Paljon On paimiossakin lisääntynyt korona vaikka on niin pieni paikka
KoronTartunnat
8
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, koronan bileistä saanut paimiolainen kehtaa arvostella lauantaina 6.2. Turun Sanomissa turkulaisen kaverinsa kanssa jäljitystoimintaa koroma-altist.umisissa. Paimiolaiseen oli nopeasti oltu yhteydessä, mutta turkulaiseen kaveriin ei. Molemmat näistä "fiksuista" bilettäjistä saivat tartunnan. Oisko peiliin katsomisen paikka sen sijaan, että arvostellaan ja kuormitetaan terveyden huollon toimintaa? Vaikka hittaalla käviskin niin pitäisi jo nyt tajuta, että lähikontaktissa tauti leviää.
Onhan se selvää että bileisiin ja kokoontumisiin suuntaavat juuri ne ravintoloissa ja muissakin bileissä pörräävät, joten ei siinä auta jos itse vaan on ollut karanteenissa.- Anonyymi
Se on juurikin näin. Ylimielisesti suhtaudutaan ohjeistuksiin ja rajoituksiin.
- Anonyymi
Luin myös tuon. Leimattiin Turun jäljitystoiminta pääsyylliseksi. VIis tartunnoista, täytyyhän jengin päästä bilettämään.
- Anonyymi
Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.
Juuri näin, Minä Minä Minä meininki tätä päivää. Turussakin baareissa pörräävät tartuttajat salaavat kontaktinsa ja jäljitys vaikeutuu. Ei yhtään nopeuta tämänkaltainen toiminta rajoitusten vähentämistä, päin vastoin.
- Anonyymi
Sen siitä saa.
- Anonyymi
Kyllä nyt on paimiolaisten peiliin katsomisen paikka. Salo, joka on suurempi kuin Paimio on huomattavasti vähemmin tartuntoja. Se kertoo paimiolaisten välinpitämättömyydestä.
- Anonyymi
Joo on huomattu, että maskia ei pidetä. Olen asioinut paikallisissa kaupoissa, R-kioskissa ym ja noin puolet pitää maskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14113076Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k21311966Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t16210125Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729581Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949064Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137695Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht187547Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386684Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1406089Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915925