Autoliikkeet vedättää

Anonyymi

Auton hintaan lisätään toimituskulut????. Ymmärrän kulut jos auto toimitetaan kotiin. asiakkaallehan se kulu tulee kun käyn liikkeestä auton ostamassa...

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä kusetat itseäsi. Et edes ymmärrä perusasiaa. Kyse on veroista.

Jos toimituskulut olisivat mukana hinnassa, sinä maksaisit veroa myös niistä. Onko vaikea ymmärtää? Toimituskulujen määrä kannattaa maksimoida.

• Anonyymi

Mitä ihmeen veroa?.Ostaessani vanhan käytetyn auton, niin moni liike lisää toimituskulut, se on vaan firman rahastuskeino, en minä siitä mitään veroa maksa, vaikka hinta olisi auton hinnassa. Nyt ei taida olla ymmärrystä koko asiasta.

• Anonyymi

Ei sun oo pakko maksaa toimituskuluja. Verojakaan ei oo pakko maksaa. Siitä tosin tulee seuraamuksia....

• Anonyymi

Vanhan auton ostaja ei maksa mitään veroja. Monet autoliikkeet vedättävät ostajia laittamalla autoon toimituskulut tällä konstilla liikkeet säästävät veroissa. Periaatteessa en osta autoa liikkeestä joka näin toimii, kun itse haen auton liikkeestä , niin ei sitä minulle tarvitse toimittaa, joten en tietenkään siitä myöskään toimituskuluja maksa. Jag har talat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      153
      11458
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8122
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5954
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4937
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      17
      4714
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      37
      4371
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      97
      4258
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      88
      3560
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80