Mikä lafka kuppaa vanhuksia meikun tolpalla?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d388bf6e-73bb-434d-b2c0-b82eda639b7e
Meikussa kupataan senioreita?
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää ulisko, vaan nauttikaa täysin rinnoin uuden Liikennepalvelulain mahdollistamista, innovatiivisista taksipalveluista
- Anonyymi
Siinä on niitä villejä jotka sitä tekee. Yks on valkonen b-sarjan mersu. Taitaa olla turkkilainen.
- Anonyymi
Pistää todella vihaksi. Miksi ennen luotettava instituutio, taksin hyvä maine on pilattu uskomattoman typerillä "uudistuksilla"
Joukkio epäihmisiä on tulleet ja käyttää nyt surutta hyväkseen järjestelmää, jonka suomalainen poliitiikko on viisauksissan luonut. Saisitte hävetä arkadianmäellä, mikä oli niin tärkää, että piti tuollainen idioottimaisuus ajaa läpi- HÄH?
Sanoinko jo, että pistää vihaksi. Etenkin suomalaisten ikäihmisten härski kusettaminen ja huijaaminen.- Anonyymi
Joo, siinä Meikun tolpallahan päivystää näitä TaksiHelsin 3327 , HelsinginTaksi ym höpöhöpö tunnuksin varustettuja autoilijoita valmiina irroittelemaan vähäväkisemmät ylimmääräisistä euroista.
Menee kuulemma 4-10 vuotta kun markkinat korjaa tilanteen mutta hyvä oli uudistus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, siinä Meikun tolpallahan päivystää näitä TaksiHelsin 3327 , HelsinginTaksi ym höpöhöpö tunnuksin varustettuja autoilijoita valmiina irroittelemaan vähäväkisemmät ylimmääräisistä euroista.
Menee kuulemma 4-10 vuotta kun markkinat korjaa tilanteen mutta hyvä oli uudistus.Suomalaiset pelkurikuskit inisevät hiljaa autoissaan. Miehet laittaisivat stopin tuollaiselle toiminnalle.
- Anonyymi
Meikun auloista saisivat ilmaiseksi tilattua TaksiHelsingin auton itselleen., oven eteen.
- Anonyymi
Juu, mutta taitaa valtaosa tästä kävelypokasta tulla siitä Haartmanin ovesta ja jollei käytä taksia kun kerran pari vuodessa niin siihen tolpallehan ne kävelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta taitaa valtaosa tästä kävelypokasta tulla siitä Haartmanin ovesta ja jollei käytä taksia kun kerran pari vuodessa niin siihen tolpallehan ne kävelee.
Totta kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta taitaa valtaosa tästä kävelypokasta tulla siitä Haartmanin ovesta ja jollei käytä taksia kun kerran pari vuodessa niin siihen tolpallehan ne kävelee.
Jos kävelisikin "tolpalle" eli sinne melkein Haartmanin kadulle ja ottaisi siitä taksien seisontapaikasta taksin niin voisi saadakin asiallisen kyydin. Mutta kun moni ottaa taksin pääoven pielestä tullessaan poliklinikoilta tai osastolta. Useimmat eivät edes tiedä että nykyisin kelataksi on aina tilattava erillisestä tilausnumerosta jotta saa kelakorvauksen matkasta. No jos matka suuntautuu Länsi- ja Luoteis-Helsinkiin niin ainakin "virallisten" taksien maksu jää alle 25 euron eikä siis saa muutenkaan kelakorvausta.
- Anonyymi
Kiitämme ex-ministeri Berneriä, hänhän tämän hienon uudistuksen ajoi alas ja se alamäki jatkuu. Itse vältän viimeiseen taksin käyttöä nykyisin, kun ennen tuli aina välillä käytettyäkin, että silleen se maailma muuttuu. Yksityisautoilu kunniaan, kun muu ei toimi.
- Anonyymi
Ajoi uudistuksen alas?
- Anonyymi
Joo valitsen lentokentältä aina Suomalaisen näköisen taksikuskin, vaikka edessä olisi kuinka kauniin väristä porukkaa. Kattoohan ne vähän vinoon, mutta ihan sama. Näin pitäisi kaikkien toimia, jos siis haluaa muutosta tähän loistavaan Arkadianmäellä nuijittuun huippu-uudistukseen.
- Anonyymi
Tilatessa kannattaa pyytää ruotsinkieltä osaava taksikuski, karsii tota kuskivalintaa hieman.
- Anonyymi
Jos Taksi Helsinki vaatis todistuksen kuskin ruotsinkielentaidosta niin tippuisi 99 % suomipojistakin siinä vaiheessa pois. Ruotsinkielen attribuutti taitaa olla lähes kaikilla kuskeilla vaikka kielitaito rajottuu suomenkieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Taksi Helsinki vaatis todistuksen kuskin ruotsinkielentaidosta niin tippuisi 99 % suomipojistakin siinä vaiheessa pois. Ruotsinkielen attribuutti taitaa olla lähes kaikilla kuskeilla vaikka kielitaito rajottuu suomenkieleen.
Attribuutin kielitaito ruotsi onkin tarkoitus toimia korvaamaan kielletty attribuutti:
Ei mamu -kuljettajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Attribuutin kielitaito ruotsi onkin tarkoitus toimia korvaamaan kielletty attribuutti:
Ei mamu -kuljettajaa.Mitenköhän Kovanen pitää kuskiaineksensa korrektisti sanoen ...tietyn värisenä? Onko heillä työnhakulomake ruotsinkielellä endast?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän Kovanen pitää kuskiaineksensa korrektisti sanoen ...tietyn värisenä? Onko heillä työnhakulomake ruotsinkielellä endast?
Kovanen näyttää satsaavan laatuun eivätkä palkkaa mitä tahansa maatiaiskuskeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovanen näyttää satsaavan laatuun eivätkä palkkaa mitä tahansa maatiaiskuskeja.
Totuus on toinen. Katsele ympärillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän Kovanen pitää kuskiaineksensa korrektisti sanoen ...tietyn värisenä? Onko heillä työnhakulomake ruotsinkielellä endast?
Kovasella on houkutteleva brändi ja siistissä kunnossa olevat edustusautot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän Kovanen pitää kuskiaineksensa korrektisti sanoen ...tietyn värisenä? Onko heillä työnhakulomake ruotsinkielellä endast?
Ei pidä enää paikkaansa, ilmeisesti kuskipula on mennyt siinä määrin pahaksi, että tästäkin on alettu lipsumaan.
- Anonyymi
Trafi ei tee mitään, vaikka asia on poliisitutkinnassa. Ongelma on laiskat ja saamattomat viranomaiset.
Toinen ongelma on suomalaiset idiootit. Taksin valinta on vapaa. Ei tarvitse mennä kuin luotettavan suomalaisen kuljettajan autoon. Onko pakko kerjätä ongelmia, vaikka ongelmien aiheuttajat ovat kaikkien yleisessä tiedossa.- Anonyymi
Paljon fiksumpaa on käyttää Uberia tai Yangoa. Hinnan tietää etukäteen ja se on edullinen verrattuna perinteiseen taksiin.
- Anonyymi
Fakta on vaan se, että kantaväestöön kuuluvat taksinkuljettajat katoavat pikku hiljaa alalta, kuten muuallakin maailmassa on käynyt. Ei voi lähteä siitä, että kiireessä pitäisi ryhtyä metsästämään kantasuomalaista kuljettajaa, ettei tule ryöstetyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fakta on vaan se, että kantaväestöön kuuluvat taksinkuljettajat katoavat pikku hiljaa alalta, kuten muuallakin maailmassa on käynyt. Ei voi lähteä siitä, että kiireessä pitäisi ryhtyä metsästämään kantasuomalaista kuljettajaa, ettei tule ryöstetyksi.
Toi pitää valitettavasti paikkansa. Esimerkiksi TaksiHelsingin teipeillä olevissa autoissa alkaa kuskien keski-ikä olla lähempänä 70. Nää kun lopettaa, tilalle tulee jotain aivan muuta.
Toisaalta voi miettiä, onko sillä niin väliä: pikkuhiljaa asiakkaat tottuvat matkustamaan Wolt ruokalaatikoiden seassa kielitaidottoman maahanmuuttajan kyydissä, itse navigaattoriin naputtelemaansa osoitteeseen. Uberhan on tämän jo oivaltanut, kun heidän sovellukseen pitää kirjoittaa pääteosoite, joten kuskin ei tarvitse edes ymmärtää/puhua mitään tunnettua kieltä, ja silti pääsee perille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon fiksumpaa on käyttää Uberia tai Yangoa. Hinnan tietää etukäteen ja se on edullinen verrattuna perinteiseen taksiin.
Harmaa talous - musta tulevaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fakta on vaan se, että kantaväestöön kuuluvat taksinkuljettajat katoavat pikku hiljaa alalta, kuten muuallakin maailmassa on käynyt. Ei voi lähteä siitä, että kiireessä pitäisi ryhtyä metsästämään kantasuomalaista kuljettajaa, ettei tule ryöstetyksi.
Fakta on, että kantaväestöön kuuluvat ovat ainoat jatkossa alalla hyvin toimeentulevat. Asiakas päättää mitä ostaa. Taksia ei ole koskaan valittu, eikä valita vieläkään sen vuoksi, että se olisi halpa. Halpaa haettaessa valitaan jokin muu tapa siirtymiseen paikasta toiseen.
Tämä on nähtävissä myös ympäri maailman. Halpa kalusto ja osaamattomat kuljettajat jäävät huijaamaan turisteja, muille he eivät kelpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon fiksumpaa on käyttää Uberia tai Yangoa. Hinnan tietää etukäteen ja se on edullinen verrattuna perinteiseen taksiin.
Onko myös tililtä veloitettu summa sama? Matkahan pitäisi saada ilmaiseksi korvauksena siitä että antoi kaikki puhelimen tiedot firmalle. Uberin ja Yangon käyttöön pitäisi olla erillinen blanco prepaid puhelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko myös tililtä veloitettu summa sama? Matkahan pitäisi saada ilmaiseksi korvauksena siitä että antoi kaikki puhelimen tiedot firmalle. Uberin ja Yangon käyttöön pitäisi olla erillinen blanco prepaid puhelin.
Ei kukaan ole niin hullu, että antaisi tietojaan uuberille ja jangolle. Kaksi verovapaasti toimivaa firmaa ties missä, sitä ei kukaan tiedä. Rahat kilahtaa mafian tilille veroparatiisiin ja asiakkaan tiedot myydään nettirikollisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1501606Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin671586Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä661296En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311292- 421115
- 172958
90-luvulla maa syöksyi lamaan, ja silloinkin oli syypäinä samat tahot kuin nyt
Laman aiheuttajat olivat demarivetoinen virheellinen finanssipolitiikka, sekä ay-liikkeen taipumattomuus tilanteessa mik100890Mä olisin niin iloinen
Jos vielä joskus nähtäis.. Ollaanko tulkittu mies toisiamme väärin?. Kumpikin luuli ettei toinen tykkää, vaikka molemmat60744Olisitko ihminen minulle. Ihan ihminen vain.
Tiedätkö, että saan kyyneleet silmiini, niin syvästi sinua kaipaan. Meidän välillä on jotain todella syvää, kaunista ja42677Vakava varoitus perussuomalaisista!
Keskustan Annika Saarikolta veret seisauttavaa tekstiä, lukekaa uutinen kokonaisuudessaan, tässä siitä maistiainen: ”Ke155666