Aihe

VAG vikaisa moottori on totta

Anonyymi

Ja ilkutte Toyotan takaisin kutsuja joissa tehdas korjaa jos ongelma on olemassa.
"VW-konsernin EA888-moottorin öljynkulutuksen perimmäinen syy on suunnitteluvirhe, jonka johdosta karsta tukkii öljyrenkaat, ja öljy pääsee niiden ohi palotilaan. Karstan syntyä edesauttavat kampikammion puutteellinen huohotus ja pitkä öljynvaihtoväli.

Kyseessä on tyyppivika, joka valmistajan olisi syytä myöntää rehellisesti ja osallistua kustannuksiin reilummin. Myös öljynkulutusmittauksen veloittaminen kokonaan asiakkaalta on kyseenalaista."

Siinä tm leden FAKTAA.

Toyotan asiallinen öljynvaihtoväli on HYVÄ ASIA! ja siitäkin pikkunilkit vinoilee TYHMYYKSISSÄÄN!
Monta esimerkkiä vag pommien ongelmista.
Itsellä on yksi vag pommi ajossa ja korjaamolla vuoronperään ollut monta vuotta ja kokemuksia karttuu ja toiset autoni on japanin tehtaiden autoja ja niihin vaihdellaan vain nesteitä ja suodattimia ja ajetaan!

Miksi totuus on niin vaikea asia?

24

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo autot on jo aikoja sitten korjattu. Nuo ovat kymmenen vuotta vanhoja. Eivät enää mitään uusia. Toyotan D-4D 2,0 ja 2,2 moottorisia on vielä liikenteessä. Niihin vaihdetaan alle 200tkm koko moottori. Se uusi moottorikaan ei kestä yhtään enempää. Tuo on kallis korjaus, jota jotkut kutsuu isoksi huolloksi.

    • Anonyymi

      vag pökäleet varmaan saattaisi toimi ajos niihin tyyppivika moottoreihin (joita tehdas ei tunnusta) vaihdeltaisiin öljyt 5tkm välein? karstahan ne reiät tukkii.
      LL ohjelma on hanurista. Toyota teki noita ei hyviä diesel moottoreita 2.2 d4d montako? vag teki niitä ongelmia liian kauan salaten kieltäen vikansa toyot a kiellä on reilu

    • Anonyymi

      Suurin syy tuohon menneen ajan ongelmaan on ollut nuukailevat omistajat jotka ovat alkaneet vanhemmiten käyttämään halvempia ja sopimattomia öljyjä ja siitä saa sitten maksaa kalliin hinnan kun ongelmat alkavat.

      • Anonyymi

        Ei ole kuule tuo ongelma öljyistä johtuva vaan kuten kerrottu suunnittelu virhe -tarkemmin vielä oikeastaan kaikenmaailman saaste ja päästömääräysten täyttämiseksi tehty liiallinen "kevennys".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuule tuo ongelma öljyistä johtuva vaan kuten kerrottu suunnittelu virhe -tarkemmin vielä oikeastaan kaikenmaailman saaste ja päästömääräysten täyttämiseksi tehty liiallinen "kevennys".

        Miksi ongelmaa ei ole kaikissa, vain pienessä osassa tuota tyyppiä??
        Puhuit taas itsesi pussiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ongelmaa ei ole kaikissa, vain pienessä osassa tuota tyyppiä??
        Puhuit taas itsesi pussiin.

        Kyllä tuo vika iskee kaikkiin "tuota tyyppiä oleviin" -et vaan itse taida oikein olla selvillä mitä malleja tämä vika koskee.


    • Anonyymi

      skoda ea 888

      • Anonyymi

        2011 tehtiin viimeiset ongelmakoneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2011 tehtiin viimeiset ongelmakoneet.

        Heh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh..

        Ongelmakoneita, ongelmajakopää, öljynsyöntiongelma, ongelmavaihteistoja, ongelmakaasupolkimia, ongelmalukkoja, ongelmaikkunannostimia, ongelmakorroosiota ja ongelmahuijausta. Unohtuiko jotain ongelmaa? Ai niin ongelmallinen valmistajan suhtautuminen ongelmaan. Näitä kaikkia on mediat olleet pullollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmakoneita, ongelmajakopää, öljynsyöntiongelma, ongelmavaihteistoja, ongelmakaasupolkimia, ongelmalukkoja, ongelmaikkunannostimia, ongelmakorroosiota ja ongelmahuijausta. Unohtuiko jotain ongelmaa? Ai niin ongelmallinen valmistajan suhtautuminen ongelmaan. Näitä kaikkia on mediat olleet pullollaan.

        Näinhän tuo suurinpiirtein on mennyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2011 tehtiin viimeiset ongelmakoneet.

        autolehdet kyllä väittää muuta...


    • Anonyymi

      Eipä se Toyotalla niin kovin hyvin mene.
      http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html?idxno=3758
      google käännös
      Yhdysvaltain oikeusministeriö ilmoitti 19. maaliskuuta (paikallista aikaa), että se sopi Toyotan kanssa lopettavansa neljä vuotta kestäneen äkillisen tahattoman kiihdytyksen (SUA) tutkimuksen määräämällä japanilaiselle autovalmistajalle sakon 1,2 miljardia dollaria.

      Se on korkein sakon määrä, jonka Yhdysvaltain hallitus on määrännyt autoteollisuudessa. Oikeusministeri Eric Holder sanoi, että Toyota myönsi toimittaneensa vääriä tietoja kuluttajille, Yhdysvaltain kongressille ja sääntelyviranomaisille vuosina 2009 ja 2010 Toyota- ja Lexus-autojen SUA-ongelmista.

      Sakon maksamisen johdosta Toyota syytteeseenpano keskeytetään, eikä häntä saa rangaista kolmen vuoden ajan. Oikeusministeriö aikoo tarkastella autonvalmistajan valmistus- ja markkinointipolitiikkaa, käytäntöjä ja menettelyjä riippumattoman valvontaviraston avulla. Toyota on palauttanut SUA: n takia yli 12 miljoonaa autoa vuodesta 2009 lähtien 2,4 miljardin Yhdysvaltain dollarin kustannuksella ja maksanut 1,6 miljardia dollaria perushakemuksen jättäneille kuluttajille. Yhdysvaltain liikenneministeri Anthony Foxx selitti, että seuraamus on se summa, joka lisätään National Highway Traffic Safety Administrationin äskettäin määräämään 66 miljoonaan dollariin.

      "Sopimuksen tekeminen ei ollut helppo päätös", sanoi Toyota Motor Pohjois-Amerikan lakiasiainjohtaja (CLO) Christopher Reynolds ja lisäsi: "Palataan perusasioihin, jotta voimme asettaa kuluttajat taas etusijalle, voittaa heidän luottamuksensa ja kantaa vastuu. "

      • Anonyymi

        Eikä toi ole tosiaan Toyotan ainoa, noita on useita jos viitsii googlettaa.


    • Anonyymi

      NYT

    • Anonyymi

      kallis korjata
      älä osta

      • Anonyymi

        Vikavaakenin ostaminen on kuin pelaisi venäläistä rulettia joskin vieläkin riskialttiimpaa. Venäläisessä ruletissa kun laukeaa vain yksi kuudesta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikavaakenin ostaminen on kuin pelaisi venäläistä rulettia joskin vieläkin riskialttiimpaa. Venäläisessä ruletissa kun laukeaa vain yksi kuudesta !

        Kumpikohan on kannattavampaa?
        Venäläisessä ruletissa ei jää kärsimään!


      • Anonyymi
        UUSI

        Audin logo nostaa itsetuntoa. Silti se on vain rinkelimosse.


    • Anonyymi

      Mielenterveytensä menettäneen laitoshoirokki trollin massapostaus itinäpalsta. .Kohta 100% kaikesta tulee massapostaus trollin tehtaalta. . Pikkas SAIRAST. .

    • Anonyymi

      ugh

    • Anonyymi
      UUSI

      älä osta ilman kuntotarkastusta

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuntotarkastukset on vitsi oikeiden vikojen kanssa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko jotain vanhempaa nostettavaa?
      Toyotan omapoika, olet huolissani kun puhtisi näyttää hiipuvan, vesyttääkö lääkitys?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

      Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      530
      5297
    2. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

      Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      434
      5162
    3. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

      Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      3642