Jos molemmat vaan näemme hyvin.
Näillä näkymin tulemme vielä näkemään.
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rillit auttaa.
- Anonyymi
Oliko sulla roska silmässä?
- Anonyymi
Joo ja mullahan on noi lukulasit. Mutta sut näen ilman niitäkin hyvin.
- Anonyymi
Onkos toisellakin lasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos toisellakin lasit?
On.
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Tota ku jos ei voi välttää
nii sitte noin 😔 - Anonyymi
Millon, laseilla vai ilman
- Anonyymi
Saa nähdä 😂❤
- Anonyymi
Haluan nähdä miehen.
- Anonyymi
Nähtävästi nähdään. Näkyillään!
- Anonyymi
Näkemisiin. Mulla ei ole vielä rillejä, pitää kyllä piakkoin käydä tarkistuttamassa näkö.
- Anonyymi
Kuulemma itse Darth Vader tarvitsi laseja koska ei nähnyt Lukea.
Onneksi taas Luke haistoi siskonsa Leian. - Anonyymi
Olis kyllä kiva nähdä hänet (mies) oikein kunnolla. Maskiaikana on ongelmana se, että en voi pitää silmälaseja 👓 maskin kanssa, koska ne höyrystyvät ja menevät sumeaksi.
- Anonyymi
Olen kanssasi täysin samaa mieltä, jos olet eräs. Näkemisiin!
- Anonyymi
Laput silmille, etten sinua näkisi.
- Anonyymi
Joo, nykyvalossa se ihan mahdollisuuksien rajoissa, tällä tietoa ei mikään sitä vastaankaan puhu. Jos vain silmänkantamalle osutaan, eikä silmitön myräkkä haittaa näkyvyyttä.
Miljoonasade tulkoon silmitön talvi
https://youtu.be/L9qMXA7I6nU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662