Perussuomalaisten kannatus on noussut viime kunnallisvaaleissa oli kannatus

Anonyymi

Oli varsin pientä, nyt kannatusluvut ovat ihan toistamaata, kymmenen prosentin nousu, tälläistä ihmettä ei ole tässä maassa ennen nähty.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toi tämä muunneltu gallup sen ainakin esiin joten ei syytetä totaalisesta propagandasta.

• Anonyymi

Gallupit ovat galluppeja, niitä pitää osaa lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gallupit ovat galluppeja, niitä pitää osaa lukea.

Ainakin Persujen osalta sitä voi korjata aina ylöspäin,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Persujen osalta sitä voi korjata aina ylöspäin,

Kepulaisena olen tyytyväinen siihen että suunta on ylöspäin. Toivottavasti seuraava gallup vahvistaa tätä luuloani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepulaisena olen tyytyväinen siihen että suunta on ylöspäin. Toivottavasti seuraava gallup vahvistaa tätä luuloani.

Kepulle tulee torjuntavoitto jos kannatus on 13 kieppeissä.

• Anonyymi

Persuja menee pikkupaikkakuntien ja maaseutuvaltuustoihin. Ei siis minnekään tärkeisiin kuten suuriin kaupunkeihin.

• Anonyymi

Meidän kunnan persujen ehdokkaat ovat niin surkeaa sakkia, että en usko yhdenkään vastuullisen äänestäjän heitä äänestävän. Viime kaudella käyttivät sen vöhöisen aikansa kokouksissa pääasiassa haukkumiseen ja riitelyyn. Toivottavasti nyt tippuvat pois. Ei mitään hyötyä kuntalaisille tuollaisista.

• Anonyymi

Vihervasemmiston kannattajat ovat usein suvaitsemattomia juntteja. Vai pikkupaikkakunnat ja maaseutu ei ole niin tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihervasemmiston kannattajat ovat usein suvaitsemattomia juntteja. Vai pikkupaikkakunnat ja maaseutu ei ole niin tärkeää.

Nykyhallitus on vihervasemmiston hallussa, joten mitä maaseutu ja pienemmät paikkakunnat voivat odottaa nykyhallitukselta. Vain suuret kaupungit ovat tärkeitä.

• Anonyymi

Perussuomalaisten kannatuksen nousu viime kuntavaaleista 10 prosenttia
      on todella suuri.
      Kokoomus lisää suosiotaan, yli 2 prosenttia kannatuksen nousu,
      Sdp:n kannatus laskee jatkuvasti, nyt yli prosentin.

• Anonyymi

Demareiden kannatusluvut tulevat laskemaan entisestään mitä pidemmälle tämä hallitus saa jatkaa toimintaansa, toivottavasti Kepu ymmärtää lähteä hallituksesta kuntavaalien jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demareiden kannatusluvut tulevat laskemaan entisestään mitä pidemmälle tämä hallitus saa jatkaa toimintaansa, toivottavasti Kepu ymmärtää lähteä hallituksesta kuntavaalien jälkeen.

Jos kuntavaaleissa kannatus on alhainen, ei kepulla ole intoa pönkittää maaseutua kurjistavaa vihervasemmistolaista hallitusta.

• Anonyymi

Kuntavaalien suurimmat puolueet ovat vanhat tutut, demarit, keskusta ja kokoomus. Helsingissä luultavasti vihreät.
      Ei tarvitse kuin katsoa oman kuntansa ehdokaslistaa. Osaajat erottuu ja ne puuttuu persujen listoilta. Sama juttu persuilla kuntavaaleissa ja eduskuntavaaleissa: listoille kerääntyy joko pitäjän hörhöt tai vaalipiirin hörhöt.
      Muuten persut, se kännissä ja läpällä äänestäminen ei ole enää muotia!
      Ne ”torssoset” on jo nähty.

• Anonyymi

mitä % avaaja tarkoittaa?

Onko PS:n nousu ollut 10% vai 10 prosenttiyksikköä?
      Siinä on vissi ero.

• Anonyymi

Prosenttiyksiköistä näissä puhutaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      132
      2333
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1855
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1270
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe