Aihe

Meikussa kupataan senioreita?

Anonyymi

28

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää ulisko, vaan nauttikaa täysin rinnoin uuden Liikennepalvelulain mahdollistamista, innovatiivisista taksipalveluista

    • Anonyymi

      Siinä on niitä villejä jotka sitä tekee. Yks on valkonen b-sarjan mersu. Taitaa olla turkkilainen.

    • Anonyymi

      Pistää todella vihaksi. Miksi ennen luotettava instituutio, taksin hyvä maine on pilattu uskomattoman typerillä "uudistuksilla"

      Joukkio epäihmisiä on tulleet ja käyttää nyt surutta hyväkseen järjestelmää, jonka suomalainen poliitiikko on viisauksissan luonut. Saisitte hävetä arkadianmäellä, mikä oli niin tärkää, että piti tuollainen idioottimaisuus ajaa läpi- HÄH?

      Sanoinko jo, että pistää vihaksi. Etenkin suomalaisten ikäihmisten härski kusettaminen ja huijaaminen.

      • Anonyymi

        Joo, siinä Meikun tolpallahan päivystää näitä TaksiHelsin 3327 , HelsinginTaksi ym höpöhöpö tunnuksin varustettuja autoilijoita valmiina irroittelemaan vähäväkisemmät ylimmääräisistä euroista.
        Menee kuulemma 4-10 vuotta kun markkinat korjaa tilanteen mutta hyvä oli uudistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, siinä Meikun tolpallahan päivystää näitä TaksiHelsin 3327 , HelsinginTaksi ym höpöhöpö tunnuksin varustettuja autoilijoita valmiina irroittelemaan vähäväkisemmät ylimmääräisistä euroista.
        Menee kuulemma 4-10 vuotta kun markkinat korjaa tilanteen mutta hyvä oli uudistus.

        Suomalaiset pelkurikuskit inisevät hiljaa autoissaan. Miehet laittaisivat stopin tuollaiselle toiminnalle.


    • Anonyymi

      Meikun auloista saisivat ilmaiseksi tilattua TaksiHelsingin auton itselleen., oven eteen.

      • Anonyymi

        Juu, mutta taitaa valtaosa tästä kävelypokasta tulla siitä Haartmanin ovesta ja jollei käytä taksia kun kerran pari vuodessa niin siihen tolpallehan ne kävelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta taitaa valtaosa tästä kävelypokasta tulla siitä Haartmanin ovesta ja jollei käytä taksia kun kerran pari vuodessa niin siihen tolpallehan ne kävelee.

        Totta kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta taitaa valtaosa tästä kävelypokasta tulla siitä Haartmanin ovesta ja jollei käytä taksia kun kerran pari vuodessa niin siihen tolpallehan ne kävelee.

        Jos kävelisikin "tolpalle" eli sinne melkein Haartmanin kadulle ja ottaisi siitä taksien seisontapaikasta taksin niin voisi saadakin asiallisen kyydin. Mutta kun moni ottaa taksin pääoven pielestä tullessaan poliklinikoilta tai osastolta. Useimmat eivät edes tiedä että nykyisin kelataksi on aina tilattava erillisestä tilausnumerosta jotta saa kelakorvauksen matkasta. No jos matka suuntautuu Länsi- ja Luoteis-Helsinkiin niin ainakin "virallisten" taksien maksu jää alle 25 euron eikä siis saa muutenkaan kelakorvausta.


    • Anonyymi

      Kiitämme ex-ministeri Berneriä, hänhän tämän hienon uudistuksen ajoi alas ja se alamäki jatkuu. Itse vältän viimeiseen taksin käyttöä nykyisin, kun ennen tuli aina välillä käytettyäkin, että silleen se maailma muuttuu. Yksityisautoilu kunniaan, kun muu ei toimi.

      • Anonyymi

        Ajoi uudistuksen alas?


    • Anonyymi

      Joo valitsen lentokentältä aina Suomalaisen näköisen taksikuskin, vaikka edessä olisi kuinka kauniin väristä porukkaa. Kattoohan ne vähän vinoon, mutta ihan sama. Näin pitäisi kaikkien toimia, jos siis haluaa muutosta tähän loistavaan Arkadianmäellä nuijittuun huippu-uudistukseen.

    • Anonyymi

      Tilatessa kannattaa pyytää ruotsinkieltä osaava taksikuski, karsii tota kuskivalintaa hieman.

      • Anonyymi

        Jos Taksi Helsinki vaatis todistuksen kuskin ruotsinkielentaidosta niin tippuisi 99 % suomipojistakin siinä vaiheessa pois. Ruotsinkielen attribuutti taitaa olla lähes kaikilla kuskeilla vaikka kielitaito rajottuu suomenkieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Taksi Helsinki vaatis todistuksen kuskin ruotsinkielentaidosta niin tippuisi 99 % suomipojistakin siinä vaiheessa pois. Ruotsinkielen attribuutti taitaa olla lähes kaikilla kuskeilla vaikka kielitaito rajottuu suomenkieleen.

        Attribuutin kielitaito ruotsi onkin tarkoitus toimia korvaamaan kielletty attribuutti:
        Ei mamu -kuljettajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Attribuutin kielitaito ruotsi onkin tarkoitus toimia korvaamaan kielletty attribuutti:
        Ei mamu -kuljettajaa.

        Mitenköhän Kovanen pitää kuskiaineksensa korrektisti sanoen ...tietyn värisenä? Onko heillä työnhakulomake ruotsinkielellä endast?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän Kovanen pitää kuskiaineksensa korrektisti sanoen ...tietyn värisenä? Onko heillä työnhakulomake ruotsinkielellä endast?

        Kovanen näyttää satsaavan laatuun eivätkä palkkaa mitä tahansa maatiaiskuskeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovanen näyttää satsaavan laatuun eivätkä palkkaa mitä tahansa maatiaiskuskeja.

        Totuus on toinen. Katsele ympärillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän Kovanen pitää kuskiaineksensa korrektisti sanoen ...tietyn värisenä? Onko heillä työnhakulomake ruotsinkielellä endast?

        Kovasella on houkutteleva brändi ja siistissä kunnossa olevat edustusautot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän Kovanen pitää kuskiaineksensa korrektisti sanoen ...tietyn värisenä? Onko heillä työnhakulomake ruotsinkielellä endast?

        Ei pidä enää paikkaansa, ilmeisesti kuskipula on mennyt siinä määrin pahaksi, että tästäkin on alettu lipsumaan.


    • Anonyymi

      Trafi ei tee mitään, vaikka asia on poliisitutkinnassa. Ongelma on laiskat ja saamattomat viranomaiset.

      Toinen ongelma on suomalaiset idiootit. Taksin valinta on vapaa. Ei tarvitse mennä kuin luotettavan suomalaisen kuljettajan autoon. Onko pakko kerjätä ongelmia, vaikka ongelmien aiheuttajat ovat kaikkien yleisessä tiedossa.

      • Anonyymi

        Paljon fiksumpaa on käyttää Uberia tai Yangoa. Hinnan tietää etukäteen ja se on edullinen verrattuna perinteiseen taksiin.


      • Anonyymi

        Fakta on vaan se, että kantaväestöön kuuluvat taksinkuljettajat katoavat pikku hiljaa alalta, kuten muuallakin maailmassa on käynyt. Ei voi lähteä siitä, että kiireessä pitäisi ryhtyä metsästämään kantasuomalaista kuljettajaa, ettei tule ryöstetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on vaan se, että kantaväestöön kuuluvat taksinkuljettajat katoavat pikku hiljaa alalta, kuten muuallakin maailmassa on käynyt. Ei voi lähteä siitä, että kiireessä pitäisi ryhtyä metsästämään kantasuomalaista kuljettajaa, ettei tule ryöstetyksi.

        Toi pitää valitettavasti paikkansa. Esimerkiksi TaksiHelsingin teipeillä olevissa autoissa alkaa kuskien keski-ikä olla lähempänä 70. Nää kun lopettaa, tilalle tulee jotain aivan muuta.
        Toisaalta voi miettiä, onko sillä niin väliä: pikkuhiljaa asiakkaat tottuvat matkustamaan Wolt ruokalaatikoiden seassa kielitaidottoman maahanmuuttajan kyydissä, itse navigaattoriin naputtelemaansa osoitteeseen. Uberhan on tämän jo oivaltanut, kun heidän sovellukseen pitää kirjoittaa pääteosoite, joten kuskin ei tarvitse edes ymmärtää/puhua mitään tunnettua kieltä, ja silti pääsee perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon fiksumpaa on käyttää Uberia tai Yangoa. Hinnan tietää etukäteen ja se on edullinen verrattuna perinteiseen taksiin.

        Harmaa talous - musta tulevaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on vaan se, että kantaväestöön kuuluvat taksinkuljettajat katoavat pikku hiljaa alalta, kuten muuallakin maailmassa on käynyt. Ei voi lähteä siitä, että kiireessä pitäisi ryhtyä metsästämään kantasuomalaista kuljettajaa, ettei tule ryöstetyksi.

        Fakta on, että kantaväestöön kuuluvat ovat ainoat jatkossa alalla hyvin toimeentulevat. Asiakas päättää mitä ostaa. Taksia ei ole koskaan valittu, eikä valita vieläkään sen vuoksi, että se olisi halpa. Halpaa haettaessa valitaan jokin muu tapa siirtymiseen paikasta toiseen.

        Tämä on nähtävissä myös ympäri maailman. Halpa kalusto ja osaamattomat kuljettajat jäävät huijaamaan turisteja, muille he eivät kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon fiksumpaa on käyttää Uberia tai Yangoa. Hinnan tietää etukäteen ja se on edullinen verrattuna perinteiseen taksiin.

        Onko myös tililtä veloitettu summa sama? Matkahan pitäisi saada ilmaiseksi korvauksena siitä että antoi kaikki puhelimen tiedot firmalle. Uberin ja Yangon käyttöön pitäisi olla erillinen blanco prepaid puhelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko myös tililtä veloitettu summa sama? Matkahan pitäisi saada ilmaiseksi korvauksena siitä että antoi kaikki puhelimen tiedot firmalle. Uberin ja Yangon käyttöön pitäisi olla erillinen blanco prepaid puhelin.

        Ei kukaan ole niin hullu, että antaisi tietojaan uuberille ja jangolle. Kaksi verovapaasti toimivaa firmaa ties missä, sitä ei kukaan tiedä. Rahat kilahtaa mafian tilille veroparatiisiin ja asiakkaan tiedot myydään nettirikollisille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

      Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      10820
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

      Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      4441