi

        Selvä juttu, kiitos luulin et mainostaja on vastuussa.Olen nyt taas viisaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä juttu, kiitos luulin et mainostaja on vastuussa.Olen nyt taas viisaampi.

        Tuote on muuten hyvä , osta ihmessä


    • Anonyymi

      Kuinka tyhmä aloitus.
      Kannattaa kysyä kyseisestä yrityksestä.
      Kasvojumppalaite on suomalainen keksintö ja suomessa valmistettu avainlippu tuote.
      Ota yhteyytä kyseiseen yritykseen, he varmasti kertovat sinulle enemmän.

      En muutenkaan ymmärrä, että hyökätään ja mollataan suomalaista yritystä.
      Konkurssiako haluatte yritykselle, lisää työttömiä suomeen.
      Eiköhän niitä työttömiä ole jo tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Onko niin, että tätä avainlippu logon voi ostaa omalle tuotteelle ?? Tollo kun olen niin kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin, että tätä avainlippu logon voi ostaa omalle tuotteelle ?? Tollo kun olen niin kysyn.

        Avainlippu-merkki ei ainakaan edes takaa että tuote on suomalainen vaikka sellainen käsitys usein annetaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Aloitushan oli selkeästi sitä että saa ihmiset haukkumaan kyseistä henkilöä


    • Anonyymi

      Ei niillä ole mitään kuluttajasuojaa. Eikös ne ottaneet ennakkomaksua jostain leiristä ja eivät maksa rahoja takaisin kun ne on tuhlattu jo johonkin hienoihin tuotteisiin.

      • Anonyymi

        Pöty puhetta. Ovat hoitaneet asian ja leiri on pidetty. Hoidettu varmaan puolivuotta sitten.


    • Anonyymi

      Ei ole suojaa

      • Anonyymi

        Täysin lainsuojattomia olette, kun ostatte huuhaa tuotteita netistä. Ehkä kuluttajavirasto voi vielä ohjeistaa.


    • Anonyymi
    • Olipa hölmö kysymys. Mikäli Martina myy oman firmansa kautta tuotteita, niin kyllä silloin kuluttanjasuoja koskee Martinaa/Martinan firmaa. Jos Martina taas mainostaa jotain tuotetta ja tuote tilataan sieltä tuotteen valmistajalta/maahantuojalta, niin silloin kuluttajansuoja koskee sitä valmistajaa/maahantuojaa.

      Olishan se perin kummallista, jos joku tunnettu henkilö olisi jonkun tuotemerkin mainostaja, niin silloin hän mainoskasvona olisi vastuussa tuotteesta. Ei todellakaan mene niin.

    • Anonyymi

      Jos ostaa ja maksaa luottokortilla silloin saa rahat takaisin. Meniks se näin.

      • Anonyymi

        Se on ihan oma asia haluaako maksaa niitä luottokorttilaskuja. Kysy vaikka Steffeltä jos et minua usko..


    • Anonyymi

      Kasvojumppalaite nähtävästi toimii koska martinallakin on naama levinnyt ja kaksoisleuka roikkuu.

      • Anonyymi

        ja tämä letti kuva jossa naisella oranssit housut.......siis 40 vuotias muija melkein väkisin haluaa esittää jotain 20 vuotiasta pissistä .
        Kasvojumppalaite todellakin toimii leventää paikat ja kaksoisleuka kasvaa vauhdilla.....


    • Anonyymi

      Kokeileppas huvikses Pia Lambergin valmennuksia. on materiaalia ja mukavat treenit. Itse tein bodyweight sculpt ohjelman ja tykkäsin kovasti!

    • Anonyymi

      kuka yleensä ostaa mitään mitä martina myy....miettikää nyt !!!!!!!!!!1

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe