Aihe

Et mahda minulle mitään

Anonyymi

Minusta tuntuu, että olet niin kauan palvellut pahaa, ettet ymmärrä enää miten pahaksi olet muuttunut. Et pysty enää vahingoittamaan minua.

13

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En olekkaan kiltti kaikille.

• Anonyymi

Se ei olekaan minulta pois, mitä sinä olet. Mutta paha saa palkkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei olekaan minulta pois, mitä sinä olet. Mutta paha saa palkkansa.

Suuri summa se onkin.

• Anonyymi

Mitä sinulle pitäisi mahtaa? Kuka luulet olevasi?

• Anonyymi

No niin olen pahaksi muuttunut.

• Anonyymi

Avaa vähän lisää, tätä tarinaasi.

• Anonyymi

Rakas älä anna minkään asian tulla meidän väliin. Mä haluan sut mun elämään loppu elämäni ajaksi. Rakastan sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Jaa en ole kuule lintuja tappanut, hiirenloukku ja rakensin kyllä, kun olin kakara, tosin eivät tepsineet tehokkaasti, hiiri jäi elossa loukkuun juuston kera. Sitten niistä tuli kesyhiiriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa en ole kuule lintuja tappanut, hiirenloukku ja rakensin kyllä, kun olin kakara, tosin eivät tepsineet tehokkaasti, hiiri jäi elossa loukkuun juuston kera. Sitten niistä tuli kesyhiiriä.

On hyvin rajallinen määrä ihmisiä, joilla on pakkomielle käyttää jokaisesta asiasta vertauskuvia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvin rajallinen määrä ihmisiä, joilla on pakkomielle käyttää jokaisesta asiasta vertauskuvia..

Mitä vertauskuvia? Totta joka sana, olen aina ollut hyväsydäminen eläimille. Kissoja, koiria, lintuja, chinsuja, marsuja jne ollut lemmikkeinä, kun olen asunut kotona. Nykyäänkin mulla on 2chinsua kotona, fiksua ja filmaattista seuraa.

• Anonyymi

Meneekö naiselle? ;)....

• Anonyymi

Että sellaista tällä kertaa. Palstaharha iski päälle. Koita pärjätä ja jaxuhalit

• Anonyymi

Hah, itse olet aivan selvästi tunnekylmä psykopaatti, mikäpä pahan tappaisi. Elämä on sinulle pelkkä kissa ja hiiri -leikki, jossa teet mitä tahansa päihittääksesi muut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      146
      7611
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      259
      4352
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      151
      2464