Olemme lesbo pariskunta ja kumppanini on pettänyt minua miehen kanssa eikä ymmärtänyt että se satutti minua enemmän kuin se että olisi pettänyt minua naisen kanssa. Noh yritän antaa anteeksi mutta vaikeaa se on. En ole mustasukkainen.
Mutta kumppanini on minunkin puolestani eli hän on jo alkusuhteessamme lukenut viestejäni puhelimestani ja noin kuukausi sitten hän katsoi viestini kun nukuin koska halusi varmistaa etten petä häntä kun käyn isäni luona auttamassa.
Hän kysyy aina puheluideni jälkeen kenen kanssa puhuin ja mistä. Hän pakotti minut katkaisemaan välini entiseen säätööni vain siksi kun koki hänet uhkaksi itselleen. Kommentoituaan kuvaani että oon kaunis. Hän ei luota minuun yhtään vaikken edes ole koskaan katsonut muihin naisiin päinkään. Enkä ikinä katso hänen viestejään tai kysele vaikka hän katsoi exiensä kuvia ja medioita. Hän puhuu kauniisti existään ja näyttää minulle heidän kuviaan. Mutta jos tekisin saman hänelle hän huutaisi ja jättäisi minut.
Hän haluaa aikatauluttaa kaikki tekemisiäni jos menen kaupungille yksin ja kyseenalaistaa menenkö varmasti yksin. Kumppanini ei usko kun en halua seksiä ja sitten ivallisesti kysyy olenko pannut jonkun toisen kanssa kun en hänelle anna ja tuhahtaa että ei ihme että petti minua.
Onko kellään neuvoja tähän tilanteeseen
Mustasukkaisuus
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Hänellä on huono itsetunto ja on epävarma itsestään. Tunnistan itseni tuosta tekstistä. Tilannetta ainoastaan parantaisi se, että hän tiedostaa ongelmansa ja pyrkii kehittämää itseään ja käytöstään neutraalimmaksi. Pitäisi myös puhua avoimesti peloistaan ja toinen ei saa missään nimessä tuomita kun epävarmuuksistaan avautuu. Molempien pitäisi oppia joustamaan toisen suuntaan.
- Anonyymi
Heijastaako sinuun omia tunteitaan, halujaan. Siis koska itse pettää, uskoo sitä myös toisen tekevän. Tai ehkä pelkää sinun jättävän, jos tuo oli vain kertahairahdus eikä osoitus tunteiden puuttumisesta. Onko hänellä seksuaali-identiteetti kriisi. Jos et ole ilmaissut selkeästi antaneesi anteeksi, voi uskoa että kostat.
Asioista kannattaa varmaan puhua suoraan, jos suhteella on vielä annettavaa. - Anonyymi
Nämä on näitä, jotka luulee toisenkin ajattelevan ja toimivan samalla tavalla kuin itse. Tuollaiselle kannattaa sanoa hyvästit. Ei ne koskaan muutu.
- Anonyymi
Jos kirjoitus on tosi. Silloin olet saanut kumppanin joka harjoittaa henkistä väkivaltaa. Pitää sinuun yllä jatkuvaa kontrollia ja vähättelee sinua ihmisenä. Jos haluat jatkaa yhdessäoloa, silloin teidän pitää hakea ongelmaan apua. Siis yhdessä hakea. Henkinen väkivalta on ilmiö, joka ei häviä muuten toisesta.
- Anonyymi
On aivan sama kumpaa sukupuolta kumppanisi edustaa. Te olette valinneet toisenne erikoisystäviksi jonka kansa luodaan luotettava ja kaunis yhteenkuuluvaisuus.
Kumppanisi ei edusta tuota. Hän tietoisesti väärentelee ja uhkaailee asioita jotka tietää haavoittavan sinua.
Salli kumppanillesi tilaisuus etsiä toinen ihminen vierelleen.
Sinä, (normaalimpana) et edusta mitä se haluaa.
Pesäero - ystävyysero- on kummallekin parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279