Paljon On paimiossakin lisääntynyt korona vaikka on niin pieni paikka
KoronTartunnat
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, koronan bileistä saanut paimiolainen kehtaa arvostella lauantaina 6.2. Turun Sanomissa turkulaisen kaverinsa kanssa jäljitystoimintaa koroma-altist.umisissa. Paimiolaiseen oli nopeasti oltu yhteydessä, mutta turkulaiseen kaveriin ei. Molemmat näistä "fiksuista" bilettäjistä saivat tartunnan. Oisko peiliin katsomisen paikka sen sijaan, että arvostellaan ja kuormitetaan terveyden huollon toimintaa? Vaikka hittaalla käviskin niin pitäisi jo nyt tajuta, että lähikontaktissa tauti leviää.
Onhan se selvää että bileisiin ja kokoontumisiin suuntaavat juuri ne ravintoloissa ja muissakin bileissä pörräävät, joten ei siinä auta jos itse vaan on ollut karanteenissa.- Anonyymi
Se on juurikin näin. Ylimielisesti suhtaudutaan ohjeistuksiin ja rajoituksiin.
- Anonyymi
Luin myös tuon. Leimattiin Turun jäljitystoiminta pääsyylliseksi. VIis tartunnoista, täytyyhän jengin päästä bilettämään.
- Anonyymi
Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykynuorison mukaan mikään ei koskaan ole oma vika. Aina löytyy syyllinen jostain toisesta. Muista ei välitetä vähääkään. Itteä osataan kehua ja muita halventaa. Itse ei kuitenkaan viitsitä tehdä mitään.
Juuri näin, Minä Minä Minä meininki tätä päivää. Turussakin baareissa pörräävät tartuttajat salaavat kontaktinsa ja jäljitys vaikeutuu. Ei yhtään nopeuta tämänkaltainen toiminta rajoitusten vähentämistä, päin vastoin.
- Anonyymi
Sen siitä saa.
- Anonyymi
Kyllä nyt on paimiolaisten peiliin katsomisen paikka. Salo, joka on suurempi kuin Paimio on huomattavasti vähemmin tartuntoja. Se kertoo paimiolaisten välinpitämättömyydestä.
- Anonyymi
Joo on huomattu, että maskia ei pidetä. Olen asioinut paikallisissa kaupoissa, R-kioskissa ym ja noin puolet pitää maskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24214990
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461924- 1841446
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1091342- 281209
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80738- 75668