KoronTartunnat

Anonyymi

Paljon On paimiossakin lisääntynyt korona vaikka on niin pieni paikka

8

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep, koronan bileistä saanut paimiolainen kehtaa arvostella lauantaina 6.2. Turun Sanomissa turkulaisen kaverinsa kanssa jäljitystoimintaa koroma-altist.umisissa. Paimiolaiseen oli nopeasti oltu yhteydessä, mutta turkulaiseen kaveriin ei. Molemmat näistä "fiksuista" bilettäjistä saivat tartunnan. Oisko peiliin katsomisen paikka sen sijaan, että arvostellaan ja kuormitetaan terveyden huollon toimintaa? Vaikka hittaalla käviskin niin pitäisi jo nyt tajuta, että lähikontaktissa tauti leviää.

Onhan se selvää että bileisiin ja kokoontumisiin suuntaavat juuri ne ravintoloissa ja muissakin bileissä pörräävät, joten ei siinä auta jos itse vaan on ollut karanteenissa.

• Anonyymi

Se on juurikin näin. Ylimielisesti suhtaudutaan ohjeistuksiin ja rajoituksiin.

• Anonyymi

Luin myös tuon. Leimattiin Turun jäljitystoiminta pääsyylliseksi. VIis tartunnoista, täytyyhän jengin päästä bilettämään.

• Anonyymi

Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.

Juuri näin, Minä Minä Minä meininki tätä päivää. Turussakin baareissa pörräävät tartuttajat salaavat kontaktinsa ja jäljitys vaikeutuu. Ei yhtään nopeuta tämänkaltainen toiminta rajoitusten vähentämistä, päin vastoin.

• Anonyymi

Sen siitä saa.

• Anonyymi

Kyllä nyt on paimiolaisten peiliin katsomisen paikka. Salo, joka on suurempi kuin Paimio on huomattavasti vähemmin tartuntoja. Se kertoo paimiolaisten välinpitämättömyydestä.

• Anonyymi

Joo on huomattu, että maskia ei pidetä. Olen asioinut paikallisissa kaupoissa, R-kioskissa ym ja noin puolet pitää maskia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe