Ethereum verojen maksaminen

Anonyymi

Louhin 2017-2018 noin 1.45eth edestä Ethereumia, ja nyt tekis mieli vaihtaa ne rahoiks. Olen myös ostellu vähän jotai pienempiä kryptoja ethereumilla, niitä on vain ~50€ edestä.

Kun myyn Ethereumini Coinbasessa ja otan rahat tililleni, pitääkö veroilmoitusta tehdessä ilmoittaa myös noi Ethereum-->muu krypto siirrot? Vai ilmoitanko vain tuon ~1.4eth myynnin?

7

755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pelkät myynnit euroiksi pitää ilmoittaa. tilille tulevat.

• Anonyymi

Höpöhöpö

• Anonyymi

Verottajan sivuilla hyvin infoa tästä.

Mut sanotaan nyt tähän et aina kun vaihdat valuuttaa esim euroiksi TAI toiseen kryptovaluuttaan, on verottajalle ilmoitettava transaktiot näistä.

Ei oo kauaa kun tuli uudistus että myös kryptojen välinen swappailu ilmoitettava, siks useilla harhakäsitys ettei tarvitsisi.

Tähän on onneks sovelluksia olemassa niin ei tarvi itse kaikkea laskea.

• Anonyymi

Uusi kryptovaluutta MBOX julkaistu 19.8.2021
      Kovassa nousussa 20.8.2021!

Nouseeko samalla tavalla kuin Bitcoin ja Ethereum?

Muutamalla eurolla sijoittamaan maailman suurimmassapörssissä Binancessa helposti suomenkielellä
      https://www.binance.com/fi/trade/MBOX_USDT?ref=R2OGS7YT
      Kurssien seuraaminen ja rekisteröityminen ilmaista.
      Kaupankäyntikulut 0,1 prosenttia.

Roimasti paremmat voittoprosentit kuin esim Veikkauksen peleissä

• Anonyymi

Pitäisihän nuo kaikki ilmoitta, mutta alle 50 tuotot ei verottajaa kiinnosta, tuskin innostuvat isosta läjästä kauppailmoituksiakaan.

Myynnistä vähennät hankintakulut niin saat voiton ja se kiinnostaa verottajaa.

Muistaakseni Suomessa on jokin alaraja jonka alle jäävää summaa ei tarvitse edes ilmoittaa. Asia selvinnee kun kysyy verotoimistosta.

• Anonyymi

Tältä sivulta löytyy käytännössä kaikki mitä sinun tarvitsee tietää Ethereumista https://ethereumhinta.fi/

Suosittelen ottamaan seurantaan!

• Anonyymi

Huijausta. Unohtakaa.

Joku luuseri yrittää taas ansaita pari euroa ja aiheuttaa tuhansien eurojen vahinkoja tyhmille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      2945
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1706
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      77
      1511
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1418
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      133
      1391
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1266
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1241
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1187
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1168
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      80
      1155
    Aihe