Aihe

Ikävöitkö ja haaveleitko lyhyitä hetkiä vain vai ulottuvatko haaveesi...

Anonyymi

kauas tulevaisuuteen? Uskotko haaveesi toteutuvan?

10

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Optimistina et pelkää pettymyksiä tai pessimistinä et halua pettyä?

• Anonyymi

On minulla melko kauaskantoisia haaveita ollut, ja on. Uskon että suurin osa toteutuu, tavalla tai toisella, ei välttämättä sen ihmisen kanssa kenet olen istuttanut näihin haaveisiin mukaan, se alkaa näyttää epätodennäköiseltä... mutta ehkä hän ei se elämäni rakkaus sitten olekaan, katsotaan sitten kenenkä kanssa kiikkustuolissa muistellaan vuosikymmenten päästä, hmm hmmm..

• Anonyymi

Pieniä haaveita päivä kerrallaan, tosi varovasti niitäkin. En uskalla ajatella tulevaisuutta. Kun on oikein lannistunut ja väsynyt elämään, ei oikein edes jaksa haaveilla kunnolla.

Terapian tarpeessa, tiedän

• Anonyymi

Mulla ei ole mitään haaveita. Ei ne ennenkään toteutuneet, niin turha on mistään enää haaveksia. Ennen jaksoin uskoa ett tulee niitä hyviäkin päiviä ja asioita kohdalle, ei tullut ei, enempi suruja ja murheita tullut kuin mitään hyvää. Ainoat mitä ikävöin, on edesmenneet läheiseni, heidän luokseen on iso ikävä.

• Anonyymi

En enää mitään lyhyitä eikä pitkiä.

• Anonyymi

Saisipa nyt edes sen verran, kuin on tätä ikävää ollut! Mielellään loppuun asti!

• Anonyymi

Elän haavettani. En elättele haaveita.

• Anonyymi

En haaveile mitään..elän siinä hetkessä "pupunen" 🐰

• Anonyymi

Tietysti haaveilen iankaikkisesta elämästä. mutta tietysti välillä mietin saanko joskus olla yhden naisen aviomies loppuelämäni. Jumalan tahtoon olen tyytyväinen. Tällä hetkellä siihen ei kuulu vaimoa minulle. Mutta uskon että kaikki menee hyvin. Kun ei minulle tapahdu mitään mitä Kaikkivaltias ei sallisi, siis mitään ei tapahdu Hänen sallimattaan. Ei ole yksinäisyyttä eikä rakkauden täyteistä avioliittoa ilman Jumalaa. Jostain syystä yksinäisyys on juuri tällä hetkellä parempaa minulle kuin että olisin naimisissa.

• Anonyymi

En tiedä muistatko sinä mies meidän ihmeellisen kohtaamisen ja oletko jäänyt ikävöimään minua sen jälkeen. On ollut vain odottamista milloin sinut kohtaisi uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      192
      3537
    2. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      157
      3163