Paljon On paimiossakin lisääntynyt korona vaikka on niin pieni paikka
KoronTartunnat
8
102
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, koronan bileistä saanut paimiolainen kehtaa arvostella lauantaina 6.2. Turun Sanomissa turkulaisen kaverinsa kanssa jäljitystoimintaa koroma-altist.umisissa. Paimiolaiseen oli nopeasti oltu yhteydessä, mutta turkulaiseen kaveriin ei. Molemmat näistä "fiksuista" bilettäjistä saivat tartunnan. Oisko peiliin katsomisen paikka sen sijaan, että arvostellaan ja kuormitetaan terveyden huollon toimintaa? Vaikka hittaalla käviskin niin pitäisi jo nyt tajuta, että lähikontaktissa tauti leviää.
Onhan se selvää että bileisiin ja kokoontumisiin suuntaavat juuri ne ravintoloissa ja muissakin bileissä pörräävät, joten ei siinä auta jos itse vaan on ollut karanteenissa.- Anonyymi
Se on juurikin näin. Ylimielisesti suhtaudutaan ohjeistuksiin ja rajoituksiin.
- Anonyymi
Luin myös tuon. Leimattiin Turun jäljitystoiminta pääsyylliseksi. VIis tartunnoista, täytyyhän jengin päästä bilettämään.
- Anonyymi
Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.
Juuri näin, Minä Minä Minä meininki tätä päivää. Turussakin baareissa pörräävät tartuttajat salaavat kontaktinsa ja jäljitys vaikeutuu. Ei yhtään nopeuta tämänkaltainen toiminta rajoitusten vähentämistä, päin vastoin.
- Anonyymi
Sen siitä saa.
- Anonyymi
Kyllä nyt on paimiolaisten peiliin katsomisen paikka. Salo, joka on suurempi kuin Paimio on huomattavasti vähemmin tartuntoja. Se kertoo paimiolaisten välinpitämättömyydestä.
- Anonyymi
Joo on huomattu, että maskia ei pidetä. Olen asioinut paikallisissa kaupoissa, R-kioskissa ym ja noin puolet pitää maskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525300- 813920
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3252305Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561382Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172