Aihe

Pakkoruotsi syö kaikilta yhden maailmankielen

Anonyymi

Vaihdetaan pakkoruotsi valinnaiskieleen - winwin.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lehmänkauppojen äiti ,, ja helevetin kallis .

• Anonyymi

Toinen toistaan typerämpiä perusteluita tälle paskoruotsille on keksitty , pöljyyden ikävä seuraus .

• Anonyymi

"Ruotsiin ei lauantaista lähtien pääse ilman negatiivista koronatestiä." IL tänään/ / Lofven

Kolmen kruunun maassa ei kaivata enempää kruunuja. Heidän tarpeisiinsa nähden koronaa, eli kruunuja on jo tarpeeksi.

• Anonyymi

Pakkoenglantisi syö useamman maailman kielen ja vieläpä suomen kielenkin kaupan päälle!

• Anonyymi

Englantia vastustaa vain katkera pakkoruotsittaja, jonka vanhakantaisesti ajattelevat vanhemmat aikoinaan pakottivat lukemaan pitkän saksan.
        Olen nähnyt maailmalla, että yli 50-vuotiaat, jopa lukion lyhyen englannin lukeneet, eivät ole oppineet englantia kunnolla. Englannin opetus oli paljon huonompaa vielä 1980-luvulla, saatikka 1960/1970-luvuilla.
        Nämä turvautuvat muiden suomalaisten apuun turistikeskuksissa ja eläkeiässä pitkillä Espanjan talvinaan. Jotkut Espanjan turistikohteiden yksityissairaalat ovat palkanneet suomenkielisen vastaan ottoon tai suomenkielisen tulkin muutamaksi tunniksi viikoittain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      135
      6170
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      100
      1888