Martinan tuotteet ja kuluttajasuoja

Anonyymi

Onko Martinan myymillä vaikkapa kasvojen jumppaamiseen tarkoitetuilla hämärillä laitteilla kuluttajasuojaa? Entäs niillä sen kaupittelemilla "haasteilla"? kaveri oli ostanut sellasen ja siinä oli vaan pari sivullista jumppaohjeita.

20

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuluu valmistajalle ja kysy sieltä. Ihan on Suomalainen yritys.

• Anonyymi

Selvä juttu, kiitos luulin et mainostaja on vastuussa.Olen nyt taas viisaampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä juttu, kiitos luulin et mainostaja on vastuussa.Olen nyt taas viisaampi.

Tuote on muuten hyvä , osta ihmessä

• Anonyymi

Kuinka tyhmä aloitus.
      Kannattaa kysyä kyseisestä yrityksestä.
      Kasvojumppalaite on suomalainen keksintö ja suomessa valmistettu avainlippu tuote.
      Ota yhteyytä kyseiseen yritykseen, he varmasti kertovat sinulle enemmän.

En muutenkaan ymmärrä, että hyökätään ja mollataan suomalaista yritystä.
      Konkurssiako haluatte yritykselle, lisää työttömiä suomeen.
      Eiköhän niitä työttömiä ole jo tarpeeksi.

• Anonyymi

Onko niin, että tätä avainlippu logon voi ostaa omalle tuotteelle ?? Tollo kun olen niin kysyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niin, että tätä avainlippu logon voi ostaa omalle tuotteelle ?? Tollo kun olen niin kysyn.

Avainlippu-merkki ei ainakaan edes takaa että tuote on suomalainen vaikka sellainen käsitys usein annetaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

Aloitushan oli selkeästi sitä että saa ihmiset haukkumaan kyseistä henkilöä

• Anonyymi

Ei niillä ole mitään kuluttajasuojaa. Eikös ne ottaneet ennakkomaksua jostain leiristä ja eivät maksa rahoja takaisin kun ne on tuhlattu jo johonkin hienoihin tuotteisiin.

• Anonyymi

Pöty puhetta. Ovat hoitaneet asian ja leiri on pidetty. Hoidettu varmaan puolivuotta sitten.

• Anonyymi

Ei ole suojaa

• Anonyymi

Täysin lainsuojattomia olette, kun ostatte huuhaa tuotteita netistä. Ehkä kuluttajavirasto voi vielä ohjeistaa.

• Anonyymi
    • Olipa hölmö kysymys. Mikäli Martina myy oman firmansa kautta tuotteita, niin kyllä silloin kuluttanjasuoja koskee Martinaa/Martinan firmaa. Jos Martina taas mainostaa jotain tuotetta ja tuote tilataan sieltä tuotteen valmistajalta/maahantuojalta, niin silloin kuluttajansuoja koskee sitä valmistajaa/maahantuojaa.

Olishan se perin kummallista, jos joku tunnettu henkilö olisi jonkun tuotemerkin mainostaja, niin silloin hän mainoskasvona olisi vastuussa tuotteesta. Ei todellakaan mene niin.

• Anonyymi

Jos ostaa ja maksaa luottokortilla silloin saa rahat takaisin. Meniks se näin.

• Anonyymi

Se on ihan oma asia haluaako maksaa niitä luottokorttilaskuja. Kysy vaikka Steffeltä jos et minua usko..

• Anonyymi

Kasvojumppalaite nähtävästi toimii koska martinallakin on naama levinnyt ja kaksoisleuka roikkuu.

• Anonyymi

ja tämä letti kuva jossa naisella oranssit housut.......siis 40 vuotias muija melkein väkisin haluaa esittää jotain 20 vuotiasta pissistä .
        Kasvojumppalaite todellakin toimii leventää paikat ja kaksoisleuka kasvaa vauhdilla.....

• Anonyymi

Kokeileppas huvikses Pia Lambergin valmennuksia. on materiaalia ja mukavat treenit. Itse tein bodyweight sculpt ohjelman ja tykkäsin kovasti!

• Anonyymi

kuka yleensä ostaa mitään mitä martina myy....miettikää nyt !!!!!!!!!!1

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      177
      6512
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      923
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      849
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      240
      829
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe