KoronTartunnat

Anonyymi

Paljon On paimiossakin lisääntynyt korona vaikka on niin pieni paikka

8

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep, koronan bileistä saanut paimiolainen kehtaa arvostella lauantaina 6.2. Turun Sanomissa turkulaisen kaverinsa kanssa jäljitystoimintaa koroma-altist.umisissa. Paimiolaiseen oli nopeasti oltu yhteydessä, mutta turkulaiseen kaveriin ei. Molemmat näistä "fiksuista" bilettäjistä saivat tartunnan. Oisko peiliin katsomisen paikka sen sijaan, että arvostellaan ja kuormitetaan terveyden huollon toimintaa? Vaikka hittaalla käviskin niin pitäisi jo nyt tajuta, että lähikontaktissa tauti leviää.

Onhan se selvää että bileisiin ja kokoontumisiin suuntaavat juuri ne ravintoloissa ja muissakin bileissä pörräävät, joten ei siinä auta jos itse vaan on ollut karanteenissa.

• Anonyymi

Se on juurikin näin. Ylimielisesti suhtaudutaan ohjeistuksiin ja rajoituksiin.

• Anonyymi

Luin myös tuon. Leimattiin Turun jäljitystoiminta pääsyylliseksi. VIis tartunnoista, täytyyhän jengin päästä bilettämään.

• Anonyymi

Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.

Juuri näin, Minä Minä Minä meininki tätä päivää. Turussakin baareissa pörräävät tartuttajat salaavat kontaktinsa ja jäljitys vaikeutuu. Ei yhtään nopeuta tämänkaltainen toiminta rajoitusten vähentämistä, päin vastoin.

• Anonyymi

Sen siitä saa.

• Anonyymi

Kyllä nyt on paimiolaisten peiliin katsomisen paikka. Salo, joka on suurempi kuin Paimio on huomattavasti vähemmin tartuntoja. Se kertoo paimiolaisten välinpitämättömyydestä.

• Anonyymi

Joo on huomattu, että maskia ei pidetä. Olen asioinut paikallisissa kaupoissa, R-kioskissa ym ja noin puolet pitää maskia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4571
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3512
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      63
      2854
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2811
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2674
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1913
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1646
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe