Minut on tutkittu läpi kotaisin ja ei ole löydetty mitään eli jäljelle jäi IBS. IBS:ssäni on ripuli painoiteista. Oireitani pahentaa tuliset/voimakas mausteiset ruuat, mutta ei mikään muu. Ja monia itsehoito lääkevalmisteita syöty eikä ole hirveästi auttanut tilannetta. SYMBIOSYS ALFLOREX IBS on kokeilussa. Mikä on kohtalon tovereilla auttanut vaivaan?
IBS oireet
3
454
Vastaukset
- Anonyymi
Suolisto vaivaa, juu.
Olen itse oppinut huomaamaan mikä pahentaa oireilua ja mikä taas sopii paremmin.
Eikä toinen voi oikeastaan neuvoa toista muuten kuin suosituksilla, koska jokaisen suolisto on omanlaisensa. Itse on löydettävä parhaiten sopivat ruoka-aineet.
Kohdallani ei ole edes tietoa miksi suoli toimii niinkuin toimii, tai sitten ei toimi.
Tässä on menty siitä mistä aita on matalin, eli ei ole tutkittu.
Lääkärit ovat vain puhuneet ärtyneestä suolesta, ei muuta.
Tähystetty sentään on muutamaan kertaan, mutta niissäkään ei ole ollut mitään ärtyneeseen suoleen viittaavaa. Niin on ainakin sanottu kun olen asiasta kysynyt.
Onnellisia saavat olla he jotka tutkimuksiin pääsevät.........- Anonyymi
Olet siis onnellinen, kun kerran olet tähystykseen päässyt (jopa muutamaan kertaan).
Miksi ruikutat? Mitä vielä pitäisi tutkia?
Jos tähystyksessä ei mitään ole löytynyt, kyseessä on juurikin IBS.
Oma TK-lääkärini ei lähetettä tähystykseen tee, vaikka oireet ovat pahimmat mahdollisimmat.
- Anonyymi
Oireet rauhoittuvat täysin vasta kun jätin vehnän, valkoisen sokerin ja hiivan(leivässä ja leivonnaisissa). Foodmap ruokavaliota suosittelen kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566