Minut on tutkittu läpi kotaisin ja ei ole löydetty mitään eli jäljelle jäi IBS. IBS:ssäni on ripuli painoiteista. Oireitani pahentaa tuliset/voimakas mausteiset ruuat, mutta ei mikään muu. Ja monia itsehoito lääkevalmisteita syöty eikä ole hirveästi auttanut tilannetta. SYMBIOSYS ALFLOREX IBS on kokeilussa. Mikä on kohtalon tovereilla auttanut vaivaan?
IBS oireet
3
382
Vastaukset
- Anonyymi
Suolisto vaivaa, juu.
Olen itse oppinut huomaamaan mikä pahentaa oireilua ja mikä taas sopii paremmin.
Eikä toinen voi oikeastaan neuvoa toista muuten kuin suosituksilla, koska jokaisen suolisto on omanlaisensa. Itse on löydettävä parhaiten sopivat ruoka-aineet.
Kohdallani ei ole edes tietoa miksi suoli toimii niinkuin toimii, tai sitten ei toimi.
Tässä on menty siitä mistä aita on matalin, eli ei ole tutkittu.
Lääkärit ovat vain puhuneet ärtyneestä suolesta, ei muuta.
Tähystetty sentään on muutamaan kertaan, mutta niissäkään ei ole ollut mitään ärtyneeseen suoleen viittaavaa. Niin on ainakin sanottu kun olen asiasta kysynyt.
Onnellisia saavat olla he jotka tutkimuksiin pääsevät.........- Anonyymi
Olet siis onnellinen, kun kerran olet tähystykseen päässyt (jopa muutamaan kertaan).
Miksi ruikutat? Mitä vielä pitäisi tutkia?
Jos tähystyksessä ei mitään ole löytynyt, kyseessä on juurikin IBS.
Oma TK-lääkärini ei lähetettä tähystykseen tee, vaikka oireet ovat pahimmat mahdollisimmat.
- Anonyymi
Oireet rauhoittuvat täysin vasta kun jätin vehnän, valkoisen sokerin ja hiivan(leivässä ja leivonnaisissa). Foodmap ruokavaliota suosittelen kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988