vuokranantajat hädissään

Anonyymi

tyhjenevästä mikkelistä ei tahdo löytyä enää vuokralaisia, siksi yritetään hädissään saada sijoituskämmpä myytyä.ostaja voi ehkä löytyä jos tiputtaa hintapyynnöstä alkuun sanotaan 30%. nyt on vuokralaisen ja ostajan markkinat,muistakaa se. :DDD

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä osta valesokkelitaloa!

    • Anonyymi

      Tyhjää sijoitusyksiötä ja -kaksiota pukkaa myyntiin jatkuvalla syötöllä, Tori.fi:ssä moninkertainen määrä vuokralle tarjotaan-, kuin vuokrata halutaan-ilmoituksia. Vuokranantajat soittelee vuokralaisille, että voisitko tulla asumaan. Nöyryyttävää, eikö totta. :)

      • Anonyymi

        Onse. Tulisitko saumaan jos vähän maksaisin.


    • Anonyymi

      Jotenkin on noista köyhyyttä ja katkeruutta huokuvista viesteistäsi mielikuva, että sinulla ei ole varaa asuntoon, vaikka ne maksaisivat vain 30 tuhatta.

    • Anonyymi

      Puistattaa vuokralainen jo sananakin. Ottakaa vuokralainen, jos haluatte vaikeuksia.

      • Anonyymi

        sama olen pitänyt kohta 6vee asuntoa tyhjänä ei kulut haise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama olen pitänyt kohta 6vee asuntoa tyhjänä ei kulut haise.

        Niin! Harrastuksia on monenlaisia, toiset harrastaa matkailua ja toiset maksaa tyhjän asunnon kuluja...


    • Anonyymi

      Niin Mikkelistä. Paras suunta sieltä on poispäin.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta! Kauhea katsoa tätä "kehitystä". Kylä pienenee kuin pyy mualiman lopun edellä. Tyhjää tönöä on jo nyt ihan keskustaajamassa, ja reunemmalla lahoaa taloja pystyyn. Tehtaita puretaan romuksi ja nuoriso pakenee heti kun vaan pois pääsee. Syy tähän on selvä. Ei ole tulevaisuus Mikkelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta! Kauhea katsoa tätä "kehitystä". Kylä pienenee kuin pyy mualiman lopun edellä. Tyhjää tönöä on jo nyt ihan keskustaajamassa, ja reunemmalla lahoaa taloja pystyyn. Tehtaita puretaan romuksi ja nuoriso pakenee heti kun vaan pois pääsee. Syy tähän on selvä. Ei ole tulevaisuus Mikkelissä.

        Tämä on totta. Ja vuokra taso on aivan liian korkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Ja vuokra taso on aivan liian korkea.

        Niin on.

        Kaupungin omistamissa vuokrataso on liian korkea, mutta yksityisiltä vuokralordeilta saa asuntoja vuokralle ihan kohtuuhintaan.
        Siis yleisen hintatason mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on.

        Kaupungin omistamissa vuokrataso on liian korkea, mutta yksityisiltä vuokralordeilta saa asuntoja vuokralle ihan kohtuuhintaan.
        Siis yleisen hintatason mukaan.

        vuokraajalle voi ilmoittaa vaan paljonko saat jos vaikka pyytää keskusta kämpästä 600 ilmoittaa saat 400. useimmat suostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuokraajalle voi ilmoittaa vaan paljonko saat jos vaikka pyytää keskusta kämpästä 600 ilmoittaa saat 400. useimmat suostuu.

        Se on pakko jos meinaa siitä tuloja saada! Vaihtoehtoisesti voi ottaa persnettoa ja maksella juoksevia kuluja omasta lompakosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuokraajalle voi ilmoittaa vaan paljonko saat jos vaikka pyytää keskusta kämpästä 600 ilmoittaa saat 400. useimmat suostuu.

        Minulla on pienehkö kaksio, vajaa kilometri torilta, sauna ja parveke, ylin kerros. Vastike reilut 200 kuussa, viime vuonna oli kaksi ylimääräistä vastiketta. Kulut vuodessa oli siis vähän yli kolme tonnia.

        Jos siitä saisi vuokraa vaikka tuon 400 kuussa, niin vuodessa tuloja tulisi 4800, siitä pois tietysti vastikkeet. Lopusta pois pääomatulovero 30%, niin minulle jäisi hiukan alle 100 kuussa. Ja tieysti riski siitä että vuokralainen
        maksaa vuokransa
        ei pistä paikkaa remonttiin
        saan heti uuden vuokralaisen kun vanha lähtee
        jos hajoo kiuas, liesi tms niin minun on heti hankittava uusi

        Nyt saan siitä selvästi enemmän vuokraa ja näen vuokrauksen järkeväksi, mutta jos vuokratuotto putoaa alle sataseen kuussa niin en usko että olen ainoa joka ottaa asuntonsa pois vuokrauksesta ja pistää sen myyntiin tai pitää tyhjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pienehkö kaksio, vajaa kilometri torilta, sauna ja parveke, ylin kerros. Vastike reilut 200 kuussa, viime vuonna oli kaksi ylimääräistä vastiketta. Kulut vuodessa oli siis vähän yli kolme tonnia.

        Jos siitä saisi vuokraa vaikka tuon 400 kuussa, niin vuodessa tuloja tulisi 4800, siitä pois tietysti vastikkeet. Lopusta pois pääomatulovero 30%, niin minulle jäisi hiukan alle 100 kuussa. Ja tieysti riski siitä että vuokralainen
        maksaa vuokransa
        ei pistä paikkaa remonttiin
        saan heti uuden vuokralaisen kun vanha lähtee
        jos hajoo kiuas, liesi tms niin minun on heti hankittava uusi

        Nyt saan siitä selvästi enemmän vuokraa ja näen vuokrauksen järkeväksi, mutta jos vuokratuotto putoaa alle sataseen kuussa niin en usko että olen ainoa joka ottaa asuntonsa pois vuokrauksesta ja pistää sen myyntiin tai pitää tyhjänä.

        Tätä ei vinkuvuokraajat ymmärrä, koska luulevat, että vuokraaminen on kultakaivos.
        Jos se olisi, niin kaikki tekisi sitä.
        Vähän niin kuin osakesijoittaminen. Helppoa, ostaa halvalla, myy kalliilla ja nostaa tuottoisien firmojen osinkoja.

        Miksi kukaan enää käy töissä, kun rahaa tulee tekemmättä mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä ei vinkuvuokraajat ymmärrä, koska luulevat, että vuokraaminen on kultakaivos.
        Jos se olisi, niin kaikki tekisi sitä.
        Vähän niin kuin osakesijoittaminen. Helppoa, ostaa halvalla, myy kalliilla ja nostaa tuottoisien firmojen osinkoja.

        Miksi kukaan enää käy töissä, kun rahaa tulee tekemmättä mitään...

        Tosin helposti on päässyt 5-10% vuosituottoon sijoitetulle pääomalle, jopa Mikkelissä, jossa asuntojen arvonnousu on ollut pientä. Nyt on huonot ajat, ja iso osa sijoittajista tekee miinusta kun ei saa vuokralaista ja asunnon arvokin laskee. Sijoittajariski on lauennut.


    • Anonyymi

      Meidän taloyhtiössä on kaksio joka jäi aikuisille lapsille perinnöksi. Ne pitää sitä vähän niin kuin kesämökkinä. Kesällä Ravien, Jurassicin (ei tietysti enää) ja muiden tapahtumien aikaan siinä on porukkaa mutta ainakin 11 kk vuodessa tyhjänä vaikka vesimaksuja maksavat 3 kk vuodessa. Tämä siis Lehmuskylässä.

      • Anonyymi

        Tyhjiä asuntoja tulee Mikkelissä kun väki vähenee 1000 hengen vuosivauhtia, kuolee ja muuttaa etelään, voivoi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe