Kertausta vasemmistolaisesta väkivallasta

"Vallitseva taantuma on antanut ympäri Eurooppaa jalansijaa oikeistopopulismille ja uusfasistiselle liikehdinnälle. Perusuomalaiset ovat yksi näistä tahoista, jotka tarjoavat naiiveja ratkaisuja yhteiskunnallisiin ongelmiin käyttäen hyväkseen taloudellista epävarmuuden tilaa, tiedotteessa julistetaan.

Teollamme*) haluamme vaikeuttaa perussuomalaisten toimintaa konkreettisesti. Aiomme vastaisuudessakin toimia myös suoran toiminnan keinoin perussuomalaisia ja muita fasisteja vastaan."

- Takku.net

*) Perussuomalaisten Helsingin Vallilassa sijaitsevaan puoluetoimistoon tehty hyökkäys, jossa hajotettiin ikkunat ja irtaimistoa.

Tässäkin yhteydessä on syytä muistaa vasemmistolaisten vallankumoussankarin, Li Anderssonin, harjoittama heimosisarien ja -veljien yllyttäminen väkivaltaan.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuodelta 2014:)) Hienoa että uutinen on jo saapunut Raumalle:))))

• Niin, taisinpa jopa sanoa, että "kertausta", mutta olet aivan liian yksinkertainen, että kykenisit hahmottamaan merkityksiä, ja ylipäätään asian ydintä.

Mutta.... mihin ihmeeseen unohdit s.ivu.pers00nat, Lailan, Tenhon ja muut maaniset aivopierusi, sekä massiivisen copypasteripulisi???? :O

• Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Niin, taisinpa jopa sanoa, että "kertausta", mutta olet aivan liian yksinkertainen, että kykenisit hahmottamaan merkityksiä, ja ylipäätään asian ydintä.

Mutta.... mihin ihmeeseen unohdit s.ivu.pers00nat, Lailan, Tenhon ja muut maaniset aivopierusi, sekä massiivisen copypasteripulisi???? :O

Voi että:))))))

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä itse olet äärivasemmistolaisena väkivallasta? Onko se tarpeellinen keino tuoda itseään ja mielipiteitään esille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1918 vasut terrorismin jo aloittivat, koska sen lopettavat ?

• OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Mitä mieltä itse olet äärivasemmistolaisena väkivallasta? Onko se tarpeellinen keino tuoda itseään ja mielipiteitään esille?

Näin siinä aina käy. Kun kysy äärimieliseltä mielipidettä itse tapahtumista tai yleensä väkivallasta, niin eipä oteta minkäänlaista vastuuta vaan paetaan paikalta. Niin antipersua, että....

• Anonyymi

Poliisihan selvitti että persut tekivät tuon itse. Uhripisteita kalastellakseen.

• Anonyymi

Persuilla on kumma tapa perustella omaa rötöstelyään, ”mutta kun muutkin, niin kyllä mekin”

Tai että olette kaikki kommunisteja ja vuonna 1918 (eli siis yli 100 vuotta sitten) vasemmisto oli väkivaltainen....jne

• Anonyymi

Aika vähän siihen nähden että yli 80% suomalaisista on kommunisteja ja vasemistoa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      233
      4467
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2884
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      44
      1708
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1202
    7. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      16
      955
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      888
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      864
    Aihe