Ja ilkutte Toyotan takaisin kutsuja joissa tehdas korjaa jos ongelma on olemassa.
"VW-konsernin EA888-moottorin öljynkulutuksen perimmäinen syy on suunnitteluvirhe, jonka johdosta karsta tukkii öljyrenkaat, ja öljy pääsee niiden ohi palotilaan. Karstan syntyä edesauttavat kampikammion puutteellinen huohotus ja pitkä öljynvaihtoväli.
Kyseessä on tyyppivika, joka valmistajan olisi syytä myöntää rehellisesti ja osallistua kustannuksiin reilummin. Myös öljynkulutusmittauksen veloittaminen kokonaan asiakkaalta on kyseenalaista."
Siinä tm leden FAKTAA.
Toyotan asiallinen öljynvaihtoväli on HYVÄ ASIA! ja siitäkin pikkunilkit vinoilee TYHMYYKSISSÄÄN!
Monta esimerkkiä vag pommien ongelmista.
Itsellä on yksi vag pommi ajossa ja korjaamolla vuoronperään ollut monta vuotta ja kokemuksia karttuu ja toiset autoni on japanin tehtaiden autoja ja niihin vaihdellaan vain nesteitä ja suodattimia ja ajetaan!
Miksi totuus on niin vaikea asia?
VAG vikaisa moottori on totta
34
108
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo autot on jo aikoja sitten korjattu. Nuo ovat kymmenen vuotta vanhoja. Eivät enää mitään uusia. Toyotan D-4D 2,0 ja 2,2 moottorisia on vielä liikenteessä. Niihin vaihdetaan alle 200tkm koko moottori. Se uusi moottorikaan ei kestä yhtään enempää. Tuo on kallis korjaus, jota jotkut kutsuu isoksi huolloksi.
- Anonyymi
kovasti eri tietooo hahahhahahah
- Anonyymi
vag pökäleet varmaan saattaisi toimi ajos niihin tyyppivika moottoreihin (joita tehdas ei tunnusta) vaihdeltaisiin öljyt 5tkm välein? karstahan ne reiät tukkii.
LL ohjelma on hanurista. Toyota teki noita ei hyviä diesel moottoreita 2.2 d4d montako? vag teki niitä ongelmia liian kauan salaten kieltäen vikansa toyot a kiellä on reilu - Anonyymi
Suurin syy tuohon menneen ajan ongelmaan on ollut nuukailevat omistajat jotka ovat alkaneet vanhemmiten käyttämään halvempia ja sopimattomia öljyjä ja siitä saa sitten maksaa kalliin hinnan kun ongelmat alkavat.
- Anonyymi
Ei ole kuule tuo ongelma öljyistä johtuva vaan kuten kerrottu suunnittelu virhe -tarkemmin vielä oikeastaan kaikenmaailman saaste ja päästömääräysten täyttämiseksi tehty liiallinen "kevennys".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuule tuo ongelma öljyistä johtuva vaan kuten kerrottu suunnittelu virhe -tarkemmin vielä oikeastaan kaikenmaailman saaste ja päästömääräysten täyttämiseksi tehty liiallinen "kevennys".
Miksi ongelmaa ei ole kaikissa, vain pienessä osassa tuota tyyppiä??
Puhuit taas itsesi pussiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ongelmaa ei ole kaikissa, vain pienessä osassa tuota tyyppiä??
Puhuit taas itsesi pussiin.Kyllä tuo vika iskee kaikkiin "tuota tyyppiä oleviin" -et vaan itse taida oikein olla selvillä mitä malleja tämä vika koskee.
- Anonyymi
skoda ea 888
- Anonyymi
2011 tehtiin viimeiset ongelmakoneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2011 tehtiin viimeiset ongelmakoneet.
Heh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh..
Ongelmakoneita, ongelmajakopää, öljynsyöntiongelma, ongelmavaihteistoja, ongelmakaasupolkimia, ongelmalukkoja, ongelmaikkunannostimia, ongelmakorroosiota ja ongelmahuijausta. Unohtuiko jotain ongelmaa? Ai niin ongelmallinen valmistajan suhtautuminen ongelmaan. Näitä kaikkia on mediat olleet pullollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmakoneita, ongelmajakopää, öljynsyöntiongelma, ongelmavaihteistoja, ongelmakaasupolkimia, ongelmalukkoja, ongelmaikkunannostimia, ongelmakorroosiota ja ongelmahuijausta. Unohtuiko jotain ongelmaa? Ai niin ongelmallinen valmistajan suhtautuminen ongelmaan. Näitä kaikkia on mediat olleet pullollaan.
Näinhän tuo suurinpiirtein on mennyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2011 tehtiin viimeiset ongelmakoneet.
autolehdet kyllä väittää muuta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2011 tehtiin viimeiset ongelmakoneet.
juu minulla oli golf 2014 johon tehtiin remontti öljynkulutuksen takia
- Anonyymi
Eipä se Toyotalla niin kovin hyvin mene.
http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html?idxno=3758
google käännös
Yhdysvaltain oikeusministeriö ilmoitti 19. maaliskuuta (paikallista aikaa), että se sopi Toyotan kanssa lopettavansa neljä vuotta kestäneen äkillisen tahattoman kiihdytyksen (SUA) tutkimuksen määräämällä japanilaiselle autovalmistajalle sakon 1,2 miljardia dollaria.
Se on korkein sakon määrä, jonka Yhdysvaltain hallitus on määrännyt autoteollisuudessa. Oikeusministeri Eric Holder sanoi, että Toyota myönsi toimittaneensa vääriä tietoja kuluttajille, Yhdysvaltain kongressille ja sääntelyviranomaisille vuosina 2009 ja 2010 Toyota- ja Lexus-autojen SUA-ongelmista.
Sakon maksamisen johdosta Toyota syytteeseenpano keskeytetään, eikä häntä saa rangaista kolmen vuoden ajan. Oikeusministeriö aikoo tarkastella autonvalmistajan valmistus- ja markkinointipolitiikkaa, käytäntöjä ja menettelyjä riippumattoman valvontaviraston avulla. Toyota on palauttanut SUA: n takia yli 12 miljoonaa autoa vuodesta 2009 lähtien 2,4 miljardin Yhdysvaltain dollarin kustannuksella ja maksanut 1,6 miljardia dollaria perushakemuksen jättäneille kuluttajille. Yhdysvaltain liikenneministeri Anthony Foxx selitti, että seuraamus on se summa, joka lisätään National Highway Traffic Safety Administrationin äskettäin määräämään 66 miljoonaan dollariin.
"Sopimuksen tekeminen ei ollut helppo päätös", sanoi Toyota Motor Pohjois-Amerikan lakiasiainjohtaja (CLO) Christopher Reynolds ja lisäsi: "Palataan perusasioihin, jotta voimme asettaa kuluttajat taas etusijalle, voittaa heidän luottamuksensa ja kantaa vastuu. "- Anonyymi
Eikä toi ole tosiaan Toyotan ainoa, noita on useita jos viitsii googlettaa.
- Anonyymi
NYT
- Anonyymi
kallis korjata
älä osta- Anonyymi
Vikavaakenin ostaminen on kuin pelaisi venäläistä rulettia joskin vieläkin riskialttiimpaa. Venäläisessä ruletissa kun laukeaa vain yksi kuudesta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikavaakenin ostaminen on kuin pelaisi venäläistä rulettia joskin vieläkin riskialttiimpaa. Venäläisessä ruletissa kun laukeaa vain yksi kuudesta !
Kumpikohan on kannattavampaa?
Venäläisessä ruletissa ei jää kärsimään! - Anonyymi
Audin logo nostaa itsetuntoa. Silti se on vain rinkelimosse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audin logo nostaa itsetuntoa. Silti se on vain rinkelimosse.
Saksan lada.
- Anonyymi
Mielenterveytensä menettäneen laitoshoirokki trollin massapostaus itinäpalsta. .Kohta 100% kaikesta tulee massapostaus trollin tehtaalta. . Pikkas SAIRAST. .
- Anonyymi
ugh
- Anonyymi
älä osta ilman kuntotarkastusta
- Anonyymi
Kuntotarkastukset on vitsi oikeiden vikojen kanssa.
- Anonyymi
Onko jotain vanhempaa nostettavaa?
Toyotan omapoika, olet huolissani kun puhtisi näyttää hiipuvan, vesyttääkö lääkitys? - Anonyymi
autokuntotarkastus ennen ostoa
kts. yleistä autoilusta suomi24 - Anonyymi
sipilän syy
- Anonyymi
Viimeiset valmistettiin 2011 ja sitä ennen tuo ongelma koski vain osaa moottoreita. Suurin syy on kuitenkin käyttäjän huoltojen laiminlyönti ja väärien öljyjen käyttö.
VW korjasi noita moottoreita ja korvasi kustannuksia tapauskohtaisesti kuluttajaviranomaisen suosituksen mukaisesti. - Anonyymi
TM sen kertoi
- Anonyymi
paska maa ja paska firmaVW
seppo Räty sano samaa- Anonyymi
Luotettavuus Volkkariin oli Autobildin julkaisemassa tutkimuksessa parempi kuin Fiatilla. Renaultkin jo oli paremmin pärjäillyt vaikka ei mikään katsastustilastojen menestyjä ole koskaan ollut. Fiat oli viimeisellä sijalla.
- Anonyymi
pinnalle vaan
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822