Minut on tutkittu läpi kotaisin ja ei ole löydetty mitään eli jäljelle jäi IBS. IBS:ssäni on ripuli painoiteista. Oireitani pahentaa tuliset/voimakas mausteiset ruuat, mutta ei mikään muu. Ja monia itsehoito lääkevalmisteita syöty eikä ole hirveästi auttanut tilannetta. SYMBIOSYS ALFLOREX IBS on kokeilussa. Mikä on kohtalon tovereilla auttanut vaivaan?
IBS oireet
3
515
Vastaukset
- Anonyymi
Suolisto vaivaa, juu.
Olen itse oppinut huomaamaan mikä pahentaa oireilua ja mikä taas sopii paremmin.
Eikä toinen voi oikeastaan neuvoa toista muuten kuin suosituksilla, koska jokaisen suolisto on omanlaisensa. Itse on löydettävä parhaiten sopivat ruoka-aineet.
Kohdallani ei ole edes tietoa miksi suoli toimii niinkuin toimii, tai sitten ei toimi.
Tässä on menty siitä mistä aita on matalin, eli ei ole tutkittu.
Lääkärit ovat vain puhuneet ärtyneestä suolesta, ei muuta.
Tähystetty sentään on muutamaan kertaan, mutta niissäkään ei ole ollut mitään ärtyneeseen suoleen viittaavaa. Niin on ainakin sanottu kun olen asiasta kysynyt.
Onnellisia saavat olla he jotka tutkimuksiin pääsevät.........- Anonyymi
Olet siis onnellinen, kun kerran olet tähystykseen päässyt (jopa muutamaan kertaan).
Miksi ruikutat? Mitä vielä pitäisi tutkia?
Jos tähystyksessä ei mitään ole löytynyt, kyseessä on juurikin IBS.
Oma TK-lääkärini ei lähetettä tähystykseen tee, vaikka oireet ovat pahimmat mahdollisimmat.
- Anonyymi
Oireet rauhoittuvat täysin vasta kun jätin vehnän, valkoisen sokerin ja hiivan(leivässä ja leivonnaisissa). Foodmap ruokavaliota suosittelen kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505197Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752980Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901494Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721153Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781126Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924