Mitä puolisosi ajattelee

Anonyymi

siitä että kirjoitat tänne viestejä tai mitä luulisit hänen ajattelevan, jos saisi tietää?

46

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän se sen tiedä sanoin joskus. Eipä tuota nyt tämmöinen leikkipaikka kiinnosta.

• Anonyymi

Tietää, että olen kirjoitellut suomi24-keskusteluihin toisinaan ihan sivuston alusta saakka ja vähän naureskelee asialle. Tästä palstasta en ole kertonut

• Anonyymi

Kuka puoliso Kuka niistä?

• Anonyymi

Sun Ap pitää kysyä siltä jos se noin paljon kiinnostaa.
      En tiedä mitä ajattelee. Luulen et tietää kyllä.
      Oletan et on käynyt katsomassa jos on jäänyt sivu auki.

• Anonyymi

Mitä puolisoosi ajattelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä puolisoosi ajattelee?

Mitä pillusi ajattelee?

• Anonyymi

Vetäisisi 25 vuoden suhteen pöntöstä alas palstarakkaustunnustusten takia. Koska olen palstalla uskoton. Vetäisisi lättyyn mustasukkaisuuttaan ja soittaisisi palstapyörälle ja mustamaalaisisi minua. Nostaisi narsistivaihteen päälle avioerossa. Särkisi minut ja varmistaisi, ettei kukaan halua minua.

• Anonyymi

Ja tämä on tosi.

• Anonyymi

Miks se sua kiinnostaa?

• Anonyymi

Entäs oma puolisosi. Ei varmaan ajattele mitään, koska en kaipailee ketään ihmisiä palstoilla enkä missään nimessä huolisi palstoilta ketään.

• Anonyymi

Ihastun ihmiseen ulkonäön perusteella en minkään lirkutusten perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastun ihmiseen ulkonäön perusteella en minkään lirkutusten perusteella.

Mitä se mulle kuuluu mitä teet.

• Anonyymi

Entä vanhimmat veljet?

• Anonyymi

Tietää eikä haittaa. Näytän usein myös näitä juttuja ja tarinoita. Suoraan sanottuna huvittaa molempia. Tietää myös että käyn välillä seiskan ja vauva.fi sivuilla. Että näin. Ihan kauheeta siis

• Anonyymi

Eikö aloittajalla ole muuta kirjoitettavaa ikäväpalstalle kuin udella jonkun puolison reaktioita tänne kirjoittamisesta. Miksi tämä niin kiinnostaa.

• Anonyymi

Tyhjä elämä ajaa ihmisiä tekoihin selittämättömiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjä elämä ajaa ihmisiä tekoihin selittämättömiin..

Tai mustasukkaisuus.

• Anonyymi

Miksi ajattelet mitä hän ajattelee, onko asia jotenkin sulle kuuluva vai ?

• Anonyymi

Ai ystävä vai,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ystävä vai,?

No se puoliso jota niin kovasti aloituksessa kuulutat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se puoliso jota niin kovasti aloituksessa kuulutat.

Niimpä ja kenen puoliso kiinnostaakaan, tuskin oma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä ja kenen puoliso kiinnostaakaan, tuskin oma?

Onko omassa puolisossa sitten mitään jos varattu äijä notkuu päivät lyhyet täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko omassa puolisossa sitten mitään jos varattu äijä notkuu päivät lyhyet täällä?

Aivan ja lehmät lentää. Se onkin "jännä" miten jotkut tietää kaikki täällä olijat vaikka kukaan ei nimellään kirjoittele. Sellanen selvännäkijä tällä kertaa

• Anonyymi

Kaunista talvipäivää sulle !

• Anonyymi

Kiitti Julle.

• Anonyymi

Pakkanen varvaissa kipinöi ja aurinko pakkasen taltuttaa.

• Anonyymi

Torin sivuilla tapaa erikoista sukankuluttajaa. Koska eivät ymmärrä jos myyt myytävänä olevaa tavaraa, etkä ihan jotain muuta!

• Anonyymi

Yhdessä tänne kirjoitellaan, vierekkäin sohvalla. Minä kaipaan ässää ja hän ämmää, meillä on aivan ihana parisuhde!

• Anonyymi

Miksi asiasta pitäisi antaa selonteko aloittajalle.?

• Anonyymi

Sanoisin että tervetuloa Jiin kierrätysakaksi! Et ole ensimmäinen, et ole viimeinen, toivottavasti viet tuon suuresti viallisen otuksen v**uun mun elämänrauhaa häiritsemästä! 😂

• Hän tietää. Rakastan häntä ja hän minua. Emme kumpikaan ole mustasukkaisia, vaan ajattelemme ensisijassa, mikä toiselle on hyödyllistä tai tuottaa iloa.

• Anonyymi

ei ole puolisoa

• Anonyymi

Kumpiki puuhailee myös omiaan, se on onnellisen liiton salaisuus.

• Anonyymi

Mutta ei mene sänkyyn muiden kanssa.

• Anonyymi

Kuka ny puolisolleen kertoo...höynää väkee.

• Anonyymi

Voisi käsittää, että minulla tarpeita ilmaista tunteitani jollekin. Ja haaveita jostakin, joka omasta suhteesta puuttuu. Joko hän pakkaisi tavaransa ja ymmärtäisi lähteä. Tai sitten käsittäisi kuinka etäisiä oikeastaan olemme, ja haluaisi oikeasti tehdä jotakin asian korjaamiseksi. Kumpikin on parempi vaihtoehto kuin nykyinen tila.

Tämä mieheltä pitkästä parisuhteesta.

• Anonyymi

Samoin nainen pitkästä parisuhteesta.

• Anonyymi

Eip siin. Karsee suhde joillakin.

Oon sinkku ja onnellinen siitä. Eipä taida olla uskollisuus mikään parisuhteen tärkeä arvo enää.
      Joskus mietin palstaa lukiessa että olinko liian sinisilmäinen suhteessa kun uskoin et kun ex-avomies hengas helposti 12 tuntiakin tietokoneella et se vaan pelaa. Ei koskaan tullu mieleenkään et se olis vinkumas kuin uusavuton jonkun toisen muijan perään netissä.. oisko pitäny epäillä?

Toisaalta niin itsepäistä ihmistä kun se niin saa hetken hakee joten se ei oo varmana suhtees naisen kans jota ei haluu. Ei varmana siihen jää ja vingu jonkun toisen perään samalla.

Sen 7-8 vuoden aikana mitä suhteessa oltiin tuli huomattua et ei.. se ei tee edes anelemalla mitään mitä ei tahdo.

Jos se halus mennä baariin ja mä sanoin et älä mee. Se sanoi ”ja pah” ja ovi kolahti perässään.

Mä jäin miettiin et joo se siitä tasa-arvosta sillä jos mä noin tein niin se nappas mut syliin ja kantoi toiseen suuntaan tai haki itse väkisin kotiin et

Hmm.. lisää etuja sinkkuudesta. Ei tarvi kestää vääryyksiä ja oikeuksien sortoo!

• Anonyymi

Mulla on lupa tehdä mitä haluan ja saan tilanteesta johtuen olla.

• Anonyymi

Hehheeh Kenen lupa? Oma lupas ja saako puolisos panna myls muita niin ettet vedä itkupotkuja ja ala raivoon ja nälviin panolleen ? 😱😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehheeh Kenen lupa? Oma lupas ja saako puolisos panna myls muita niin ettet vedä itkupotkuja ja ala raivoon ja nälviin panolleen ? 😱😏

Onkohan sulla rölliolli hieman ylimitoitettu käsitys keskustelupalstan ulottuvuuksista🤭 Täällä on kaiketi anonyymeja kirjoittajia ja anonyymeja lukijoita, joten kysytään nyt sitten vaikka näin, että kuinka monta kertaa kirjoittelusi yksinään ja tuntemattomien kanssa on realisoitunut mihinkään sellaiseen toimintaan, mikä liittyy irlelämään? Mitä tulee aloituksesi kyssäriin, niin en usko, että kukaan ottaisi vakavasti puolisonsa halua tai tarvetta tirkistellä trololoopalstan höpinöitä.

• Anonyymi

Onko oma elämä niin vähissä että pitää elää näin.

• Anonyymi

Hää ei tietä, kuuromykkä ku o.

• Anonyymi

Ei se äijä mitään ajattele. Istuu nurkassa ja katsoo TikTokkia. Hörähtelee välillä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe